eduskuntaan? kova into ainakin on!
Mites on, pääseekö Auran persujen kansanedustajaehdokas
33
272
Vastaukset
- Suurivisiiri
Nythän on tilanne se, että istuvat kansanedustajat ovat
Kikkelomaa
Lauri Heikkilä
Maria Lohela
Kun puolueen kannatus laskee niin persut menettävät toisen paikan Varsinais-Suomen valipiiristä ja toinenkin on tiukemmalla kuin uskotaan. Viimeksi Elomaa sai 13 000 ääntä, Heikkilä 6700 ja Lohela 4300 ääntä.
Elomaa pitänee paikkansa. Heikkilä on menettänyt kannattajiaan, Pilpola Liedosta on ehdolla ja ehdokasjoukko on tällä kertaa ainakin tunenttavuudessaan parempi. Kun Elomaa saanee reilut 6000 ääntä, niin Haapasen pitäisi saada noin 3500 ääntä taistellakseen toisesta paikasta ja se on aika mahdoton tehtävä. Vaikka mies käyttäsi 30 000 euroa mainontaan niin äänisaalis voi jäädä alle tuhannen äänen. Ei kyllä kannattaisi ottaa turpiinsa noin raskaasti.
Toisesta paikasta tappelevat tällä kertaa Naantalin Vilhelm Junnila ja Salon Heikki Tamminen. Lohela on menettänyt uskottavuutensa ja mamukriaatit eivät häntä enää äänestä... Halla-ahon kiila-tyttönä hän viimeksi eduskuntaan pääsikin ja se on sitten Marialla paluu keilenkäntäjän hommiin ellei Timo-setä keksi jotian suojatyöpaikkaa puolueen piiristä.
Veikkaan Haapasen ääniosaldoksi noin 500-600. Vuonna 2011 auralainen Äärelä sai 1294 ääntä.- unikeot
Täyttä roskaa ja haukkumista. Junnila on Heikkilän avustaja ja ei tätä tietenkään kerro äänestäjille. Ristiriitaista olla avustajan roolissa ja tehdä työtä itselleen. Ei herätä luottamusta.
- äänestäjä aurasta
Missä oli kansanedustajaehdokas Haapanen ?
Auran salen vieressä oli perussuomalaisten teltta, makkaranpaistoa ja kahvia tarjottiin, mutta miestä ei näkynyt missään? Ei kiinnosta?
Oisipa ollut hyvä haastatella ehdokasta päivän polttavista asioista, mm perussuomalaisten kannatuksen laskusta, mutta herraa ei näkynyt.
ja reilusti sanotaan, että ei mitään saumaa eduskuntaa, hukkaa rahansa turhaan! - Poliitt. tarkkailija
Eräiden tietojen mukaan paikkakunnan ehdokas oli kaukana - ulkomaassa, eikä siksi päässyt olemaan paikalla.
Sen sijaan Auran sosiaalidemokraatit olivat myös torilla ja tarjosivat kahvia sekä myös tsekkiläisiä suklaarasioita, joita oli jäänyt ylimääräisiä heidän kosiskellessaan viime viikkoina pienyrittäjiä riveihinsä näillä suklaarasioilla maanlaajuisesti. He jakoivat myös 28-sivuista Vaaliohjelmaansa, joka on liki suoraan Grimmin saduista kopioitu.
Auran kokoomuslaisten toriteltan tarjoilut olivat melko vaatimattomia - vain karamelleja, joiden paperissa luki: "Kokoomus on työväenpuolue".
Auran Keskustan toriteltassa oli tarjolla kananmunia, joita kehotettiin kotona keittämään tai paistamaan mutta ei paiskomaan.
Auran Vasemmistoliiton toriteltalla oli vielä köyhempää: Tarjolla oli vain Italiassa tehtyjä SISU-pastilleja, kaksi pastillia per äänestäjä. Taustalla soi vanhasta kasettimankasta Kansainvälinen.
Auran Vihreät olivat mukana vain kahdella polkupyörällä, jonka takatelineen pahvilaatikosta jaettiin VIHREÄNÄ KATEUDESTA -lehteä. - Vastenmielinen..
Maria Lohela ei saa enään ääntäni.
Ämmä on aivan kuuppa sekaisin ja piti pitkän puolustuspuheen turun valtuustossa
Olavi Mäenpään lautamiesvalinnan puolesta. hallinto-oikeus totesi onneksi valinnan lainvastaiseksi.- Pentti Arsukas
Voi gauhiad sanoisi raumalainen...
- Karhu3 ja karhu 4
Soukka eduskuntaan!!!
