Voitin pyhinä hieman rahaa, alle 100€. Miksei voitot tullut tänään tilille? Yleensä voitot maksettu aamupäivän aikana, Danske Bankissako vika?
Voitonmaksu?
2
182
Vastaukset
- opbank
Mistä voitit? Mun rahatPaffilta ainakin tuli tänää.
- Opsista
Veikkauksella maksu kestää 1-2 pankkipäivää, yleensä on kyllä viimeistään seuraavana päivänä pankkien sulkemisaikaan tilillä. Muistaakseni asiakaspalvelusta joskus sanottiin, että Veikkauksella tämä rahanajo on päivittäin 2 kertaa, klo 10 ja klo 16, jolloin voitot laitetaan maksuun.
Tosin pyhäpäivät ja viikonloput myöhästyttää maksua. Eli jos myöhään to-iltana ja perjantaina tilille maksettavat voitot näkyvät aikaisntaan maanantaina tilillä. Ja pyhäpäivien kanssa sama juttu. Itsellä viime vuonna tuli 200€ yhdestä monarista juuri joulunpyhiä edeltävänä iltana, niin siinä meni viikko ennen kuin ne oli mun tilillä ne rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381789
- 961591
Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!
Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣1031304Haha, nyt vähän naurattaa:)
Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi1211278- 571265
luomua olla pitää
sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun1271144- 38913
Sofian dj-deitti
No nyt on päässy hyvään seuraan, joko päästään romanssin makuun? :)39895Tuleeko mielipiteestä rikos?
Sananvapaus kyseenalaistetaan? Tuleeko sodan toisen osapuolen puolustusmielipide rikolliseksi toiminnaksi? Tai vastaavasti sodan osapuolen tekojen syy462881Hauskaa iltaa
mun hehkulampulle :) Jos et ois antan anteeks mulle, ni oisit saanu postissa sellasen nallekarhun, minkä paidassa lukee I'm sorry :) Kohta saunaan149868