Olen muuttamassa Helsinkiin ja ajattelin jatkaa treenaamista tauon jälkeen. Millä salilla ovat parhaat ohjaajat ja paras opetus?
Paras treenipaikka Helsingissä?
10
3204
Vastaukset
- Jii
No jos viitsisit mainita vaikka lajin niin voisit vaikka saada noita vastauksiakin!
- kiinnostunut
Eikös tämän palstan nimi ole Krav Maga...?
Päättele siitä.
- Kiinnostunut
Hei please...Eikö kukaan treenaa pääkaupunkiseudulla? Eli hyvä sali KM:n harrastamiseen olisi haussa.
- treenaaja
suomen kravmagaliiton sivuilla on tietoa seuroista joissa krav magaa harrastetaan, nyt en vaan muista nettiosoitetta...pääkaupunkiseudulta tulee mieleen paikka espoon kehähait jossa on ilmeisesti krav magaa, muuta en tiedä koska en itse ole sieltä suunnalta.
- kompatti
treenaaja kirjoitti:
suomen kravmagaliiton sivuilla on tietoa seuroista joissa krav magaa harrastetaan, nyt en vaan muista nettiosoitetta...pääkaupunkiseudulta tulee mieleen paikka espoon kehähait jossa on ilmeisesti krav magaa, muuta en tiedä koska en itse ole sieltä suunnalta.
Vaikeahan se on "parasta" nimetä jos itse käy vain yhdessä.. :-) itse olen tyytyväinen: www.combat.fi
- Top_Man
Hesan paras sali on Combat Academy sörnäisissä, paljon harjoitusvuoroja, kuntosali, sauna, hyvät vetäjät, Combat Academy toimii Euroopan km-liiton alla, jonka pääohjaaja on Ricarh Douieb, Israelin kommandojoukoissakin taistellut soturi.
uudessa Budoka-lehdessä oli Euroopan liitosta hyvä juttu, kannattaa lukea.
Combatin touhu on tasokasta, toinen sali Helsingissä onPrime Fighters, ihan hyvä seura, mutta toimii samalla salilla ,kuin Hanmoodo ja TKD, Herttoniemessä. - practitioner4
Suosittelen lämpimästi, että käyt ihan itse salilla katsomassa. Siten pääset parhaiten näkemmän millä tyylillä treenataan ja millaiset tilat ovat käytössä.
Tarkastelu on tietysti loogisinta aloittaa asuntoasi lähimpänä olevasta salista.
Mikäli olet aikaisemmin harrastanut IMKFn alaisessa seurassa, vähemmällä vaivalla pääset kun liityt Prime Fightersiin tai Tapanilan Erään.
Primestä minulla ei ole kokemuksia, mutta Tapanilan pääohjaaja Petteri Särkkä on ainakin erittäin pätevä.
Jos muutat länsihelsinkiin, saattavat Espoon salit olla kätevämmän matkan päässä; sekä Kamppailopiston että Espoon Krav Magan ohjaajat ovat pitkän linjan magamiehiä ja hyviä tyyppejä. - prime fighters
joku tossa jo mainitsi herttoniemen prime fightersin. huippuseura eikä taekwondo tai hmd:n kanssa salin jakaminen vaikuta muuhun kun että sali vuokra on jaettu useamman ¨maksajan kesken.
- sephiroth
Olen samaa mieltä tuosta Prime Fighterssistä, ei tietenkään kaikki seurat sovi kaikille eikä minulla ole edes muita hki seuroja verrattavana, mutta omat kokemukset ko. seurasta on loistavia. Jos on pilke silmäkulmassa-tyyppiä niin varmaan viihtyy tuossa porukassa ja salilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389