- Äänestääkö vai ei
Miten Auran ehdokas suhtautuu Suomen nykyiseen maahanmuuttopolitiikkaan?
http://4.bp.blogspot.com/_80ABe1Plqwg/STcmef39slI/AAAAAAAAAso/0DptqEusv0I/s1600/Image1.jpg - Petun Virsu
Kuka tuotakin nahkakakuulaa äänestäisi????
- Parturitäti
Åläs nyt, se on vauvaölyllä kiillotettu pää ja kyllä itse varmaan luulee, et pääsee eduskuntaan, kun ehdokkaaksi rupesi.
Vaan suuret on luulot itsestään, niinkuin kaikilla muillakin NOBODY ehdokkailla Varsinais-Suomessa. - parturitäti
Parturitäti kirjoitti:
Åläs nyt, se on vauvaölyllä kiillotettu pää ja kyllä itse varmaan luulee, et pääsee eduskuntaan, kun ehdokkaaksi rupesi.
Vaan suuret on luulot itsestään, niinkuin kaikilla muillakin NOBODY ehdokkailla Varsinais-Suomessa.Siis vauvaöljyllä kiillotettu pää :)
- Tasasoukka
Älkää pilailko vakavilla asioilla.
- Kaukion hala
Oha-allah korottaa profiiliaan, mutta se ei auta.
- peili käteen
Pääsee tai ei, mutta kertoo kommentoijien valitettavasta heikkoälyisyydestä, kun täytyy ulkonäöllisiin seikkoihin puuttua?
- Pentti Arsukas
Tämä se pisti minukin silmään
- A-P ja ite
Tervehdys! Varoitettiin osallistumasta tänne mutta teenpä poikkeuksen. Tukan osalta syytöksen voi sitten osoittaa suoraan isälleni (Matti). Vauvaöljyn jos joku hoitaa, voin kokeilla. :)
Olin vuodenvaihteessa perheeni kanssa ulkomailla, enkä täten voinut osallistua järjestettyyn tapahtumaan. Jos haluaa kanssani keskustella, minuun voi ottaa suoraan yhteyttä 04052821028, eikä höpötellä olemattomia täällä.
A-P- A-P ja ite
Niin tuo numero näytti karanneen hutiksi. Tässä oikea : 0405281028
- Huomattu on
Ilkka Soukka on Auran PS:n kantavin voima.
Pyyteetöntä työtä Auran osaston hyväksi, mies jakaa puolueen lehtiä kelissä kuin kelissä ympäri auraa, kesällä polkupyörällä ja talvella lehtiä jakaa pulkan kanssa, onpahan jakanut lehtiä käsi kipsissäkin ja on aina joka telttatapahtumissa!
Tätä miestä kannattaa arvostaa Auran perussuomalaisissa! - nostan
- oookkkk
,.....
- PahaPaavali
Niin on, mutta tulos tulee olemaan lähinnä tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=C59oAc68QpM
Niin kuin alkuaikojen lentokoneet. Pörinä on kyllä kova ja yritys valtava, ja epärealistisen sokea usko omiin mahdollisuuksiin. Mutta ilmaan ei päästä. - niinkin
Joo
- oookkkkkkkkkk
.....
- SelfienKaveri
Haapanen saa 5500 ... 7800 ääntä, koska Sari Sairaanhoitaja kavereineen ja Matti Merkonomi kavereineen eivät enää erehdy antamaan ääntään Kokoomukselle, joka on todellisten porhojen puolue.
- naurukohtaus
Ootko ihan tosissas???? Nauraa !
- mark001
Saat 4 kpl Duracell Ultra paristoa vain 1 eurolla! http://fi.quizonaut.com/campaigns/build/?id=BAA5C283-572D-4EDE-BAFD-BE51021733EE&ref=PA_FP&aid=e1f1b72a&bid=a6a5c28c
- auraa
Ei pääse, pitäis saada ainakin 5000tuhatta ääntä, mikä on mahdottomuus tuntemattomalta jäbältä, kun Kike ja Lohela on vastassa...Monet pitää jo kansanedustajaehdokkuutta poliittisena meriittinä, että voi kehua olleensa joskus ehdokas, hah, hah,haa
- ykkösehdokasehdokas
Kyllä kansanedustajaehdokasehdoikkaita oli todella paljon. Kovin monet pettyivät, kun eivät menestyneet jäsenäänestyksessä. Kyllä tunku oli kova ja vain 17 pääsi!
- oookkk
....
- nostan
- ttyjvliol
.,.,,..
- Nillittäjä
Mitä hyötyä on päästä tuntematon kansanedustajaehdokkaaksi, kun ei kuitenkaan muutaman sadan äänellä pääse eduskuntaan??? Onko se joku poliittinen meriitti olla kansanedustajaehdokas???
- nostan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269