Onko oma kohtaisia kokemuksia/ mitä minä teen?
Aloin tässä muutama kuukausi sitten seurustelemaan nykyisen kanssa. Ehdotin hänelle vasta,että käykö jos ratsastan? Hän tokaisi, huohottaen, että naisen paikka on alla. Haluisin tehdä muutakin kuin maata koko seksin ajan lahnan lailla haarat auki:/
naisen paikka,!
tyväre
4
445
Vastaukset
Heivaa pois.
mitäs tollasella suppeella ajatusmaailmalla olevalla äijällä tekee.radalle vaan tuskin sitä kiinnostaa muutkaan sinun haluamasi asiat.
- omakohtaisia
Kyllä siellä allakin voi olla aktiivinen. Miestä ei voi muttaa, eikä yleensäkään toista ihmistä.
Kun usein kysyt niin se mies saattais joskus ”keksiä” itse vaihtelua. Silloin sitten näytät, että kannatti — se on siinä. - qeeweweeweew
hoiteleeko se sinua myös anukseen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671