Ystävä, kauris vs Leijona?

Kauris

Elikkäs millälailla teidän mielestänne Kauris, ja Leijona naiset sopeutuvat kavereina?
Monta vuotta kavereita olemme olleet, mutta hyvin usein tulee riitoja hyvin pienistä asioista, koska minä olen herkkä, en suutu helposti, ja se taas kovanahkainen, ja suuttuu herkästi, ja molemmat niin jääräpäisiä et herranen aika!

7

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris

      Miten Kauris nainen, ja Oinas- mies sopivat yhteen? Hirveästi kyllä on rakkautta, mutta paljon itkua myöskin..

    • Kauris74

      Leijonaystäviä minulla on ollut vuosien varrella useita,ja hyviä hetkiä ja mukavia muistoja on taskuun ehtinyt tarttumaan.
      Mutta,sitten kun on tullut ongelmia,erimielisyyksiä tai väärinkäsityksiä,tai leijona tuntee tulleensa loukatuksi,ei hän anna periksi millään.

      Eli kokemusteni mukaan pystyisi olemaan vihoissa vaikka hautaan asti-ei ota ensimmäistä askelta välienselvityksessä.
      Useasti olen joutunut "ryömimään" ystäväni eteen,suorastaan anelemaan anteeksiantoa(vaikka useimmiten syy saattaisi olla enemmänkin tässä toisessa osapuolessa,tai sitten jossain ihan muualla...), ja siitäkös leijona on riemuissaan että saa ystävänsä lakoamaan jalkojensa juureen...Ja kun kyseessä ei ole ainoastaan yksi leijonaystävä,vaan kokemusta on ainakin kolmesta,joten olen taipuvainen uskomaan että horoskoopilla saattaisi olla osuutta asiaan.

      Itse kun olen todella kipeä aina,jos jotain selvittämättömiä asioita ystävän kanssa on,ja mieluummin pyydän anteeksi,kun jatkan vihoittelua,siis vaikka tietäisin että syy ei olisi edes minussa.

      Tulipa pitkä teksti!Tarkoitus ei ollut haukkua leijonia ollenkaan,kokemuksistani vain kertoilin...
      Silti en vaihtaisi leijonaystäviäni mihinkään,ovat parhaita parhaimmillaan!

      • Kauris

        Voisin melkein allekirjoittaa kirjoituksesi.Jellonani ja minun välillä kun oli erimielisyyttä,minä tein aloitteen ja pyysi anteeksi.Vaikka koko juttu oli hänen syytään.Kaksi kuukautta meni ja kumpikaan ei meinanut antaa myöden.Leijona on kuitenkin hyvin sydämellinen ja rakastettava kaikessa jääräpäisyydessäänkin.En vaihtaisi mihinkään enkä kehenkään.


    • Black

      Hyvin juu, voisinpa sanoa. Pikkusiskosein on leijona ja tulemme toimeen hyvin. Riitoja silloin tällöin, joka viikko, mutta ne unohtuu jo hetken päästä. Meillä on hyvät välit. Eroja meissä on jonkin verran, mutta emmehän me toisiamme kestäisi, jos kumpikin olisi samaa "rotua".

    • kauris24

      Minä kauris ja minun paras ystävä leijona.Molemmat ollaan tosi jääräpäitä ja kumpikaan ei halua luovuttaa,eräs riitamme kesti pari vuotta.

    • Spike

      Minulla ja leijonaystävälläni meni ihan vähän aikaa sitten välit kokonaan poikki. Riitoja oli jatkuvasti ihan pienistäkin asioista.

    • Anonyymi

      kauris naisystäväni on todella itseriittoinen ja puhuu vain itsestään ei kommentoi tai kiinnostu mun jutuista ei koskaan näiden lähes 20v aikana soittanut varta vasten et miten menee. silti pyytää käymään usein.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe