Eli kysymys on tuossa otsikossa. Itelläni meni 51,50€ ku oli viimevuoden rakettei jääny vähä xD Ei haittaa vaik meni noin paljon koska uuttavuotta juhlitaa vaa kerran vuodessa. (mulle toi summa on paljon koska mul ei oo mitää tuloi)
Ps. Kunkkutykit on parhaita!!!! ✳⚡⚡⚡
Paljon teillä meni rahaa ilotulitteisiin?
8
158
Vastaukset
- Rakettiboika
Yks 60e ja yks 40e pata tuli ostettua.. LEIJONA laukauksia ja cascade bombeja ja pienempiä patoja (k18 ja karjalatakaisin heti ym...)pahvilaatikollinen jäänyt edellisistä vuosista.. muutamia isoja irtoraketteja...
- Paskaaaaaaaaaaaaaaa
Hyvä kun oon köyhä opiskelija niin ei tartte rahaa tuhlata moiseen paskaan.
- buumm
oot tosiiaan varmasti ihan helevetin köyhä.
- KÖYHÄT KYYKKYYN
1500 E MENI JA ON SEN ARVOSTA.
- Fak Juu Mother-
Fakker, sulla ei edes ole 1500 € PUMMI
- No Rocket
Fak Juu Mother- kirjoitti:
Fakker, sulla ei edes ole 1500 € PUMMI
Ensi yönä menee taas silmiä ja sormia, mutta pääasia että tulityökortittomat juopuneet saa paukutella. Eihän se vuosi muuten vaihdu, VAI MITÄ
- Yes Rocket
No Rocket kirjoitti:
Ensi yönä menee taas silmiä ja sormia, mutta pääasia että tulityökortittomat juopuneet saa paukutella. Eihän se vuosi muuten vaihdu, VAI MITÄ
Joo, kaikki hauska pois vaan, eihän sitä mihinkään tarvita. Kaikkea tapahtuu, vaikka ei olisikaan hauskaa. Ihan turhaa on siis hauskanpito, EIKÖS NIIN
- Pitihän se arvata
Uutenavuotena monet uhosi isoilla ja kalliilla rakettiostoksillaan, vaan mites kävikään.? Ylivoimaisesti vaatimattomimmat ilotulitukset moneen vuoteen, eli rakettipellet munasi itsensä aivan täysin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842129Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4252017Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101390- 671283
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81992Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut255978- 131888