Paras treenipaikka Helsingissä?

Kiinnostunut

Olen muuttamassa Helsinkiin ja ajattelin jatkaa treenaamista tauon jälkeen. Millä salilla ovat parhaat ohjaajat ja paras opetus?

10

3285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii

No jos viitsisit mainita vaikka lajin niin voisit vaikka saada noita vastauksiakin!

• kiinnostunut

Eikös tämän palstan nimi ole Krav Maga...?
        Päättele siitä.

• Kiinnostunut

Hei please...Eikö kukaan treenaa pääkaupunkiseudulla? Eli hyvä sali KM:n harrastamiseen olisi haussa.

• treenaaja

suomen kravmagaliiton sivuilla on tietoa seuroista joissa krav magaa harrastetaan, nyt en vaan muista nettiosoitetta...pääkaupunkiseudulta tulee mieleen paikka espoon kehähait jossa on ilmeisesti krav magaa, muuta en tiedä koska en itse ole sieltä suunnalta.

• kompatti
        treenaaja kirjoitti:

suomen kravmagaliiton sivuilla on tietoa seuroista joissa krav magaa harrastetaan, nyt en vaan muista nettiosoitetta...pääkaupunkiseudulta tulee mieleen paikka espoon kehähait jossa on ilmeisesti krav magaa, muuta en tiedä koska en itse ole sieltä suunnalta.

Vaikeahan se on "parasta" nimetä jos itse käy vain yhdessä.. :-) itse olen tyytyväinen: www.combat.fi

• mainio

http://www.suomenkravmagaliitto.fi/helsinki.html

• Top_Man

Hesan paras sali on Combat Academy sörnäisissä, paljon harjoitusvuoroja, kuntosali, sauna, hyvät vetäjät, Combat Academy toimii Euroopan km-liiton alla, jonka pääohjaaja on Ricarh Douieb, Israelin kommandojoukoissakin taistellut soturi.
      uudessa Budoka-lehdessä oli Euroopan liitosta hyvä juttu, kannattaa lukea.
      Combatin touhu on tasokasta, toinen sali Helsingissä onPrime Fighters, ihan hyvä seura, mutta toimii samalla salilla ,kuin Hanmoodo ja TKD, Herttoniemessä.

• practitioner4

Suosittelen lämpimästi, että käyt ihan itse salilla katsomassa. Siten pääset parhaiten näkemmän millä tyylillä treenataan ja millaiset tilat ovat käytössä.

Tarkastelu on tietysti loogisinta aloittaa asuntoasi lähimpänä olevasta salista.

Mikäli olet aikaisemmin harrastanut IMKFn alaisessa seurassa, vähemmällä vaivalla pääset kun liityt Prime Fightersiin tai Tapanilan Erään.
      Primestä minulla ei ole kokemuksia, mutta Tapanilan pääohjaaja Petteri Särkkä on ainakin erittäin pätevä.

Jos muutat länsihelsinkiin, saattavat Espoon salit olla kätevämmän matkan päässä; sekä Kamppailopiston että Espoon Krav Magan ohjaajat ovat pitkän linjan magamiehiä ja hyviä tyyppejä.

• prime fighters

joku tossa jo mainitsi herttoniemen prime fightersin. huippuseura eikä taekwondo tai hmd:n kanssa salin jakaminen vaikuta muuhun kun että sali vuokra on jaettu useamman ¨maksajan kesken.

• sephiroth

Olen samaa mieltä tuosta Prime Fighterssistä, ei tietenkään kaikki seurat sovi kaikille eikä minulla ole edes muita hki seuroja verrattavana, mutta omat kokemukset ko. seurasta on loistavia. Jos on pilke silmäkulmassa-tyyppiä niin varmaan viihtyy tuossa porukassa ja salilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3057
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2674
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1513
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      1009
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      913
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      829
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe