Käyttis Win 98. Motorolan SB4200E kaapelimodeemi, Soneran yhteys.
Koneessa oli IE 4.0, jonka halusin päivittää 5.0:aan ja teinkin sen. Tuli ongelma, että nettiyhteyden asetukset katosivat! IE:tä avatessa kone alkaa etsimään uutta modeemia.
Mitä asetuksia tulisi laittaa Internet-asetuksiin, jotta nettiyhteyden saisi toimimaan.
Motorolan asetukset
4
914
Vastaukset
- eerops
Toinen vaihtoehto on ajassa palaaminen taaksepäin vikasietotilan avulla. Pääsen vikasietotilaan CTRL-näppäimen avulla.
Mutta miten muutan järjestelmän siellä kolme päivää taaksepäin? Ja vaikuttaako se siten, että IE 5 poistuu ja palautuu 4.0:ksi? - selainta
Minulla tuli samoja ongelmia kun asensin uusimman IE'n , en viitsinyt alkaa moisen asian kanssa temppuilemaan vaan otin käyttöön paremman selaimen Mozilla 1.7.3 ,se ainakin toimii .
- eerops
Asensin Operan ja se pelitti ilman ongelmia. Kiitos vihjeestä.
P.S. Aion selättää vielä IEnkin... - eerops
eerops kirjoitti:
Asensin Operan ja se pelitti ilman ongelmia. Kiitos vihjeestä.
P.S. Aion selättää vielä IEnkin...Asia selvisi jo silloin vuoden 2004 puolella. Asensin Soneran rompulta IE 6:n ja ongelma ratkesi.
P.S. Löysin tämän viestiketjun vahingossa, joten päätin kertoa. Vaikka ei tätä enää kukaan lue...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889