Paras treenipaikka Helsingissä?

Kiinnostunut

Olen muuttamassa Helsinkiin ja ajattelin jatkaa treenaamista tauon jälkeen. Millä salilla ovat parhaat ohjaajat ja paras opetus?

10

3173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii

      No jos viitsisit mainita vaikka lajin niin voisit vaikka saada noita vastauksiakin!

      • kiinnostunut

        Eikös tämän palstan nimi ole Krav Maga...?
        Päättele siitä.


    • Kiinnostunut

      Hei please...Eikö kukaan treenaa pääkaupunkiseudulla? Eli hyvä sali KM:n harrastamiseen olisi haussa.

      • treenaaja

        suomen kravmagaliiton sivuilla on tietoa seuroista joissa krav magaa harrastetaan, nyt en vaan muista nettiosoitetta...pääkaupunkiseudulta tulee mieleen paikka espoon kehähait jossa on ilmeisesti krav magaa, muuta en tiedä koska en itse ole sieltä suunnalta.


      • kompatti
        treenaaja kirjoitti:

        suomen kravmagaliiton sivuilla on tietoa seuroista joissa krav magaa harrastetaan, nyt en vaan muista nettiosoitetta...pääkaupunkiseudulta tulee mieleen paikka espoon kehähait jossa on ilmeisesti krav magaa, muuta en tiedä koska en itse ole sieltä suunnalta.

        Vaikeahan se on "parasta" nimetä jos itse käy vain yhdessä.. :-) itse olen tyytyväinen: www.combat.fi


    • Top_Man

      Hesan paras sali on Combat Academy sörnäisissä, paljon harjoitusvuoroja, kuntosali, sauna, hyvät vetäjät, Combat Academy toimii Euroopan km-liiton alla, jonka pääohjaaja on Ricarh Douieb, Israelin kommandojoukoissakin taistellut soturi.
      uudessa Budoka-lehdessä oli Euroopan liitosta hyvä juttu, kannattaa lukea.
      Combatin touhu on tasokasta, toinen sali Helsingissä onPrime Fighters, ihan hyvä seura, mutta toimii samalla salilla ,kuin Hanmoodo ja TKD, Herttoniemessä.

    • practitioner4

      Suosittelen lämpimästi, että käyt ihan itse salilla katsomassa. Siten pääset parhaiten näkemmän millä tyylillä treenataan ja millaiset tilat ovat käytössä.

      Tarkastelu on tietysti loogisinta aloittaa asuntoasi lähimpänä olevasta salista.

      Mikäli olet aikaisemmin harrastanut IMKFn alaisessa seurassa, vähemmällä vaivalla pääset kun liityt Prime Fightersiin tai Tapanilan Erään.
      Primestä minulla ei ole kokemuksia, mutta Tapanilan pääohjaaja Petteri Särkkä on ainakin erittäin pätevä.

      Jos muutat länsihelsinkiin, saattavat Espoon salit olla kätevämmän matkan päässä; sekä Kamppailopiston että Espoon Krav Magan ohjaajat ovat pitkän linjan magamiehiä ja hyviä tyyppejä.

    • prime fighters

      joku tossa jo mainitsi herttoniemen prime fightersin. huippuseura eikä taekwondo tai hmd:n kanssa salin jakaminen vaikuta muuhun kun että sali vuokra on jaettu useamman ¨maksajan kesken.

      • sephiroth

        Olen samaa mieltä tuosta Prime Fighterssistä, ei tietenkään kaikki seurat sovi kaikille eikä minulla ole edes muita hki seuroja verrattavana, mutta omat kokemukset ko. seurasta on loistavia. Jos on pilke silmäkulmassa-tyyppiä niin varmaan viihtyy tuossa porukassa ja salilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe