Vaihtaistko voiton jälkeen Saabin pois?

tyydytetty

Vaikka onni toisi rajattomat rahat pelivoittoina niin minä en luopuisi elämäni parhaasta autosta silti. Viereen talliin tulisi kyllä jotakin ihan extreme-kärryä, mutta Saab Vector jäisi autoksi ja erikoisesti talviautoksi vierelle. Kun ei ehdi kunnolla levyä laittaa koneeseen niin jo pukkaa lämpöä hyttiin. Voisi jatkaa tavallisen köyhän esittämistä ja silti sais nauttia miellyttävän auton kyydistä.

Keksis vaan jo varalle, että mikä se toivekärry olisi kun kerran eurojaska antaa Suomeen näinkin usein.

16

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saabbisti

Jos minä saisin rahaa, ostaisin aidon Opelin nykyisen opelkopio-Saabin tilalle.

• Ilman muuta

Romut pois nurkista.

• BISTI

SAAB ON PARANNELTU OOPPELI

• namisetä

Niin on ja paljon paremmaksi paranneltu onkin. Eikä meinaa kulua millään muiden tasolle.

• Saabbisti

Aito aluperäinen Saab, Made in Sweden, on paras talviauto. Kyseessä ei ole mikään uutinen, kaikkihan tämän jo tietääkin, totesin vain muistin virkistämiseksi. Muutama alistettu pakkoruotsin vastustaja tietysti itkee täälläkin opelinsa perään, sehän on jo tuttua. Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

• Original Opel

Eivät halvat kopiot, kuten Saab, ole koskaan parempia kuin alkuperäiset eli Opelit.

• Jack Daniels

Pakkoruotsissako on Saabin kannatuksen peruste? Ei tuollaisella kolonialistisella jäänteellä jonkun automerkin erinomaisuutta ennen ole yritetty perustella.

Avaaja on tyydytetty Saabista. Minä olen tyydytetty kauniista naisesta.

• på svenska
        Jack Daniels kirjoitti:

Pakkoruotsissako on Saabin kannatuksen peruste? Ei tuollaisella kolonialistisella jäänteellä jonkun automerkin erinomaisuutta ennen ole yritetty perustella.

Jos ei ymmärrä ruotsinkielen tärkeää merkitystä kaksikielisessäkään maassa niin se kertoo muille jotakin.

• Miespuolinen lesbo
        Jack Daniels kirjoitti:

Niinpä, nykyään Suomessakin nainen saa tyydyttää naista vaikkapa Jack Danielsia nauttien.

• karvaooppeelliii
        Original Opel kirjoitti:

Eivät halvat kopiot, kuten Saab, ole koskaan parempia kuin alkuperäiset eli Opelit.

kyllähän saab 9-5 on saab eikä oopel, yhdessäkään opelissa ei edes oo saabin omaa 2.3 turbo konetta

• Original Opel
        karvaooppeelliii kirjoitti:

kyllähän saab 9-5 on saab eikä oopel, yhdessäkään opelissa ei edes oo saabin omaa 2.3 turbo konetta

Se ei kelvannut mihinkään muuhun autoon. Muut Saabin moottorit ovat Opelilta ja Fiatilta.

• Jack Daniels
        på svenska kirjoitti:

Jos ei ymmärrä ruotsinkielen tärkeää merkitystä kaksikielisessäkään maassa niin se kertoo muille jotakin.

Pian venäjänkielisiä on Suomessa enemmän, kuin ruotsinkielisiä, jolloin voimme luopua tuosta älyttömästä ruotsin opiskelusta. Kouluihin pakkovenäjä ja ruotsi vapaaehtoiseksi!

Miten tämä kolonialistinen jäänne (ruotsinkieli Suomessa) merkitsee Suomelle - ei mitään hyvää ja positiivista.

• Saab = Shit

Mahtaa olla työläs ja hidas tuo levyn lataaminen, kunnon autoissa on usb ja aux liitinnät toisin kun antiikkiautoissa (Saab).

• harman-kardon

Minulla oli tässä nk. antiikkiautossa hetken sellainen ihan nykyaikainen laite jossa oli noiden mainitsemiesi jo 90-luvulla mukaantulleiden usbin ja auxin lisäksi bluetooth ja nettiradio ja Facebookit lävähti näytölle, mutta se oli liian epäkäytännöllistä leikkiä pienenpienten nappien ja monimutkaisten/hidaskäyttöisten valikoiden kanssa. Eikä noille leikkiliitännöille ollutkaan kertaakaan todellista käyttöä...

Palasin nopeasti takaisin täysin häiriöttömään ja helppokäyttöiseen antiikkiauton väyläohjattuun Pioneeriin ja Harman-Kardoniin. Jos edes tiedät mitä tasoa se tarkoittaa? Shittiä tai ei, niin hyvää ääntä tulee häiriöttä ja helposti. Se miellyttää.

• Se. Oikea. Saabbisti
        harman-kardon kirjoitti:

Minulla oli tässä nk. antiikkiautossa hetken sellainen ihan nykyaikainen laite jossa oli noiden mainitsemiesi jo 90-luvulla mukaantulleiden usbin ja auxin lisäksi bluetooth ja nettiradio ja Facebookit lävähti näytölle, mutta se oli liian epäkäytännöllistä leikkiä pienenpienten nappien ja monimutkaisten/hidaskäyttöisten valikoiden kanssa. Eikä noille leikkiliitännöille ollutkaan kertaakaan todellista käyttöä...

Palasin nopeasti takaisin täysin häiriöttömään ja helppokäyttöiseen antiikkiauton väyläohjattuun Pioneeriin ja Harman-Kardoniin. Jos edes tiedät mitä tasoa se tarkoittaa? Shittiä tai ei, niin hyvää ääntä tulee häiriöttä ja helposti. Se miellyttää.

Lexus käyttää Mark Levinson stereoita ja vahvistimia, joita yleisesti pidetään alansa parhaina. Niissä kyllä kaikki mukana, mutta ei kosketusnäytön varassa, joka sivumennen sanoen on täysin perseestä autokäytössä. Mark Levinsonin omistaa nykyään Harman-Kardon.

• 900c
        Se. Oikea. Saabbisti kirjoitti:

Lexus käyttää Mark Levinson stereoita ja vahvistimia, joita yleisesti pidetään alansa parhaina. Niissä kyllä kaikki mukana, mutta ei kosketusnäytön varassa, joka sivumennen sanoen on täysin perseestä autokäytössä. Mark Levinsonin omistaa nykyään Harman-Kardon.

Miten jaksat puhua noin paljon jaskaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe