Onko, edes teoriassa, mahdollista antaa niin kovaa piiskaa, että pyllyyn sattuu niin paljon, ettei lainkaan pysty istumaan jälkeenpäin.
Niin kova piiskaus
73
7235
Vastaukset
- Kyllä on
Kyllä on
- purplebottom
On ja käytännössäkin. Tosin silloin puhutaan jo keppirangaistuksesta a la singapore, eli iho hakataan rikki ja verille. Ja semmoisella ei ole mitään tekemistä normaaliin, bdsm:ään tai kotikuriin kuuluvan piiskauksen kanssa.
- Siinä!
purplebottom kirjoitti:
On ja käytännössäkin. Tosin silloin puhutaan jo keppirangaistuksesta a la singapore, eli iho hakataan rikki ja verille. Ja semmoisella ei ole mitään tekemistä normaaliin, bdsm:ään tai kotikuriin kuuluvan piiskauksen kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=fxWg6JDoRFs
https://www.youtube.com/watch?v=QHcoHhumvVQ
https://www.youtube.com/watch?v=REWPQokR9KI - sadisti1
purplebottom kirjoitti:
kunnolla remmiä perseelle, ja nokkosvihtaa läpsii sinne, niin kyllä peppu on viikon hellänä
- Muksuille
sadisti1 kirjoitti:
kunnolla remmiä perseelle, ja nokkosvihtaa läpsii sinne, niin kyllä peppu on viikon hellänä
Nokkoset ovat muksujen kamaa.
- Oikein hauskaa!
Kiva tanssiesitys:
https://www.youtube.com/watch?v=cx9hz8N9V-M - .......
Pari dommea on leikkien jälkeen laittanut viestiä onko mulla takapuoli kipeä. Vaikka mulla on ollut reilun viikon näkyvät rottingin jäljet pakaroissa ja reisissä niin eivät ne ole sen kipeämmät kuin vähän aristavat. En ole kuitenkaan tahtonut pahoittaa kaikkensa antaneen dommen mieltä vaan olen sanonut että pylly on niin kipeä että on vaikea istua. Kerran oli kyllä työterveystarkastuksessa kun jäykkäkouristus rokotus oli mennyt vanhaksi vähän selittämistä kun piti käydä sille pedille mahalteenja laskea housut uutta piikkiä varten:D
- masokistimies
Varmasti se on on helpoa piiskata niin paljo,varsinkin jos et saanut ennen piiskaa,minä pystyn istua mutta olen saanut piiskaa niin monta sataa kertaa että olen saanut nahkaperse,eli niin paksu iho kuin ehkä jalanpohjat?
Mutta kuitenkin minulle tuntuu kun istun alas kovan piiskauksen jälkeen! - Koivuniemen tyttö
Ei ole piiskattu ennen, mutta se ensimmäinen kuritus on kyllä tulossa. Ja puhe on ollut ankarasta ja kovasta piiskauksesta, ei mistään kevyestä läpsyttelystä. Sen vuoksi kyselen.
- masokistimies
Ei se on mitään murehtia!Pitä sanoa hänelle joka annaa sinulle piiskaa että hän ei saa piiskata liian kova eli sidota sinua että pääset juoksemaan ulos jos se tule liikaa!
Minä olen kateellinen sinua tyttö!Minäkin haluan saada piiskaa!
- natonatonato
Natolanka on parasta piiskaukseen. Nam.
- masokistimies
Natolanka?Mitä se on? Nato on se puollustus liitto joka minä haluan mukana!
- Piippilankaa
masokistimies kirjoitti:
Natolanka?Mitä se on? Nato on se puollustus liitto joka minä haluan mukana!
Piikkilankaa. Tiheäokaista, okaset pitkiä ja teräviä.
Tuolla lisätietoa:
http://www.finnprotec.fi/index.php?page=natolanka-2
Eli nimimerkillä "natonatonato" ei ole aavistustakaan sm-leikeistä. - masokistimies
Piippilankaa kirjoitti:
Piikkilankaa. Tiheäokaista, okaset pitkiä ja teräviä.
Tuolla lisätietoa:
http://www.finnprotec.fi/index.php?page=natolanka-2
Eli nimimerkillä "natonatonato" ei ole aavistustakaan sm-leikeistä.Jaa,nyt ymmärän!Me käytimme paljo piikkilanka kun olin lapsi,meillä oli lehmiä pellolla!
Joo,tiheä terävä koivunoksat on hyviä!Ei ne pitä olla niin hirveän pitkät,puoli metri?60 centtiä?
- kumiorja
Pakarat ei paljon tarvii että ovat verillä jos ihoa ei "lämmitellä" ensin.
Jos aloitetaan ruoskimalla tai käsillä läpsimällä alkaa pintaveren kierto lisääntyä jolloin iho kestää kovempaa käsittelyä. Jos kuitenkin heti aloittaa rottingilla tai muulla kapealla tai terävähköllä välineellä piiskaamaan niin jo on nopeasti ihossa muutakin kuin kuumottava punotus- masokistimies
Tulen heti kiimainen!Mutta sinä kai olet orja?Ei piiskaaja?
Se oli minä joka painoi peukalo ylöspäin! - Koivuniemen tyttö
masokistimies kirjoitti:
Tulen heti kiimainen!Mutta sinä kai olet orja?Ei piiskaaja?
Se oli minä joka painoi peukalo ylöspäin!En halua, että minua sidotaan. Sellainen ei kiinnosta ollenkaan. Perinteinen piiskaus paljaalle pyllylle on minun juttuni. Joko niin, että makaan poikittain kurittajan polvien päällä (kuulemma erittäin nöyryyttävä asento) tai sitten niin, että olen esim. sängyllä nelinkontin. Ja välineinä ihan perinteiset vitsa, remmi, hiusharja. Tuo rottinki kuulostaa aika pelottavalta.
- masokistimies
Koivuniemen tyttö kirjoitti:
En halua, että minua sidotaan. Sellainen ei kiinnosta ollenkaan. Perinteinen piiskaus paljaalle pyllylle on minun juttuni. Joko niin, että makaan poikittain kurittajan polvien päällä (kuulemma erittäin nöyryyttävä asento) tai sitten niin, että olen esim. sängyllä nelinkontin. Ja välineinä ihan perinteiset vitsa, remmi, hiusharja. Tuo rottinki kuulostaa aika pelottavalta.
Ei sinä tarvitse pelkää mitään silloin!Satt juostaa pois jos sinä tykkää että se tule liian kova ja hän ei tottele!
Mistä sinä olet?Vaikka minä olen masokisti,kumma kyllä,en ymmärä minä voisin annaa sinulle piiskaa!Sinä kuullostat niin mukavalta että se oli kiihottava annaa sinulle piiskaa vaikka se on minä joka on täällä sivulla hakemaan piiskaa minun perselle ja reidelle! - Kyllä syö miestä
En halua, että minua sidotaan. Sellainen ei kiinnosta ollenkaan. Perinteinen piiskaus paljaalle pyllylle on minun juttuni. Joko niin, että makaan poikittain kurittajan polvien päällä (kuulemma erittäin nöyryyttävä asento) tai sitten niin, että olen esim. sängyllä nelinkontin. Ja välineinä ihan perinteiset vitsa, remmi, hiusharja. Tuo rottinki kuulostaa aika pelottavalta.
Poikittain kurittajan polven päällä on kieltämättä nöyryyttävää, koska jos kurittaja on sinua riskimpi, niin hän pystyy ottamaan sinut sellaiseen otteeseen, ettei siitä pääse millään karkuun. Kyllä siinä tuntee itsensä melko keskenkasvuiseksi. Paljon muutakin siinä tuntee. Mutta hyvä puoli on intiimi läheinen kontakti. Ja kurittajan uskottavuus säilyy.
Jne. - ensikoskeus
Mahalteen sängyllä tai lattialla on hyvä asento. Aluksi remmiä ja kun rupeat nauttimaan niin voi kokeilla rottinkiakin. Ei sitä rottinkia pelätä tarvitse sillä bdsm:sä käytetään noin 0,5 cm paksuisia noin 70 cm oksia joilla kyllä saa aikaan pitkään näkyvät jäljet mutta ei todellakaan tuollaista mitä noissa videoiden raipparangaistuksissa. Piiskauksen jälkeen sitten nurkkaan häpeämään. Kun sulla pyörii fantasioissakin piiskaaminen niin luulen että nautit siitä sitten huomenna enemmän kuin uskotkaan.
- vierailija20
kyllä paras asento piiskattava on vatsallaan sängyllä, mutta muista varata riittävästi aikaa piiskaukselle, ensin l" lämmitellä " ja sitten kovempia iskuja. Ja hyvä on vaihtaa välineitä. nahkaisella hapsupiiskalla ensin, ja koivunvitsoja sitten. Ja paljaalle pyllylle tietenkin. Ja perinteisesti piiskattava laskee housut polvien kohdalle. eikä niitä kokonaan pois.
- masokistimies
Minun mielestäni minä tunnen minua enemmän alistettu ja nöyryytetty niin enemmän iho minä mitä paljastaa!Siis alasti!Mutta tiedän että monta halua kuin sinä vierailija20
Minä alasti ja piiskaaja täyspukeutunut!
- Koivuniemen tyttö
Kurittajani sanoi, että meillä on huomenna hyvin aikaa. Kiirettä ei tarvitse pitää, joten tulen saamaan varmasti ankaran rangaistuksen, jonka muistan pitkään. Useita välineitä tullaan käyttämään, niin ainakin ymmärsin. Ja nurkassa seisomisestakin oli puhetta. Siitäkään minulla ei ole kokemusta. No, huomisen jälkeen on.
- din vän
Minä toistaan minua itse kolmas kertaa että minä haluaisin olla sinä huomenna ja olen kateellinen sinua!Minä olen ajatellut sinua tänään ja ajattelet että nyt huomenna se tapahtuu!Ehkä sinä voit kertoa jo ylihuomenna kuinka se oli!
- koivuniemen tyttö
Nyt se on sitten koettu. Elämän ensimmäinen piiskaus. Teki kipeää pyllyllä, mutta oli samalla ihana ja puhdistava kokemus. Tunnen, että tätä minä tarvitsen.
- vierailija 20
koivuniemen tyttö kirjoitti:
Nyt se on sitten koettu. Elämän ensimmäinen piiskaus. Teki kipeää pyllyllä, mutta oli samalla ihana ja puhdistava kokemus. Tunnen, että tätä minä tarvitsen.
Millaisia välineitä käytit? oliko vitsa? kerrohan yksityiskohtia. Kostuiko jalkovälisi? Entä tuliko pyllyysi jälkiä?
- Paatoksellista!
Jotenkin odotin, että nainen olisi nostanut nyrkkiin puristetun kätensä yläviistoon kesken isänmaallisen paatospuheensa. Ei sitä tekoa kukaan venäläinen olisi rohjennut kritisoida!
Olisihan tuo käden nosto ollut yhtä epäloogista kuin kävelemään nouseminen.
- Din vän
Lähdetkö samalle piiskaajalle eli haluatko että minä piiskaan sinua mutta jos minä piiskaan sinua minä vaadin että sinä piiskaat minua!
- koivuniemen tyttö
Jaa, että oikein yksiytyiskohtia? Katsotaan, sen verran voin kertoa, että sain hiusharjaa ja remmiä paljaalle pyllylle. Ja kyllä siihen tuli jälkiä. Ja nurkassa jouduin myös häpeämään.
- ,,,,,,
Hienoa että nautit ensimmäisestä kerrasta. Jotain tuollaista minäkin koin paitsi että minua piiskasi nainen. Oliko teillä muuten turvasan käytössä. Niitä jälkiä on kyllä mukava katsella ja muistella kokemustaan. Paljasta nyt vielä olitko alasti? Minusta dommensa edessä on mukavinta olla alasti sillä silloin on luonnollisilmmillaan eikä ole vaatteita suojana niin on sekä fyysisesti että myös henkisesti alasti.
- koivuniemen tyttö
Itse asiassa minuakin piiskasi naispuolinen henkilö. Tiedän, että monet piiskaa haluavat naiset kelpuuttavat kurittajakseen ainoastaan miehen, sellaisen jämäkän isä tai setähahmon. Minulle oli alunperin selvää, että haluan nimenomaan ankaran "tädin" käsittelyyn. Enkä oikeastaan osaa sen kummemmin analysoida miksi. Se vain tuntui minulle sopivalta. Mistään ennakkoluuloista tai arkuudesta ei ollut kyse. Ainakaan en tiedosta asiaa niin. Eli, jos olisin ollut pimppa ja peppu paljaana itseäni vanhemman miehen edessä, tämän mielenkiinto olisi ollut ihan jossain muualla kuin kurittamisessani. Turvasana oli käytössä. Keltainen=hiljennä, punainen=stop. Niitä ei kuitenkaan tarvinnut käyttää, vaikka sekä hiusharja, että remmi kipeää pyllyllä tekivätkin. Olin päättänyt kestää ansaitun rangaistukseni sellaisenaan. Ja kokonaan alasti en ollut. Sain pitää aluspaidan päällä. Ja hyvä niin. Mielestäni ei ole tarkoituksenmukaista, että olen kuritustilanteessa tissit paljaana. Ja tuo on muuten totta, niitä jälkiä on mukava katsella jälkeenpäin, jopa hieman ylpeänä.
- sinun ystävä
Minä olen samanlainen kuin sinä tyttö,ei minulla on väliä jos se on isä eli äiti joka kurittaa minua ja minulla on erektiöhäiriköitä,en pysty naida ketään naisia piiskauksen yhteydessä,se on vaan se sessio että saan ankara rangaistus joku minun vanhemmalta mutta aina kun laitan hakuilmoitus iskuritreffit ja hae piiskaa mieheltä ne ei tyydy ainoastaan annaa minulle piiskaa,ne haluavat miesten välinen seksi ja minä en halua sitä!sen takia harvoin laitta se ilmoitus että jätän pois se sukupuoli,vaan laittaan että haluan piiskaa naiselta!Olen saanut piiskaa molemmilta,mieheltä ja naiselta!Olen valitsinut sellaiset miehet joka vaan halua antaa piiskaa ja haukkua minua,kuullostaa minua,mistä olen saanut viinaa eli sen sellaista leikkiä!
- purplebottom
sinun ystävä kirjoitti:
Minä olen samanlainen kuin sinä tyttö,ei minulla on väliä jos se on isä eli äiti joka kurittaa minua ja minulla on erektiöhäiriköitä,en pysty naida ketään naisia piiskauksen yhteydessä,se on vaan se sessio että saan ankara rangaistus joku minun vanhemmalta mutta aina kun laitan hakuilmoitus iskuritreffit ja hae piiskaa mieheltä ne ei tyydy ainoastaan annaa minulle piiskaa,ne haluavat miesten välinen seksi ja minä en halua sitä!sen takia harvoin laitta se ilmoitus että jätän pois se sukupuoli,vaan laittaan että haluan piiskaa naiselta!Olen saanut piiskaa molemmilta,mieheltä ja naiselta!Olen valitsinut sellaiset miehet joka vaan halua antaa piiskaa ja haukkua minua,kuullostaa minua,mistä olen saanut viinaa eli sen sellaista leikkiä!
Onnittelut ensimmäisestä piiskakokemuksesta. Miten koit eri tilanteet? Housujen laskeminen (pitikö ottaa kokonaan pois vai laskea vain nilkkoihin), kuritusasentoon meneminen, nurkassa seisominen? Jouduitko hakemaan välineet itse? Nuhdeltiinko sinua?
- raitaperä
Niin ethän tainut tosiaan mainita oliko piiskaajasi yksi- vai kaksilahkeinen joten oletin hetero normatiivisesti sinuna olleen miehen luona:D Mutta kuitenkin minulla on käsitys että halu saada piiskaa ja antaa piiskaa liittyy kiinteästi siihen kummasta sukupuolesta tykkää vai pitääkö molemmista. Itse olen hetero eikä piiska kädessä oleva mies herätä minussa mitään mielenkiintoa saati että haluaisin alistua miehelle tai tuntenut mitään romanttista ikinä miehiä kohtaan. Dommen kanssa voisin ajatella olevan vielä jotain enemmänkin. Kyllä sinulle piiskaa antanut nainen katseli varmasti sulojasi. Itse olen kyllä joutunut riisuutumaan aina alasti ja multa on välillä piiskattu selkäkin. Itse olen kyllä joutunut käyttämään turvasanaa kun on ruvennut sattumaan liikaa. Itse olen harmitellut vain sitä että miksen hakeutunut jo vuosia sitten asian harrastajien pariin vaan kärvistelin yksinäni halujeni kanssa.
- koivuniemen tyttö
Kyllä minua nuhdeltiin ennen ja jälkeen kurituksen. Ja myös sen aikana.Tuo sanallinen läksytys sai minut syvästi häpeämään tekojani. Henkinen puoli on asiassa minulle erittäin tärkeä. Kuritus ei saa olla pelkkää mekaanista piiskaamista. Nuhtelemalla minua saan varmuuden siitä, että kurittajani on oikeasti kiinnostunut minusta henkilönä, eikä vain piiskaamisestani. Housut piti ottaa kokonaan pois. Niitä riisuessa tuli tunne, että nyt se ihan oikeasti tapahtuu. Minkäänlaista halua perääntyä tilanteesta ei kuitenkaan ollut, vaikka kieltämättä hieman jännittikin. Ja totta on, että polvien päällä maatessa tuntee itsensä aika keskenkasvuiseksi. Samoin kuin nurkassa seistessä. Molemmat erittäin nöyryyttäviä kokemuksia. Ja voi olla, että vaikka minua kurittikin nainen, hän ihaili kättensä töitä, kun minä häpesin nurkassa pelkkä aluspaita päällä. Ja hiusharja minun piti itse hakea ja ojentaa kurittajalleni.
- dinvänsinunystävä
Kyllä minua nuhdeltiin ennen ja jälkeen kurituksen. Ja myös sen aikana.Tuo sanallinen läksytys sai minut syvästi häpeämään tekojani. Henkinen puoli on asiassa minulle erittäin tärkeä. Kuritus ei saa olla pelkkää mekaanista piiskaamista. Nuhtelemalla minua saan varmuuden siitä, että kurittajani on oikeasti kiinnostunut minusta henkilönä, eikä vain piiskaamisestani. Housut piti ottaa kokonaan pois. Niitä riisuessa tuli tunne, että nyt se ihan oikeasti tapahtuu. Minkäänlaista halua perääntyä tilanteesta ei kuitenkaan ollut, vaikka kieltämättä hieman jännittikin. Ja totta on, että polvien päällä maatessa tuntee itsensä aika keskenkasvuiseksi. Samoin kuin nurkassa seistessä. Molemmat erittäin nöyryyttäviä kokemuksia. Ja voi olla, että vaikka minua kurittikin nainen, hän ihaili kättensä töitä, kun minä häpesin nurkassa pelkkä aluspaita päällä. Ja hiusharja minun piti itse hakea ja ojentaa kurittajalleni.
Se on tärkeä ett hän joka piiskaa on vihainen haukut ja manat eli kuullostan minua haluan saada selville jotain,esim.kuka on ostanut sinulle ulos viina eli kuka muut olivat mukana rikkoja koulun ikkunat eli joudut minä maksaa kaikki ikkunat,jotain sellaista on kiihottava!
- masokistimies
Hei koivuniemen tyttö.
Jos haluat katsoa turvallisesti piiskaus trailers katso spanking aloha tube,siellä minä katson joka päivä jo monta vuotta ja ei saanut kertakaan viirus!Nyt äsken löysin taas uusi 24:30 minuuttin pitkä filmi eräs englantilaistyttö joka oli masturberat kotona ja hän sai pitkän alistettava selkäsauna!Minä katson monta kerta joka päivä ja minä fantasiodaan että se on minä joka on ne tytöt joka saa piiskaa!
Katsokaa kaikki täällä sivulla ja tule kiimainen!Minä ei ainakaan saanut tietokoneviirus!
Jaa,se filmin nimi oli not wiping gets you spanked mutta siellä on tuhansia filmiä!
- rikos&rangaistus
Itse kuvittelisin että siinä piiskaajan polvien päällä tuntee samalla toisen läheisyyden vaikka samalla pyllyyn sattuukin. Sängyllä mahallaan ollessa se että piiskaaja hyväilee välillä kädellään kuritettavaa tuo myös läheisyyden tunnetta.
- Aito on AINA aito
Piiskan saanti on mahtavaa silloin, kun tuntee olevansa niin alakynnessä, ettei voi kurittajalleen mitään. Eli piiskaaja pitää sinut tiukasti aloillaan piiskauksen aikana.
Tällaisia asentoja ovat:
1. Perinteinen polvien päällä poikittain pitäminen.
2. Kuritettava mahallaan ja piiskaaja istuu kahareisin niskan päällä.
3. Piiskattavan pää on kurittajan reisien välissä tiukassa otteessa.
4. Piiskattavan lantio on kurittajan oikean reiden päällä ja vasemmalla reidellään hän painaa vintiön hartioita.
5. Asiassa käydään ”mattopaini”, jonka päätteeksi uhri on sellaisessa otteessa, että hänet pystyy siihen piiskaamaan.
Jos kurittaja on isompi ja voimakkaampi, niin näillä otteilla saa aikaan hyvin aidon tuntuisen selkäsaunan.
Varsinaista nuhdesaarnaa en kaipaa, vaan kurittaja voi isotella voimillaan ja vähätellä uhriaan.
– Siinä näit, kyllä aikuinen mies sinut vielä saa piiskattua. Ja jollet ole kiltisti, niin seuraavalla kerralla saat ihan koivupiiskaa. Silloin minä piiskaankin pitkään ja lujaa, eikä siinä sitten itku auta. Sinusta ei koskaan niin isoa tulekaan, ettenkö minä pysty sinulta housuja tiputtaman ja piiskaa antamaan.- Lady Vitsa
Onnea ensimmäisestä piiskakokemuksesta. Hienoa, että rohkaistuit kokeilemaan myös käytännössä ja että kokemus oli onnistunut ja siitä jäi positiivinen mieli.
- masokistimies
Lady Vitsa kirjoitti:
Onnea ensimmäisestä piiskakokemuksesta. Hienoa, että rohkaistuit kokeilemaan myös käytännössä ja että kokemus oli onnistunut ja siitä jäi positiivinen mieli.
Minkälainen ihminen Lady Vitsa on?
- Lady Vitsa
masokistimies kirjoitti:
Minkälainen ihminen Lady Vitsa on?
Minkälainen ihminen? Ihan tavallinen piiskan ja muiden "kotikuriin" kuuluvien rangaistusten antamisesta pitävä suomalainen nainen. Tällä hetkellä luonani käy yksi tuhma poika ja yksi tuhma tyttö saamassa kuritusta.
- masokistimies
Lady Vitsa kirjoitti:
Minkälainen ihminen? Ihan tavallinen piiskan ja muiden "kotikuriin" kuuluvien rangaistusten antamisesta pitävä suomalainen nainen. Tällä hetkellä luonani käy yksi tuhma poika ja yksi tuhma tyttö saamassa kuritusta.
Saanko minä tuhma poika tulla saamassa kuritustakin?
- piiskattupoika
Lady Vitsa kirjoitti:
Mielestäni teet tärkeää "työtä".
- Siinäpä sitä!
Tuossa olisi hauska sisoppilaitoskuritus:
http://www.xvideos.com/video9699648/detention_house_3 - Kunnolla piiskaa!
Tuossa tytsy saa aika lailla
http://www.xvideos.com/video6453710/mood-picture_-_100_strokes_challenge - masokistimies
Minä katson tuollaista joka päivä siellä spanking aloha tube ja toivon että se olen minä joka on ne tytöt joka saa piiskaa!
- Katselija.
Tuossa pätkässä haluaisin olla ukon paikalla! Ja kun tarjottaisiin kumikullia suuhun, sanoisin että javitut ja siitä taitaisi seurata kivaa!
http://www.xvideos.com/video10073502/mean_girls_club_-_3f_1m
Valitettavasti netissä on paljon tällaista paskatavaraa, missä annetaan ymmärtää, mutta ei ymmärretä antaa! Jos minä olisin ttuossa piiskattavana, niin kysyisin heti, että onks pakko äännellä.
http://www.xvideos.com/video5369716/ed_lee_whips_lazy_slave
Ei kannata oikeestaan ees kattoo!
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
En tiedä oliki Koivuniemen tytöllä helliä hetkiä piiskauksen jälkeen dommensa kanssa. Useinhan sub tytöillä ja mastereilla sekä naisten kesken on myös vanija seksiä session jälkeen ja käydään toisten luona yökylässä. Onkin huvittavaa kaksinaismoralismia että sub miehiä jotka kaipaavat session lisäksi aivan normaalia miehen ja naisen välistä fyysistä läheisyyttä pidetään vain pillun perässä olevina ja vanilja seksi sekä bdsm halutaan erottaa tiukasti toisistaan. Minulle ainakin tulee mieleen että jos olen niin huono että en kelpaa kokonaiseen suhteeseen niin antaa sitten olla.
- koivuniemen tyttö
Ei ollut helliä hetkiä. Haluan pitää piiskauksen ja seksin erossa toisistaan. Ja tätä mieltä on myös kurittajani. Tiedän kyllä, että esimerkiksi monilla pariskunnilla, joiden makuuhuoneessa annetaan piiskaa ja ihan kuritustarkoituksessa, ei pelkästään esileikkinä, niin tilanne päättyy seksiin. Itse, kotikuriin suuntautuneena haluan kuitenkin olla sotkematta näitä asioita keskenään.
Lady Vitsallekin kiitos onnitteluista. - masokistimies
Ei ollut helliä hetkiä. Haluan pitää piiskauksen ja seksin erossa toisistaan. Ja tätä mieltä on myös kurittajani. Tiedän kyllä, että esimerkiksi monilla pariskunnilla, joiden makuuhuoneessa annetaan piiskaa ja ihan kuritustarkoituksessa, ei pelkästään esileikkinä, niin tilanne päättyy seksiin. Itse, kotikuriin suuntautuneena haluan kuitenkin olla sotkematta näitä asioita keskenään.
Lady Vitsallekin kiitos onnitteluista.Mitä varten sinä koivuniemen tyttö halua saada piiskaa jos sinä ei tunne sinua kiimainen kun saat piiskaa?Minä luulen että sinä et ole reilu sinulle itselleen jos et myöntää että tulet kostea kun ajattelet piiskaa!
Kun minä sain piiskaa viimeinen kertaa se otti niin kipeä että en oli märkä mutta tietysti aina kun ajattelen piiskaa minä tulen kiimainen ja se rupea tippua kiimausneste!
- .......
En minä osaa erottaa s&m leikkejä seksistä. Toki nautin piiskan saamisesta mutta jos ei ole muuta niin jää olo että jotain puuttuu. Itse ainakin olisin mieluiten sellaisen dommen kanssa että iän puolesta ja muutenkin suhteesta voisi kehittyä muutakin kuin piiskaleikkejä. Vai onko sinulle vaikea kuvitella että sen ihmisen jonka kanssa sinulla on suhde käsi kurittaa sinua mutta on myös rakastava ja hellä:D Mutta minä olenkin parantumaton romantikko mutta onneksi tiedän sen itsekin.
- vierailija 20
Jos piiskaus kiihottaa niin ja sitä haluaa vapaaehtoisesti niin kyllä se on silloin seksuaalista. joko niin että jalkoväli kastuu tai syntyy erektio. Vaikea kuvitella että joku haluaa vapaaehtoisesti piiskaa ja se tuntuu piiskattavalta pahalta. ja varsikin kun sukuelimet vastapuolella pakaroita. nimenomaan jos pyllyä piiskataan ja syntyy kuumotusta, ja se sitten kiihottaa... rangaistus / kuritus oikeasti on väkivaltaa ja toinen pakotetaan siihen eikä sillä ole mitään tekemistä seksin kanssa ja sitä paitsi se on laissa kiellettyä.
- Aikatyhmäkysymysoli
Itse olen piiskannut naiselle useammankin kerran orgasmin ja kerran lähti sen jälkeen taju, se vähän säikäytti. Mutta olikin kuulemma niin mahtava kokemus, että piti yrittää monta kertaa uudestaan, ei tullut vaan enää, kumma :(
Perseenkipeys seuraavana päivänä aika itsestäänselvyys. Sinä nainen koivuniemen tyttö?onko sinä saanut uutta piiskaa eli riitti se ensimmäinen piiskaus?
- sitäsaamitä
Kerran, kun tulimme mieheni kanssa juhlimasta, mies päätti antaa piiskaa sitten kotona. Ja heti kun pääsimme kotiin, housut alas ja ohuella rottinkipiiskalla takapuoli punaiseksi ja kun laitoin housut jalkaan tuli kohta pissat housuun ennen kuin edes huomasin mitään.
- Fragilepens
Minua ei ole piiskattu lapsena,mutta haluaisin nyt aikuisena tulla piiskatuksi. Piiskaajana olisi nainen ja hän voisi sitoa minut sänkyyn tai vaikkapa pöytää vasten. Kerro toiveistasi, niin sovitaan sitten käytänteet. Myös strapon käy, jos niin haluat. Alistun sinulle.
Moi! Täällä olisi myös yksi piiskan saannista kiinnostunut nuori mies. Löytyisiköhän täältä hyviä perinteisen kotikurin antajia?
- Anonyymi
Käytännössäkin pystyy niin lujaa piiskaamaan. Kunnon koivuvitalla kun sutkii, niin parku pääsee aikuiseltakin mieheltä. Piiskaus on sellainen laji, että piiskattava uupuu ensin, sitä jännittää kaikkia lihaksia eikä pysty enää oikeisiin karkaamisyrityksiin. Lopputulos on sellainen, että ei tee mieli edes yrittää istumista.
Suurin osa piiskattavista ei kuitenkaan tällaista lopputulosta halua. - Anonyymi
Emme ole koskaan piiskanneet toisiamme liian paljon olemme antaneet kovia pitkiä selkäsaunoja kaikkein kovin on ollut Rottinki ohut5-6mm liotettaan kuumassa vedessä pehmiää hiukan 70lyöntiä minutissa noin 4minutin piiskaus tällä on minulle sopivan kova perä on hellänä muutaman päivän silittelen wc käytessä hellää pyrtöäni tuntuu hyvälle Naisten kesken piiskaus on toisenlaista kuin saata mieheltä.
Kuka sinä olet joka piiskaa 70 lyöntiä minuutissa!Minä haluan olla sinun kansasi ja anna sinulle eli sinä annat minulle!Olen nuorekas 60 v mies!
- Anonyymi
strykpojke kirjoitti:
Kuka sinä olet joka piiskaa 70 lyöntiä minuutissa!Minä haluan olla sinun kansasi ja anna sinulle eli sinä annat minulle!Olen nuorekas 60 v mies!
olen 35vuotias pulskapyrstöinen kaikkiruokainen Tytteli.
- Anonyymi
Kyllähän noita sadisteja löytyy, että vedellään jollain rauta langalla yms, mutta mikä tollasen idea enään on?
Olen harrastanut piiskaus juttuja itse vuosia. Usein tulee sellasia että vähän kirpasee kun istuu, mutta ei satu tai ole niin paha etteikö oikeasti voisi istua. - Anonyymi
Rottinki on Kiva Parikertaa Vuotessa Tämän Tyttelin Pyllyllä Eniten pitän Ohuella koivuvitsalla saamistani melko pitkistä sessioista miehen tai naisen sylissä remmiä tykkään saata jalatpystyssä,rinnoissa näin kuinka pyllypunehtuu pimppi saapikkasen myös remmiä turpoaa naisystäväni saa käyttää kieltään tekee hyvää.
Haluat pitää pitkä sessio minun kansani?Minä olen 60 v mies mutta alavartalo on kuin naisen!Sileä pitkäjalkainen mies,kapeat kauniit polvet ja nätti pylly!
- Anonyymi
Jätetään selvä tahallinen pahoinpitely keskustelun ulkopuolelle. Piiskaa voi antaa niin, että tuntuu vielä päivienkin kuluttua. Rottingilla jää mustelmia ja iho menee rikki, mutta se kipu menee yleensä ohi aika pian, mutta tuoreella ulkoa haetulla piiskalla voi piiskata niin, että ihan oikeasti tuntuu, eikä tarvi edes erityistä voimaa.
- Anonyymi
Pitän Pikkupiiskauksista tykkään olla sylissä piiskatessa miehen,naisen ei ole väliä Haluan parikertaa vuotessa kovemman käsittelyn Remmittämisen tai Rottinkia mieluummin Naisen Antamana Änkkyä kun remmitään ihanaa saata rottinkia lantiolle,reisille ja pyrstölle kirahtella lyöntientahtiin.
- Anonyymi
Kun makaa kuin pikkukakara vatsallaan dommen/tädin/rouvan polvien päällä piiskattavana ja kuulee sanat: "Saat sellaisen selkäsaunan ettet istu viikkoon", niin tuntuu tosi hyvältä. Eihän se oikeasti toteudu, mutta se tunne mikä niistä sanoista tulee.
- Anonyymi
Kun makaat kuin pikkupoika vahvan miehen polvilla ja vartalosi on hänen vasemmassa kainalossaan tiukassa otteessa ja reipas mies tanssittaa koivupiiskaa paljailla pakaroillasi. Oletpa sellaisessa ahdingossa, että homma karkaa joka suhteessa hallinnastasi. Jälkeen päin ihailet ja kunnioitat tuota vahvaa miestä aivan pohjattomasti ja on mukava kuunnella mitä hän kertoo piiskan antamisesta sinulle. On aivan käsittämätöntä että hänellä on noin lujasti voimaa. Ajatus kutkuttaa minua joa päivä.
- Anonyymi
Mä sain selkääni niin etten etukäteen arvanna että voi koskea. Itkin kivusta ei tullut armoa. Sit polvilta sängylle anustappi pyllyyn.
Sit selälleen ja mies runkkasi mut rätti mun silmillä...
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826351- 353471
- 443088
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402282Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212077
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 1902002
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241608- 381568