Vaihtaistko voiton jälkeen Saabin pois?

tyydytetty

Vaikka onni toisi rajattomat rahat pelivoittoina niin minä en luopuisi elämäni parhaasta autosta silti. Viereen talliin tulisi kyllä jotakin ihan extreme-kärryä, mutta Saab Vector jäisi autoksi ja erikoisesti talviautoksi vierelle. Kun ei ehdi kunnolla levyä laittaa koneeseen niin jo pukkaa lämpöä hyttiin. Voisi jatkaa tavallisen köyhän esittämistä ja silti sais nauttia miellyttävän auton kyydistä.

Keksis vaan jo varalle, että mikä se toivekärry olisi kun kerran eurojaska antaa Suomeen näinkin usein.

16

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saabbisti

      Jos minä saisin rahaa, ostaisin aidon Opelin nykyisen opelkopio-Saabin tilalle.

    • Ilman muuta

      Romut pois nurkista.

    • BISTI

      SAAB ON PARANNELTU OOPPELI

      • namisetä

        Niin on ja paljon paremmaksi paranneltu onkin. Eikä meinaa kulua millään muiden tasolle.


    • Saabbisti

      Aito aluperäinen Saab, Made in Sweden, on paras talviauto. Kyseessä ei ole mikään uutinen, kaikkihan tämän jo tietääkin, totesin vain muistin virkistämiseksi. Muutama alistettu pakkoruotsin vastustaja tietysti itkee täälläkin opelinsa perään, sehän on jo tuttua. Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

      • Original Opel

        Eivät halvat kopiot, kuten Saab, ole koskaan parempia kuin alkuperäiset eli Opelit.


      • Jack Daniels

        Pakkoruotsissako on Saabin kannatuksen peruste? Ei tuollaisella kolonialistisella jäänteellä jonkun automerkin erinomaisuutta ennen ole yritetty perustella.

        Avaaja on tyydytetty Saabista. Minä olen tyydytetty kauniista naisesta.


      • på svenska
        Jack Daniels kirjoitti:

        Pakkoruotsissako on Saabin kannatuksen peruste? Ei tuollaisella kolonialistisella jäänteellä jonkun automerkin erinomaisuutta ennen ole yritetty perustella.

        Avaaja on tyydytetty Saabista. Minä olen tyydytetty kauniista naisesta.

        Jos ei ymmärrä ruotsinkielen tärkeää merkitystä kaksikielisessäkään maassa niin se kertoo muille jotakin.


      • Miespuolinen lesbo
        Jack Daniels kirjoitti:

        Pakkoruotsissako on Saabin kannatuksen peruste? Ei tuollaisella kolonialistisella jäänteellä jonkun automerkin erinomaisuutta ennen ole yritetty perustella.

        Avaaja on tyydytetty Saabista. Minä olen tyydytetty kauniista naisesta.

        Niinpä, nykyään Suomessakin nainen saa tyydyttää naista vaikkapa Jack Danielsia nauttien.


      • karvaooppeelliii
        Original Opel kirjoitti:

        Eivät halvat kopiot, kuten Saab, ole koskaan parempia kuin alkuperäiset eli Opelit.

        kyllähän saab 9-5 on saab eikä oopel, yhdessäkään opelissa ei edes oo saabin omaa 2.3 turbo konetta


      • Original Opel
        karvaooppeelliii kirjoitti:

        kyllähän saab 9-5 on saab eikä oopel, yhdessäkään opelissa ei edes oo saabin omaa 2.3 turbo konetta

        Se ei kelvannut mihinkään muuhun autoon. Muut Saabin moottorit ovat Opelilta ja Fiatilta.


      • Jack Daniels
        på svenska kirjoitti:

        Jos ei ymmärrä ruotsinkielen tärkeää merkitystä kaksikielisessäkään maassa niin se kertoo muille jotakin.

        Pian venäjänkielisiä on Suomessa enemmän, kuin ruotsinkielisiä, jolloin voimme luopua tuosta älyttömästä ruotsin opiskelusta. Kouluihin pakkovenäjä ja ruotsi vapaaehtoiseksi!

        Miten tämä kolonialistinen jäänne (ruotsinkieli Suomessa) merkitsee Suomelle - ei mitään hyvää ja positiivista.


    • Saab = Shit

      Mahtaa olla työläs ja hidas tuo levyn lataaminen, kunnon autoissa on usb ja aux liitinnät toisin kun antiikkiautoissa (Saab).

      • harman-kardon

        Minulla oli tässä nk. antiikkiautossa hetken sellainen ihan nykyaikainen laite jossa oli noiden mainitsemiesi jo 90-luvulla mukaantulleiden usbin ja auxin lisäksi bluetooth ja nettiradio ja Facebookit lävähti näytölle, mutta se oli liian epäkäytännöllistä leikkiä pienenpienten nappien ja monimutkaisten/hidaskäyttöisten valikoiden kanssa. Eikä noille leikkiliitännöille ollutkaan kertaakaan todellista käyttöä...

        Palasin nopeasti takaisin täysin häiriöttömään ja helppokäyttöiseen antiikkiauton väyläohjattuun Pioneeriin ja Harman-Kardoniin. Jos edes tiedät mitä tasoa se tarkoittaa? Shittiä tai ei, niin hyvää ääntä tulee häiriöttä ja helposti. Se miellyttää.


      • Se. Oikea. Saabbisti
        harman-kardon kirjoitti:

        Minulla oli tässä nk. antiikkiautossa hetken sellainen ihan nykyaikainen laite jossa oli noiden mainitsemiesi jo 90-luvulla mukaantulleiden usbin ja auxin lisäksi bluetooth ja nettiradio ja Facebookit lävähti näytölle, mutta se oli liian epäkäytännöllistä leikkiä pienenpienten nappien ja monimutkaisten/hidaskäyttöisten valikoiden kanssa. Eikä noille leikkiliitännöille ollutkaan kertaakaan todellista käyttöä...

        Palasin nopeasti takaisin täysin häiriöttömään ja helppokäyttöiseen antiikkiauton väyläohjattuun Pioneeriin ja Harman-Kardoniin. Jos edes tiedät mitä tasoa se tarkoittaa? Shittiä tai ei, niin hyvää ääntä tulee häiriöttä ja helposti. Se miellyttää.

        Lexus käyttää Mark Levinson stereoita ja vahvistimia, joita yleisesti pidetään alansa parhaina. Niissä kyllä kaikki mukana, mutta ei kosketusnäytön varassa, joka sivumennen sanoen on täysin perseestä autokäytössä. Mark Levinsonin omistaa nykyään Harman-Kardon.


      • 900c
        Se. Oikea. Saabbisti kirjoitti:

        Lexus käyttää Mark Levinson stereoita ja vahvistimia, joita yleisesti pidetään alansa parhaina. Niissä kyllä kaikki mukana, mutta ei kosketusnäytön varassa, joka sivumennen sanoen on täysin perseestä autokäytössä. Mark Levinsonin omistaa nykyään Harman-Kardon.

        Miten jaksat puhua noin paljon jaskaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      52
      3857
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2138
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1624
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      1474
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1332
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe