Lapsettomalle iloa sisarusten lapsista

lapseton.

Olen 16-vuotias poika ja olen homo. Mitä luultavammin en tule koskaan hankkimaan lapsia, kaikenlaiset apilaperheet ja lapsen adoptoiminen miehen kanssa tuntuu luonnottamalta. Joskus elämä tuntuu tarkoituksettomalta, kun tietää ettei tule saamaan lapsia ja lapset on kuitenkin iso asia elämässä.
Tuntuu tosi kivalta ajatella, että voisin kuitenkin huolehtia sisaruksieni lapsista. Mitä mieltä olette? :)

2

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annabella<3

että haluaisin oman lapsen, mutta Se ei tunnu mahdolliselta. Kuin kohtalon johdattamana pienet veljenpoikani menettivät äitinsä jokin aika sitten. Minä voin kohdistaa kaiken rakkauteni ja huolenpitoni heihin. Ehkä kaikella on tarkoituksensa. Summa summarum: voit hyvillä mielin nauttia sisarusten lapsista. Se on tosi antoisaa, eikä pidä ajatella, että välttämättä pitäisi olla omia lapsia.

• Annabella<3

Jostain syystä tuo viestini alku jäi pois..?. Eli ole 35 v "uratykki" ja monen sattumuksen kautta vielä sinkku, eikä Se oikea ole osunut kohdalle. Nyt siis toivoisin omaa lasta, mutta se ei tunnu mahdolliselta. Silti sisarusten lapset tuovat suurta iloa elämään ja koen, että voin tehdä suuren vaikutuksen heidän elämää, kaiken tuen kautta, mitä voin tarjota heille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe