Onko oma kohtaisia kokemuksia/ mitä minä teen?
Aloin tässä muutama kuukausi sitten seurustelemaan nykyisen kanssa. Ehdotin hänelle vasta,että käykö jos ratsastan? Hän tokaisi, huohottaen, että naisen paikka on alla. Haluisin tehdä muutakin kuin maata koko seksin ajan lahnan lailla haarat auki:/
naisen paikka,!
tyväre
4
349
Vastaukset
Heivaa pois.
mitäs tollasella suppeella ajatusmaailmalla olevalla äijällä tekee.radalle vaan tuskin sitä kiinnostaa muutkaan sinun haluamasi asiat.
- omakohtaisia
Kyllä siellä allakin voi olla aktiivinen. Miestä ei voi muttaa, eikä yleensäkään toista ihmistä.
Kun usein kysyt niin se mies saattais joskus ”keksiä” itse vaihtelua. Silloin sitten näytät, että kannatti — se on siinä. - qeeweweeweew
hoiteleeko se sinua myös anukseen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830