Paljon teillä meni rahaa ilotulitteisiin?

Rakettityttö

Eli kysymys on tuossa otsikossa. Itelläni meni 51,50€ ku oli viimevuoden rakettei jääny vähä xD Ei haittaa vaik meni noin paljon koska uuttavuotta juhlitaa vaa kerran vuodessa. (mulle toi summa on paljon koska mul ei oo mitää tuloi)
Ps. Kunkkutykit on parhaita!!!! ✳⚡⚡⚡

8

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakettiboika

Yks 60e ja yks 40e pata tuli ostettua.. LEIJONA laukauksia ja cascade bombeja ja pienempiä patoja (k18 ja karjalatakaisin heti ym...)pahvilaatikollinen jäänyt edellisistä vuosista.. muutamia isoja irtoraketteja...

• Paskaaaaaaaaaaaaaaa

Hyvä kun oon köyhä opiskelija niin ei tartte rahaa tuhlata moiseen paskaan.

• buumm

oot tosiiaan varmasti ihan helevetin köyhä.

• KÖYHÄT KYYKKYYN

1500 E MENI JA ON SEN ARVOSTA.

• Fak Juu Mother-

Fakker, sulla ei edes ole 1500 € PUMMI

• No Rocket
        Fak Juu Mother- kirjoitti:

Fakker, sulla ei edes ole 1500 € PUMMI

Ensi yönä menee taas silmiä ja sormia, mutta pääasia että tulityökortittomat juopuneet saa paukutella. Eihän se vuosi muuten vaihdu, VAI MITÄ

• Yes Rocket
        No Rocket kirjoitti:

Ensi yönä menee taas silmiä ja sormia, mutta pääasia että tulityökortittomat juopuneet saa paukutella. Eihän se vuosi muuten vaihdu, VAI MITÄ

Joo, kaikki hauska pois vaan, eihän sitä mihinkään tarvita. Kaikkea tapahtuu, vaikka ei olisikaan hauskaa. Ihan turhaa on siis hauskanpito, EIKÖS NIIN

• Pitihän se arvata

Uutenavuotena monet uhosi isoilla ja kalliilla rakettiostoksillaan, vaan mites kävikään.? Ylivoimaisesti vaatimattomimmat ilotulitukset moneen vuoteen, eli rakettipellet munasi itsensä aivan täysin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe