En ole kommari, siksi ajan Chryslerillä.
En ole kommari
18
161
Vastaukset
- ihkua jenkeistä
Tyypillinen älykäs "jenkkipoika", onnea kouluun ja ahkeraa opiskelua.
- onnea sulle skodamies
Putinin poikia?
- dodgeri
Eräs Saratogan omistaja kertoi minulle, että on niin mukavaa ajaa autolla, jolla ei ikinä tule mustalaisia vastaan.....että tämmönen tapaus.
- junttilandia
Kuubassa ajelevat kommarit vanhoilla jenkki lotjilla, miksei myös suomessa? Ja mukavaa näyttää olevan, paksut sikaarit suun pielissä!
- paljononoppimista
Kommunistijohtaja Brezhnevin autotallista löytyi mm. Lincoln Towncar ja Rolls Royce. Moni amerikkalainen ajaa kansanauto Volkswagenilla joka on tavallaan itäauto, sillä Saksahan on USAsta katsoen selvästi idässä, sekä myös Greenwichin itäpuolella joka jakaa maapallon itäiseen ja läntiseen pallonpuoliskoon. Lisäksi kommunismi luotiin alunperin Saksassa.
Käsittelepä tätä. - Järjestelmäsuosii
Säätyyn ja poliittiseen asemaan katsomatta kunnon upeat jenkkiautot kiinnostavat kaikkialla. Jos ei muuta niin salaa ihailevat ainakin.
Ei kaikille riitä mainioita chryslereitä...jotkut reppanat joutuu ajaan jollain kolffeilla ja korolloilla....reppanat ku ei paremmasta tiärä....jokkut ihan oikeesti ajaa jollain sokotoilla....
- ajattelutapa
Onpas mustavalkoinen ajattelutapa. Kuitenkin Chryslerin työntekijä ovat kovia vinkumaan liittoa hätiin heti kun työnantaja on leikkaamassa palkkakuluja, mikä on pakollinen toimenpide, koska Chryslerin tulos on ollut heikko.
Samaan aikaan syvässä etelässä Toyota ja Honda tekevät omilla tehtaillaan tulosta (Camry ja Accord vuosia tilastojen kärjessä) ja siellä ei vinguta liittoa apuun vaikka mutterinväännöstä ei kahtakymppiä tunti maksetakaan.- jenkkijapsi
Itseasiassa se on vielä niin että USAn omat autonvalmistajat on ulkoistanu tuotantoaan halvempien kustannusten maihin ja eniten autoteollisuutta Amerikassa työllistää Toyota ja Honda joiden tehtaita siellä on enemmän kun Chryslerin, GMn ja Fordin laitoksia
- ajattelutapa
jenkkijapsi kirjoitti:
Itseasiassa se on vielä niin että USAn omat autonvalmistajat on ulkoistanu tuotantoaan halvempien kustannusten maihin ja eniten autoteollisuutta Amerikassa työllistää Toyota ja Honda joiden tehtaita siellä on enemmän kun Chryslerin, GMn ja Fordin laitoksia
Saattaa olla noinkin. Kun Toyotalla ja Hondalla on kaiken lisäksi Yhdysvalloissa kaksi myyntiverkostoa, Hondalla on sekä Honda-Honda että Acura ja Toyotalla Toyota-Toyota ja Lexus. Tähän kun lisätään päälle Nissanin premiummerkki Infiniti, niin voidaan puhua jo melkoisesta osuudesta.
Chrysler on ulkoistanut laitoksiaan Meksikoon ja Kanadaan. Meksikon päästä en tiedä onko vielä hengissä, mutta Kanadassa Bramptonin (ONT) tehdas on hyvissä voimissa. Tosin Kanadassa ei välttämättä ole halvat palkkakulut, mutta Kanada on yhteiskuntana lähempänä Itävaltaa, jossa siis Euroopan Voyagerit valmistetaan.
Ja ennen kuin minua jenkkivihaajaksi tulee joku mollaamaan niin voin sanoa, että minulla on Chryslereitä ollut kaksi: Neon ja Sebring. Neon oli huonosta maineestaan huolimatta varmaankin hinta-laatusuhteeltaan paras auto mitä mulla on ollut. Sebring taas oli pettymys, ihan oikeasti sellainen auto joka välkyttelee öljynpainevaloa aina kun pysähtyy pidemmäksi aikaa paikoilleen esim. iltapäiväruuhkassa, ei ole laadukas auto. - Mopoluokkaa
Kovin on suppea kokemus jenkkiautoista.
- ajattelutapa
Mopoluokkaa kirjoitti:
Kovin on suppea kokemus jenkkiautoista.
Kerro kuinka paljon sinulla on kokemusta. Netissä on helppo naamattomana huudella, mutta kakista nyt vain ulos oma vastineesi.
- dfgrthyui7o
ajattelutapa kirjoitti:
Saattaa olla noinkin. Kun Toyotalla ja Hondalla on kaiken lisäksi Yhdysvalloissa kaksi myyntiverkostoa, Hondalla on sekä Honda-Honda että Acura ja Toyotalla Toyota-Toyota ja Lexus. Tähän kun lisätään päälle Nissanin premiummerkki Infiniti, niin voidaan puhua jo melkoisesta osuudesta.
Chrysler on ulkoistanut laitoksiaan Meksikoon ja Kanadaan. Meksikon päästä en tiedä onko vielä hengissä, mutta Kanadassa Bramptonin (ONT) tehdas on hyvissä voimissa. Tosin Kanadassa ei välttämättä ole halvat palkkakulut, mutta Kanada on yhteiskuntana lähempänä Itävaltaa, jossa siis Euroopan Voyagerit valmistetaan.
Ja ennen kuin minua jenkkivihaajaksi tulee joku mollaamaan niin voin sanoa, että minulla on Chryslereitä ollut kaksi: Neon ja Sebring. Neon oli huonosta maineestaan huolimatta varmaankin hinta-laatusuhteeltaan paras auto mitä mulla on ollut. Sebring taas oli pettymys, ihan oikeasti sellainen auto joka välkyttelee öljynpainevaloa aina kun pysähtyy pidemmäksi aikaa paikoilleen esim. iltapäiväruuhkassa, ei ole laadukas auto.Mulla on myös Sebring ja neon, mutta kokemukset hieman erilaiset. Sebrig on ollut mulla kolme vuotta ja on ollut ihan luotto peli. Neon taas on sekin ollut kyllä hintansa väärti, vaikka pieniä murheita on ollutkin. neonin ostin muijalle, maksoi 800€ (-02 leimattuna). Nyt on ajettu 10 tonnia ja korjauskulut abaut 2-300€. Hintaansa nähden varsin soiva peli.
Hinnan kirossa ei ole sebringikään, ja korjaus ja huolto kulut / km on ollut siinäkin varsin maltilliset.
Peilaan näitä kuluja edelliseen elämääni jolloin ostin aina uuden auton parin vuoden välein. Nyt kun olen köyhtynyt niin pitää ajaa niillä mihin fyrkka riittää. Ennen pistin yhteen huoltoon sen verran rahaa mitä koko nykyinen auto maksoi ja auton arvo laski kuukaudessa sen verran mitä mujan neon maksoi. - VolvoVM2015
He-he. En tiedä kommunismista, mutta rahamies et ainakaan tunnu olevan. Persaukisen romuja.
- Komari11
Olet kommari ja h...o.
- Skodillac
Automiehet ajaa jenkillä ja muut Skodapellet rimpuloilla.
- Britishsteel
Jos kapitalismin hienoin saavutus olisi Chrysler kääntyisin jo kommariksi.
- 458759875
myydään nykyään venäjällä nimellä volga sebring
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976048Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3001378Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236