Paras treenipaikka Helsingissä?

Kiinnostunut

Olen muuttamassa Helsinkiin ja ajattelin jatkaa treenaamista tauon jälkeen. Millä salilla ovat parhaat ohjaajat ja paras opetus?

10

3229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii

No jos viitsisit mainita vaikka lajin niin voisit vaikka saada noita vastauksiakin!

• kiinnostunut

Eikös tämän palstan nimi ole Krav Maga...?
        Päättele siitä.

• Kiinnostunut

Hei please...Eikö kukaan treenaa pääkaupunkiseudulla? Eli hyvä sali KM:n harrastamiseen olisi haussa.

• treenaaja

suomen kravmagaliiton sivuilla on tietoa seuroista joissa krav magaa harrastetaan, nyt en vaan muista nettiosoitetta...pääkaupunkiseudulta tulee mieleen paikka espoon kehähait jossa on ilmeisesti krav magaa, muuta en tiedä koska en itse ole sieltä suunnalta.

• kompatti
        treenaaja kirjoitti:

suomen kravmagaliiton sivuilla on tietoa seuroista joissa krav magaa harrastetaan, nyt en vaan muista nettiosoitetta...pääkaupunkiseudulta tulee mieleen paikka espoon kehähait jossa on ilmeisesti krav magaa, muuta en tiedä koska en itse ole sieltä suunnalta.

Vaikeahan se on "parasta" nimetä jos itse käy vain yhdessä.. :-) itse olen tyytyväinen: www.combat.fi

• Top_Man

Hesan paras sali on Combat Academy sörnäisissä, paljon harjoitusvuoroja, kuntosali, sauna, hyvät vetäjät, Combat Academy toimii Euroopan km-liiton alla, jonka pääohjaaja on Ricarh Douieb, Israelin kommandojoukoissakin taistellut soturi.
      uudessa Budoka-lehdessä oli Euroopan liitosta hyvä juttu, kannattaa lukea.
      Combatin touhu on tasokasta, toinen sali Helsingissä onPrime Fighters, ihan hyvä seura, mutta toimii samalla salilla ,kuin Hanmoodo ja TKD, Herttoniemessä.

• practitioner4

Suosittelen lämpimästi, että käyt ihan itse salilla katsomassa. Siten pääset parhaiten näkemmän millä tyylillä treenataan ja millaiset tilat ovat käytössä.

Tarkastelu on tietysti loogisinta aloittaa asuntoasi lähimpänä olevasta salista.

Mikäli olet aikaisemmin harrastanut IMKFn alaisessa seurassa, vähemmällä vaivalla pääset kun liityt Prime Fightersiin tai Tapanilan Erään.
      Primestä minulla ei ole kokemuksia, mutta Tapanilan pääohjaaja Petteri Särkkä on ainakin erittäin pätevä.

Jos muutat länsihelsinkiin, saattavat Espoon salit olla kätevämmän matkan päässä; sekä Kamppailopiston että Espoon Krav Magan ohjaajat ovat pitkän linjan magamiehiä ja hyviä tyyppejä.

• prime fighters

joku tossa jo mainitsi herttoniemen prime fightersin. huippuseura eikä taekwondo tai hmd:n kanssa salin jakaminen vaikuta muuhun kun että sali vuokra on jaettu useamman ¨maksajan kesken.

• sephiroth

Olen samaa mieltä tuosta Prime Fighterssistä, ei tietenkään kaikki seurat sovi kaikille eikä minulla ole edes muita hki seuroja verrattavana, mutta omat kokemukset ko. seurasta on loistavia. Jos on pilke silmäkulmassa-tyyppiä niin varmaan viihtyy tuossa porukassa ja salilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2308
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1578
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      152
      1573
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1254
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1251
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1144
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      226
      985
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      926
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      833
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      829
    Aihe