SUIHINOTTO

janita

Kuinka usein pääsette ottamaan mieheltänne suihin ja annatteko laueta suuhun?Mun täytyy pari kertaa viikossa ainaki ottaa et saa sen paineet heltiämään!

33

29510

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepuli

      ei "tartte" ottaa suihin muulloin kun se ite haluu!Minä annan kyllä hänelle useammin suuseksiä, koska hän pitää siitä suunnattomasti. Etkö itse saa saa sitä ukoltas?

      • silliä

        saan


      • Anonyymi

        Kyllä tarttee jos haluaa perheonnen jatkuvan.


    • Kati

      Minä ainakin otan ukoltani pari kertaa viikossa, väliin harvemmin, väliin useita kertoja päivässä. Myös usein muuten touhutessa mies laukeaa suuhun. Siemenet niellen touhu siistiä!

      • onko totta

        ehdit ottaan suihin monta kertaa päivässä,jos käyt töissä tai käytte ja normaali perhe askareetkin on olemassa.Jos työt loppuu neljältä ja kotna on viiden aikaan niin ei sitä heti ala kyllä kullia imemään se on jämti niin.


      • lulla
        onko totta kirjoitti:

        ehdit ottaan suihin monta kertaa päivässä,jos käyt töissä tai käytte ja normaali perhe askareetkin on olemassa.Jos työt loppuu neljältä ja kotna on viiden aikaan niin ei sitä heti ala kyllä kullia imemään se on jämti niin.

        Kotiin kun pääsee niin takki pois ja muna heti vaan suuhun ei siinä sen kummempaa et sillee se on jämpti näin!!!! Meillä se ainakin onnistuu myös monta kertaa päivässä nii!!! Että puhu sä vaan omasta puolestas.


      • Kati
        onko totta kirjoitti:

        ehdit ottaan suihin monta kertaa päivässä,jos käyt töissä tai käytte ja normaali perhe askareetkin on olemassa.Jos työt loppuu neljältä ja kotna on viiden aikaan niin ei sitä heti ala kyllä kullia imemään se on jämti niin.

        Eipä sitä usein työpäivänä tule otettua useampaa kertaa suikkiin, useimmiten tapahtuvat viikonloppuisin, vai onko sinulla 7-päiväinen työviikko?


      • onko totta
        lulla kirjoitti:

        Kotiin kun pääsee niin takki pois ja muna heti vaan suuhun ei siinä sen kummempaa et sillee se on jämpti näin!!!! Meillä se ainakin onnistuu myös monta kertaa päivässä nii!!! Että puhu sä vaan omasta puolestas.

        On sulla köyhä elämä jos se perustuu vain seksille.Välillä on seitsämän päivän työputkikin edessä.Minun mielestä ihmiset saa sextailla vaikka vuodokauden ympärinsä ja vaikka vuoden jokaisena minuttina,mutta huvittaa vaan lukea teidän viestejänne.Eipä millään pahalla omapa on elämänne.


      • lulla
        onko totta kirjoitti:

        On sulla köyhä elämä jos se perustuu vain seksille.Välillä on seitsämän päivän työputkikin edessä.Minun mielestä ihmiset saa sextailla vaikka vuodokauden ympärinsä ja vaikka vuoden jokaisena minuttina,mutta huvittaa vaan lukea teidän viestejänne.Eipä millään pahalla omapa on elämänne.

        Mulla on ihanan rikas elämä eikä se perustu pelkästään seksille!! Enkä väittäny että harrastaisin seksiä 24h/vuorokaudessa vaikka joskus tekiski mieli... Joskus täytyy repästä ja tehä yllättäviäkin juttuja sehän se just elämästä rikkaan tekee nii! Piste.


      • Anonyymi

        Olisi ihanaa tavata sua Kati sun mies voisi nuolla syn rintoja ja voisin nuolla sun pimppiä ajattele että 2 miestä samaan aikaan nuolee sua miten sun klitoris kostuisi siitä t.kiimainen mies👍😍❤️👍


      • Anonyymi

        täytyy vissiin laittaa parisuhde vaihtoon...:D vittu mitä ruinaamista toisin päin kelpaa kyllä..:(


      • Anonyymi

        Saisiko miestäsi imeä toinen mies katsoessasi vierestä? Ja miehesi lauettua saisiko sinulle nuolla orgasmin myös?


    • nautiskelija

      moi! Annan miehelleni suuseksiä silloin kun kun mies sitä pyytää taikka itse tahdon. Eli mitään "pakko pullaa" se ei ole.
      Joskus suihin ottoja on enemmän,joskus vähemmän.. se on niin tilanteiden ja ajan mukaan. Suihinotossa haluan antaa miehelle "laatu-aikaa" ja nautinnon iloa, en laukaisen häntä heti vaan pitkitän sitä :)
      Sperman nielen..koska pidän siitä ja mieskin on siitä haltioissaan...=D
      ..Näin meillä... =)

      • tytskä

        Mul on sellanen ongelma, että inhoon otta pojalta suihin. Sitä ällöttävämpää asiaa ei vaan ole! Mulle tulee oksennusreaktio; mä e vaan pysty!! Olen yrittäny, mut se on niin vastenmielistä. Varsinki ku sitä nestettä tulee. Mitään vinkkejä, miten pääsis tästä inhosta eroon? Haluaisin kuitenkin tyydyttää mieheni tälläki tavalla - kai suihinotto on niin tärkeetä...


      • Täti
        tytskä kirjoitti:

        Mul on sellanen ongelma, että inhoon otta pojalta suihin. Sitä ällöttävämpää asiaa ei vaan ole! Mulle tulee oksennusreaktio; mä e vaan pysty!! Olen yrittäny, mut se on niin vastenmielistä. Varsinki ku sitä nestettä tulee. Mitään vinkkejä, miten pääsis tästä inhosta eroon? Haluaisin kuitenkin tyydyttää mieheni tälläki tavalla - kai suihinotto on niin tärkeetä...

        Ei sinun tarvitse ottaa suihin. Ei se ole pakollista. Seksi on paljon paljon muutakin. Nauttikaa toistenne läheisyydestä ja toistenne vartaloista omilla ehdoillanne. Mikä ei tunnut hyvältä niin sitä ei tarvitse tehdä eikä siihen suostua. Ehkä joskus vuosien vuosien kuluttua huomaat pitäväsi monesta asiasta jota nyt inhoat. Kaikki ajallaan...

        Täti tietää.


      • xfemale
        tytskä kirjoitti:

        Mul on sellanen ongelma, että inhoon otta pojalta suihin. Sitä ällöttävämpää asiaa ei vaan ole! Mulle tulee oksennusreaktio; mä e vaan pysty!! Olen yrittäny, mut se on niin vastenmielistä. Varsinki ku sitä nestettä tulee. Mitään vinkkejä, miten pääsis tästä inhosta eroon? Haluaisin kuitenkin tyydyttää mieheni tälläki tavalla - kai suihinotto on niin tärkeetä...

        Mul on ihan sama ongelma. Voin kyl ottaa hetken suihin, mut ku spermaa alkaa virrata niin haluun lopettaa. Se on vaan niin vastenmielisen makuista ja tuntuista.


      • Mr. Knower
        tytskä kirjoitti:

        Mul on sellanen ongelma, että inhoon otta pojalta suihin. Sitä ällöttävämpää asiaa ei vaan ole! Mulle tulee oksennusreaktio; mä e vaan pysty!! Olen yrittäny, mut se on niin vastenmielistä. Varsinki ku sitä nestettä tulee. Mitään vinkkejä, miten pääsis tästä inhosta eroon? Haluaisin kuitenkin tyydyttää mieheni tälläki tavalla - kai suihinotto on niin tärkeetä...

        ei ole pekko työntää kyrpää niin syvälle nieluun että oksettaa, pelkkä terskan hyväily voi tuntua hyvältä... ja toiseen ongelmaan on myös ratkaisu... pyydä miestäsi varoittamaan ennen laukeamista jolloin osaat lopettaaa ajoissa ja saattaa session loppuun vaikka käsin...


      • Tuulia
        Mr. Knower kirjoitti:

        ei ole pekko työntää kyrpää niin syvälle nieluun että oksettaa, pelkkä terskan hyväily voi tuntua hyvältä... ja toiseen ongelmaan on myös ratkaisu... pyydä miestäsi varoittamaan ennen laukeamista jolloin osaat lopettaaa ajoissa ja saattaa session loppuun vaikka käsin...

        Kun minun mieheni halua ehdottomasti että otan kurkkuun asti. Kiukuttelee kuin lapsi kun otan vain puolittain. Aina olen ottanut suuhun lastit, mutta ei vain riitä.


      • Katri*
        Tuulia kirjoitti:

        Kun minun mieheni halua ehdottomasti että otan kurkkuun asti. Kiukuttelee kuin lapsi kun otan vain puolittain. Aina olen ottanut suuhun lastit, mutta ei vain riitä.

        Kyllä minäkin tykkään ottaa suihin ja antaa nautintoa miehelle mutta spermoja en niele.
        Kokeneena naisena näkee koska alkaa mieheltä "tuleen", eikun vartta huulilla ja käsillä auttaen loppuun asti hieromaan.
        Kiihoittavaa on sekin kun lastit on pitkin poskia ja rintoja...

        Minusta se on naisen alistamista jos vaatii jotakin sellaista mihin ei luonnollisesti pysty.
        Outo mies sinulla, minun mielestä.


      • Anonyymi
        Katri* kirjoitti:

        Kyllä minäkin tykkään ottaa suihin ja antaa nautintoa miehelle mutta spermoja en niele.
        Kokeneena naisena näkee koska alkaa mieheltä "tuleen", eikun vartta huulilla ja käsillä auttaen loppuun asti hieromaan.
        Kiihoittavaa on sekin kun lastit on pitkin poskia ja rintoja...

        Minusta se on naisen alistamista jos vaatii jotakin sellaista mihin ei luonnollisesti pysty.
        Outo mies sinulla, minun mielestä.

        Antaisitko miehesi toisen miehen ottaa suihin katsoessasi vierestä? Lupaan että suuhun saa laueta. Mikäli vaadit


      • Anonyymi
        tytskä kirjoitti:

        Mul on sellanen ongelma, että inhoon otta pojalta suihin. Sitä ällöttävämpää asiaa ei vaan ole! Mulle tulee oksennusreaktio; mä e vaan pysty!! Olen yrittäny, mut se on niin vastenmielistä. Varsinki ku sitä nestettä tulee. Mitään vinkkejä, miten pääsis tästä inhosta eroon? Haluaisin kuitenkin tyydyttää mieheni tälläki tavalla - kai suihinotto on niin tärkeetä...

        Älä ota liian syvälle. Huulten välissä liuutat niin hyvää tekee. Mä miehenä imen mielelläni bi miestä juuri näin. Saa olla isokin terska niin ei yökötä mut jos suuhun ottaa kokonaan niin herkkään yökkäön. Tunne sama miehellä vaikkei kurkkuun tökkää💗


    • metsäkeiju

      Meillä taas on näin päin. Itse tykkään, kun mies nuolee, mutta hän ei itse välitä niin suihinotosta. Sanoo, että se on ok. Tekniikassa ei pitäisi olla vikaa, sillä aiemmat kumppanit ovat tykänneet kovasti :)
      Suuseksin pitää olla vapaaehtoista. Älä tee mitään pakosta tai velvollisuudentunteesta!

      • vellu

        on tosi hienoo et naisystävä ottaa suihin, se tekee sen melkein aina omasta tahdosta ja kiihottuu aina mielettömästi, sit mä saan nuolla ja imee sitä pitkään ja hartaasti, jonka jälkeen vasta alkaa kunnon nainti jossa molemmat saa orkun.


    • Anonyymi

      MäHaluaisin että joku nainen tänään ottaisi mun vehjettä suuhunsa että saisin orgadmin mä voisin nuolla sun märkää pillua vaikka nyt

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haluuko joku ottaa suihin? Oon 19v ja multa saa 20 cm munaa ja erektiossa 25 cm. Turussa

    • Anonyymi

      Kiitos vaan googlen käyttöehtojen päivityksen hukku sitte sekin viesti tänne. Mulkut kaikki mitä netissä on.

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­ts­­um­me sinu­­t käym­­ään u­ude­­­ss­­a cha­­­tis­­sa! Meitä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://1lingo.com/H/X4f9N9

    • Anonyymi

      Tapaamme 2-4 kertaa/kk ja aina suikkareita pari kertaa. Ikäeroa on yli 40v (mies vanhempi) ja mies on herkästi laukeava, hän ohjailee sitä mihin tahtoo laueta, naamalle suuhun tai nieluun, nauttii siitä paljon.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe