Mitä ette voi katsoa?

Vaulikki

Mitä ohjelmia ette voi katsoa TV7:lta? Ja minkä vuoksi?
Itse en voi katsoa Polvijärvisten ohjelmia, Sid Rothin ohjelmia, Hill Songia, Pirkko Jalovaaran ohjelmia ja Johanna Tunturipuron ohjelmia.
En osaa selittää miksi, mutta näitä ohjelmia katsoessani minulle tulee tosi paha olo. Ja uskon sen olevan Pyhän Hengen varoitusta.

50

1399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Exyttäväistä menoa

      Koemme tuosta ohjelmarykelmästä samoin. Uskomme että olosi on Pyhän Hengen varoitusta, Hän ohjaa vilpittömät Jeesuksen lampaat kohti Totuutta..Tie on kaita ja harvat menevät sisälle Elämän portista...Tukekaamm toisiamme Sanoin ja teoin Herrassa!

    • pieni korjaus

      Jalovaara ok. Amerikkalaisia eestaas ravaajia en voi katsoa.

      • Oikea Tie perille?

        Itse en jostain syystä pidä Jalovaaraa raitishenkisenä. Tämä mielipide siis kysyjälle. Cityhenkiyyttä, torontoilmiöt hyväksyy, rukousjonossa pelastusta etsivä ihminen..PJ rukoiltuaan kysyy: "tunsitko lämmön?"...Nämä varojenkeruuylilyönnit? Radiodein ohjelmissa uusinnoissa, öisinkin, useita kertoja toistuu tilinumerot ja itseitsensä tarjoamista -rahantarpeesta. EI sex.asiaa VAAN rukoustyön menestymiseksi..GOD TB joku instanssi takana, jonka taustoista kannattaa ottaa selvää. Pastori Olli Valtosen kanssa kävivät engl. Anglikaanikirkossa arvioimassa 'torontotuulahduksia' 1990 -luvulla..ja Siinaissa 'pyhän katariinan luostarissa' kirjassaan kertoo kokeneensa Valtavan jumalan läsnäolon -kun joku 'kirkon palvelija' kantoi esiin kuolleiden 'pyhimysten/pyhimyksen' luujäännökset.( Tosi uskovat paikalla kokivat valyavan pimeyden läsnäoloa..) "Tutkikaa kaikki. Pitäkää se mikä hyvää on; karttakaa kaikenkaltaista pahaa."1tess.5:21,22


      • Anonyymi
        Oikea Tie perille? kirjoitti:

        Itse en jostain syystä pidä Jalovaaraa raitishenkisenä. Tämä mielipide siis kysyjälle. Cityhenkiyyttä, torontoilmiöt hyväksyy, rukousjonossa pelastusta etsivä ihminen..PJ rukoiltuaan kysyy: "tunsitko lämmön?"...Nämä varojenkeruuylilyönnit? Radiodein ohjelmissa uusinnoissa, öisinkin, useita kertoja toistuu tilinumerot ja itseitsensä tarjoamista -rahantarpeesta. EI sex.asiaa VAAN rukoustyön menestymiseksi..GOD TB joku instanssi takana, jonka taustoista kannattaa ottaa selvää. Pastori Olli Valtosen kanssa kävivät engl. Anglikaanikirkossa arvioimassa 'torontotuulahduksia' 1990 -luvulla..ja Siinaissa 'pyhän katariinan luostarissa' kirjassaan kertoo kokeneensa Valtavan jumalan läsnäolon -kun joku 'kirkon palvelija' kantoi esiin kuolleiden 'pyhimysten/pyhimyksen' luujäännökset.( Tosi uskovat paikalla kokivat valyavan pimeyden läsnäoloa..) "Tutkikaa kaikki. Pitäkää se mikä hyvää on; karttakaa kaikenkaltaista pahaa."1tess.5:21,22

        Kummallista kun varainkeruu maailmassa pidetään normaalina mutta heti kun sitä tehdään Evankelioinnin hyväksi, on se yhtäkkiä 'pannaan julistettu' - vaikka tosiasiassa pitäisi olla täysin päinvastoin.

        Rahat pitäisi saattaa pslvelemaan juurikin Jumslaa ja mammonan henkivalta panna 'polvilleen'.


    • niinpä niin

      Vaulikin kanssa samoilla linjoilla ja onhan siellä muitakin joita en katsoisi Patricia King, Bil johnson ym.

      • Vaulikki

        Totta tosiaan, hyvä kun lisäsit nuo ohjelmat. Amerikkalaista hömppää.


    • KAKSINKÄSIN?

      VOI sitä jonka kautta viettelys tulee! Hänelle olisi parempi, että myllynkivi sidottaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin...Jeesus on tätä mieltä ihmisistä, jotka toimillaan johtavat muita Herran, Totuuden Sanan tieltä, harhaan tms kompastuksiin. VAKAVA PAIKKA. VASTUUSSA ELÄVÄLLE JUMALALLE. Ei voi toisella kädellään tarjoilla puhdasta, jos samaan aikaan toinen kätensä tarjoilee jotain saastutettua...

    • Lisäys
      • Anonyymi

        Ilmestysmajaa syytä varoa ???!

        Onkohan tämä porukka täällä aidosti uskossa vaiko 'uskonnollista' ...? Yrittäkääpä nyt Hyvät Ystävät tehdä pesäero 'uskonnolliduudesta'. - Vapauteen Kristus meidät vapautti.


    • kii5
    • kukatieskuka

      Jalovaara muistaakseni kysyy heti ohjelmasarjan alussa jotain että miksi katsot? Esim. jos tarvitsee parantavaa rukousta, ja on saanut jo sen, miksi enää pitäisi katsoa, voi kysyä vaikka itseltään.

      Ehkä siis et voi katsoa siksi ettei sinun tulekkaan katsoa. Ehkä sinulle on tarkoitettu jokin muu ohjelma?

      Mitä tule Sidiin, niin Yliluonnollista on todellakin yliluonnollista. Ohjelman "rivienväli"sisältö siirtyy alitajuntaan ja vaikuttaa jopa unissa. Aamulla olo on rauhallinen, levännyt ja aina jokin ongelma ratkennut.

      En katso ohjelmia siksi että joku on ehtinyt jo varoittaa. Löysin itse ja havaitsin katsottavaksi. En halua luoda kellekkään kielteistä ennakkokäsitystä.

      • BE FREE!

        Alitajuntaan siirtyminen vaikuttaa hypnoottiselta. Mielipiteensä voi jokainen ilmaista vapaasti ja jokainen myös täysin vapaasti valitsee millä hengellistä elämäänsä ravitsee

        TOTUUS ON TEKEVÄ TEIDÄT VAPAIKSI!(kunhan ensin olette tulleet tuntemaan sen)


      • Anonyymi

        Itse pidän myös mm. Jalovaaran julistusta raittiina, kuten monia muitakin.


    • Mirja-Kristiina

      Itselläni on ihan samat antipatiat. Katselin näitä ohjelmia muutaman kerran ja kyllästyin lopullisesti. Ovat aina jonkinlaisia saman ohjelman toisintoja. Polvijärveläiset ovat tehneet ahkerasti töitä, mutta heidän olisi mielestäni siirryttävä uudelle saralle nyt. Aika aikaa kutakin. Sid Roth on myös menettänyt makunsa ainakin minun kohdallani. Pirkko Jalovaaran ohjelmiin kyllästyin jo heti alkutaipaleella - en tiedä mitä ihmiset niistä saavat. Ojaresta itseään kuuntelen vielä koht. mielelläni. Samoin Paavo Järvistä. Tauno Rantala on myös kodikas ja lämminsydäminen saarnamies, nyt tosin jo pitkällä eläkeiässä. Lindströmien esirukousohjelmat katson myös joskus. Ilpoisten piirin Tuula Ekbom on viehättävä ja rauhallinen esiintyjä kuten myös saman ohjelman toinen kantava pilari nimittäin Lassi Erpiö. Eivät jankuta aina samaa teemaa ja pysyvät asiassa. Heillä on selkeä ja yksinkertainen sanoma, jota jaksan kuunnella. Mutta sanon kuitenkin, että meitä on moneksi enkä väitä edustavani tässä mitään suurta yleisöä vaan ihan omaa tämänhetkistä makuani. Hyvää Uutta Vuotta heille kaikille - lukijoille tässä myös!

      • IRTIJUURIAMYÖTEN?

        Tutkittu Pirkko Jalovaaran kirjaa: "Rukous on elämäni". Koettu kiusaantumista Hengessä, mikä on lähde josta hän voimansa ammentanut. Ei enää hämmästytä lukea toistenkin kokeneen vastaavaa. Jalovaaran uskonoppi lähtenyt liikkeelle Olli Valtosen vaimolta, Leilalta. Olli Valtonen siunailee liikerakennuksia tai koteja -vettä pirskottamalla...Jalovaara lähti epävarmoin mielin matkalle Englantiin;kansainväliseen hengelliseen konferenssiin n90 -luvun alussa(?). Hän itse kirjoittaa, ettei 'tiennyt minne oli menossa'
        Konferenssin kolmantena ja viimeisenä päivän julistusvastuussa (edesmennyt jo) JOHN WIMBER, Amerikasta. Hän aloittaa: "TULE PYHÄ HENKI". Aikoi rukoilla paikalla olleiden n8000 ihmisen puolesta jotka tulleet 80 maasta. Kollektiivisen rukouksen. NYT tapahtui Pirkko Jalovaaran hengellä täyttymiskokemus. Tämän jälkeen PJ kirjoittaa: "..loppuun asti elämäni rukous on TULE PYHÄ HENKI." Rukousnauhoja hän ei kaihda ortodoksisen tavan mukaan, ymmärrystä avaava kirja. WIMBER siirsi 'torontovoitelua', samoin nyt P Jalovaara
        Tuorein hänen käsiensä alta, 'voitelunsa' saanut on RIVERsrkn toimija Reetta Lehto (oman todistuksensa mukaan http://revival.fi/reach/reetta/ )


      • Bereasta pamahtaa
        IRTIJUURIAMYÖTEN? kirjoitti:

        Tutkittu Pirkko Jalovaaran kirjaa: "Rukous on elämäni". Koettu kiusaantumista Hengessä, mikä on lähde josta hän voimansa ammentanut. Ei enää hämmästytä lukea toistenkin kokeneen vastaavaa. Jalovaaran uskonoppi lähtenyt liikkeelle Olli Valtosen vaimolta, Leilalta. Olli Valtonen siunailee liikerakennuksia tai koteja -vettä pirskottamalla...Jalovaara lähti epävarmoin mielin matkalle Englantiin;kansainväliseen hengelliseen konferenssiin n90 -luvun alussa(?). Hän itse kirjoittaa, ettei 'tiennyt minne oli menossa'
        Konferenssin kolmantena ja viimeisenä päivän julistusvastuussa (edesmennyt jo) JOHN WIMBER, Amerikasta. Hän aloittaa: "TULE PYHÄ HENKI". Aikoi rukoilla paikalla olleiden n8000 ihmisen puolesta jotka tulleet 80 maasta. Kollektiivisen rukouksen. NYT tapahtui Pirkko Jalovaaran hengellä täyttymiskokemus. Tämän jälkeen PJ kirjoittaa: "..loppuun asti elämäni rukous on TULE PYHÄ HENKI." Rukousnauhoja hän ei kaihda ortodoksisen tavan mukaan, ymmärrystä avaava kirja. WIMBER siirsi 'torontovoitelua', samoin nyt P Jalovaara
        Tuorein hänen käsiensä alta, 'voitelunsa' saanut on RIVERsrkn toimija Reetta Lehto (oman todistuksensa mukaan http://revival.fi/reach/reetta/ )

        Hyvin mielenkiintoista.
        Näyttää tuo River-seurakunta ostaneen ohjelmapaikan TV7:lta. Seurakunnan sivulla johtajakaksikko kertoo käyneensä raamattukoulua Amerikassa, mutta jättää kertomatta koulun nimen.
        Kyseessä on heidän nyt Suomessakin vetämänsä R.B.I. eli River Bible Institute.
        Tätä laitosta puolestaan vetää Rodney Howard-Browne (tohtorismiehiä hänkin :) Amerikasta käsin perheensä ja sukunsa voimin.
        Ihmettelinkin jo mihin tämä herra on kadonnut sitten Toronto-liikkeen...


      • Joskus tavannut heid
        Bereasta pamahtaa kirjoitti:

        Hyvin mielenkiintoista.
        Näyttää tuo River-seurakunta ostaneen ohjelmapaikan TV7:lta. Seurakunnan sivulla johtajakaksikko kertoo käyneensä raamattukoulua Amerikassa, mutta jättää kertomatta koulun nimen.
        Kyseessä on heidän nyt Suomessakin vetämänsä R.B.I. eli River Bible Institute.
        Tätä laitosta puolestaan vetää Rodney Howard-Browne (tohtorismiehiä hänkin :) Amerikasta käsin perheensä ja sukunsa voimin.
        Ihmettelinkin jo mihin tämä herra on kadonnut sitten Toronto-liikkeen...

        Olen tavannut tämän River -kaksikon. Aluksi pidin heitä ihan ok, mutta sitten tavatessani uudelleen ihmettelin naisen naurupyrskähdyksiä. Ne eivät tuntuneet ihan "oikeilta" hengessäni. En tiedä, onko vaahtoa vai mitä eli siis oikeaa henkeä?


      • Bereasta pamahtaa
        Joskus tavannut heid kirjoitti:

        Olen tavannut tämän River -kaksikon. Aluksi pidin heitä ihan ok, mutta sitten tavatessani uudelleen ihmettelin naisen naurupyrskähdyksiä. Ne eivät tuntuneet ihan "oikeilta" hengessäni. En tiedä, onko vaahtoa vai mitä eli siis oikeaa henkeä?

        Samoin ja ollut seurakunnan tilaisuudessakin. En tahdo puhua pahaa kenestäkään mutta pyrin kertomaan rehellisesti mitä itse koin:
        Puhuttiin paljon rahasta ja mainittiin mm. että jollakin voi olla kutsu bisnesmaailmassa.
        Lauottiin Raamatunpaikkoja ikäänkuin sarjatulena eikä sitten luettu niitä eikä annettu mahdollisuutta kuulijallekaan etsiä niitä ja lukea.
        Sanottiin, että täytyy päästä uudelle voitelun tasolle kun kerran Pietarin varjokin paransi sairaita...
        Puheen jälkeen kutsuttiin ja osin jopa komenneltiin ihmisiä eteen kaadettavaksi.

        Minulle tuli fyysisesti paha olo, oksetti. Halusin päästä pois.
        Henki tuntui samalta kuin aikoinaan 'Toronto-voitelun' levitessä, tosin ilmiöt osin erilaisia (kulemma seurakunnassa ei sallita ns. eläinääniä).
        Olen surullinen. Srk:n pastorimies vaikutti kuitenkin vilpittömältä, hän ei varmaankaan omasta mielestään ole johtamassa lampaitaan harhaan.
        Kuitenkin, missä on juuri, sieltä on myös kasvu.
        Itkettää.
        Jeesus, armahda!


      • ei kiitos!
        Bereasta pamahtaa kirjoitti:

        Hyvin mielenkiintoista.
        Näyttää tuo River-seurakunta ostaneen ohjelmapaikan TV7:lta. Seurakunnan sivulla johtajakaksikko kertoo käyneensä raamattukoulua Amerikassa, mutta jättää kertomatta koulun nimen.
        Kyseessä on heidän nyt Suomessakin vetämänsä R.B.I. eli River Bible Institute.
        Tätä laitosta puolestaan vetää Rodney Howard-Browne (tohtorismiehiä hänkin :) Amerikasta käsin perheensä ja sukunsa voimin.
        Ihmettelinkin jo mihin tämä herra on kadonnut sitten Toronto-liikkeen...

        Katsoin äsken ja ei sovi minun hengelleni.


      • prinsessa RUUSUNEN
        ei kiitos! kirjoitti:

        Katsoin äsken ja ei sovi minun hengelleni.

        Eikä minunkaan...Olettamus 'vieraan tulen' levittämisestä! HERRA ARMAHTAKOON SIELLÄ KÄYVIÄ NUKAHTAMASTA IKUISEEN SEDAATIOON!


      • Anonyymi

        Minun mielestäni taas ihan ok ohjelmia


    • HYLLYLLE

      Tuli tosi paha olo kun katsoin Polvijärven uusio parin ohjelmia avioitumisen jälkeen! Koen.Jumalan henki näytti heistä totuuden!..Emme katso enään ja monet muutkin ovat hylänneet heidän puheensa.Veijohan vain "huitoo" käsillään ja lukee Aulikin kirjoittamia tekstejä! Kiitti.RIITTI!!!HYLLYLL

      • Surullista

        Olen samaa mieltä Polvijärven pastorin puheista. En ole voinut katsoa vuosiin heidän ohjelmiaan. Tulee kummallinen olo jo kun vilahtavatkin ohjelmistossa." Polvijärvellä on hajonnut monta avioliittoa ja koko seurakunta"


    • Synti ja parannus

      Paljon on ohjelmistossa lustetta ja vehnää sekaisin.
      Uskon Jumalan Sanan ja koettelen kaikki sen kautta.
      Paljon,paljon ohjelmatarjonnasta jää katsomatta,kun ei voi harhaa ja eksytystä ottaa vastaan.
      Tulee vaan mieleen jos maaiman ihmiset katselevat,
      niin totuus jää pimentoon.

      • VAKAVAVERTAUS

        Silloin tulee vastaan vastuullisuus Sanan Herralle..evankeliumin Totuuden tähdenhän on tv7 avautunut kaikelle kansalle. Ei siinä tarkoituksessa saisi ottaa rahasta vastaan kanavalle valheenpuhujia..Ei ylioåistollisiin sairaaloihinkaan palkata kirurgisille osastoille kuppaajia!!!


    • »Mitä ohjelmia ette voi katsoa TV7:lta?»

      En voi katsoa mitään ohjelmaa TV7:ltä, ainakaan nauramatta.

      • Hahaa

        Oletko kenties saanut nauruherätyksen?


      • JeesusItkeeNauravia?

        Nauratko sittenkin, kun näet Jeesuksen temmanneen omansa Ylös, Jumalan täyttä vihan ilmaisua pakoon? Jos olet mukana silloin, toki kai naurat Ilosta,(ainakin omasta puolestasi)


      • Hahaa
        JeesusItkeeNauravia? kirjoitti:

        Nauratko sittenkin, kun näet Jeesuksen temmanneen omansa Ylös, Jumalan täyttä vihan ilmaisua pakoon? Jos olet mukana silloin, toki kai naurat Ilosta,(ainakin omasta puolestasi)

        Olen mukana niiden joukossa, jotka temmataan ylös, itkenkö vai nauranko vai mitä, Se selviää sitten.


      • PELASTUSVARMUUS
        Hahaa kirjoitti:

        Olen mukana niiden joukossa, jotka temmataan ylös, itkenkö vai nauranko vai mitä, Se selviää sitten.

        Ihanaa että olet! Pyhä Henki JEESUKSEN HENKI ainakin minussa iloitsee kanssasi! Tähän tulisi pyrkiä..kun te näette SEN päivän olevan lähellä,niin rohkaiskaa toisianne..! Kaltaisillesi se on oleva ILON päivä, jota kannatti uskollisesti odottaa!!!


    • juulia3

      mun m ielestä joka seurkunnan ja uskovan on tehtävä kohta joku paussi hengellisiin asioihin.itse en ole ravannut minkään perässä kymmeneen vuoteen ja avautunut silmät voih viii...........ois voinu eläåä toisin tuo 15vuotta..........olen murheen murtama...

      • TieTotuusElämä=JEES

        Et ole ainut. Meitä on tässä kaksi, jotka olemme vuosia seuranneet asioita turvaväli huomioiden, Herrassa Jeesuksessa kiinni riippuen, Sanan kautta
        Jos olet yhä HÄNESSÄ, pyri vaan lähemmäksi jotta pysyisit Tiellä. Oikealla Tiellä..Loppuun asti.


    • MarsSodanJumala

      En voi katsoa mitään nauramatta.
      Edelleen parhaimpia lasten ohjelman panssarivaunulla ja sen tykillä tykittää jeesus

    • kotiin

      Polvijäveläisten teennäinen esiintyminen on vastenmielinen, he tykkäävät omasta esilläolostaan, ja julkisuudestaan, voisivat jo lopettaa tv7:ssa esiintymisen.

    • Vaulikki

      Onneksemme muutamia ohjelmia on poistunutkin, mutta mutta, aina tilalle tulee jotakin epäraitista. Siitä vihollinen kyllä pitää huolen!
      Kauhulla odotan kesällä Suomeen tulevien amerikkalaispastoreiden vaikutusta Suomen Siioniin! TV7 tulee välittämään näitä ohjelmia olohuoneisiimme.
      Rukoillaan rakkaat sisaret ja veljet, että Herra Jumalamme antaisi meille kaikille henkien erottamisen armolahjaa. Ja keillä se on, heille se vahvistumista.

    • Potaskaaa

      En ole koskaan kuullutkaan mistään TV7:stä, joten en katso sieltä mitään. Tämän ketjun kommenteista päätellen se ei ole tarkoitettukaan täysjärkisille.

      • Kirkonrotta

        Täälläkin onneksi lakkasi näkymästä Welhon kanavauudistuken myötä. Herra armahti :)


    • Tv7_kiinni

      Itse en voi katsoa, enkä kuunnella ohjelmia, joissa on Leo Meller.
      Miehen ylevässä puhetyylissä ja olemuksessa on jotain niin vastenmielistä.
      Mies puhuu, kuin hän olisi aina oikeassa, kuin hänen juttunsa olisi aina maailman ainoa totuus. Hän myös on aina tietävinään kaikesta kaiken.
      Myös Joyce Mayerin esiintyminen alkanut tympäisemään. Nainen ravaa esiintymislavallaan edes takaisin ja näyttää siltä, kuin kysyisi yleisöltään:
      Huomaatteko nyt varmasti, nämä peilin edessä harjoitellut eleet, entä asuni, huomaatteko miten tänään olen pukeutunut, huomasittekohan nyt varmasti korvakoruni ja onko meikki ja hiukset hyvin?

      • eläkkeelläTVsta

        Meller ei ole esiintynyt enää vuoteen TV7 lla. On jäänyt jo eläkkeelle. Onneksi!


    • Rasvaimu

      Just joo. Jotkut todellakin yliartikuloivat.

    • Tosimies77

      Onewaymissionin tuotanto, Kuningaskunta ilman rajoja ja joitakin henkilökuvia katselen arkistosta. Loput on liian pelottavia.

    • Eya50

      Koetelkaa ihmiset, koetelkaa niinkuin Raamattu KÄSKEE!! Se ei ole pahan puhumista, jos koettelemme puheet ja hengen vaikutukset; emmehän puhu ihmisistä itsestään.
      Hedelmistään puu tunnetaan.
      Jeesus sanoo, että monet profetoivat (julistavat) ja tekevät voimatekoja Hänen nimessään, mutta Jeesus ei ole koskaan tuntenut heitä.
      Kasvetaan aikuisiksi uskovat eikä olla lapsia ymmärrykseltä :)

    • irvikuvia

      Todella moni ohjelma tökkii todella pahasti. Patricia King on aivan kauhea, samoin Joyce Meyer, molemmat myös näyttävät naisen irvikuvilta. Olen kiinnittänyt huomiota myös suomalaisten TV7:lla esiintyvien naisten vahvoja meikkejä, muistuttavat drag gueen-hahmoja. Kamalaa.
      Myös kaikki, jotka rampaavat, korottavat ääntään ja jotenkin hyppelehtivät paikoillaan puistattavat minua. Kaikkein kamalinta on kuitenkin se, kun jotkut rukoilevat komentelemalla ja käskyttämällä Jumalaa tai Jeesusta.
      Ainoita ohjelmia, joita katson rauhassa on One Wayn ohjelmat, Matti Vuolanne, Käännekohta, Andrew Wommack.

      • Varovaisuutta

        Minulle taas on melko samantekevää esiintyjien pukeutumistyyli ym. ulkonaiset seikat jos hengellinen sisältö on ok. Kaikki tahot TV7:lla ei ikävä kyllä ole, vaan seassa on outoja oppeja ja narsistisia tai muuten epäilyttävällä agendalla liikenteessä olevia huomiohakuisia tyyppejä.


    • Heta74

      Aletaanko yhdessä rukoilemaan Suomeen uutta puhdasta Jumalaa ylistävää tv kanavaa, jossa Jumalan kutsuma apostoli, evankelista ja opettaja opettavat joka päivä tuoretta Sanaa ja Jumalan profeetta profetoi ja ehtoollista vietetään katsojien kanssa joka päivä ja puhtaasti Jumalaa ylistävät bändit osaavat laulaa ja soittaa profetaalisesti. Kiitos juhlia Jumalalle uuden kanavan kautta Jeesuksen nimessä Isältä anotaan.

    • Satakunnasta

      Tänä päivänä on helpompi sanoa mitä voi katsoa TV7:ltä. Voin katsoa Cafe Raamattua, Pawsonia ja Mars Hill Churchia. Aivan liikaa tulee kanavalta äärikarismaattista, harhaanvievää opetusta.

    • miten.on

      Entäs pystyttekö katsomaan maallisia elokuvia tms?

    • EnPällistele

      En pysty katsomaan maallisia ohjelmia. Niistä tulee ällöttävä ja ahdistava olo. Jos mies tai joku muu katsoo, niin silloin minun on vaihdettava huonetta! Uskon sen olevan Pyhän Hengen johdatusta.
      Strömsötä esim. voin katsoa tulematta huonovointiseksi. Uutisiakaan en juurikaan katso. Samaa sodan lietsontaa, taloushuolia ja politiikkojen kieroilua niin ulkomailla kuin kotimaassakin homouutisista puhumattakaan.
      Joskus Teemalta tulee "terveen" oloisia elokuvia ja vanhoja suomalaisia retro-ohjelmia. Niistä ei tule pahaa oloa. Niitä on joskus ihan nautinnollista katsoa.
      Kun olen yksin kotona, en pidä TV:tä lainkaan auki. Se vasta on vapauttava tunne! Olenkin sanonut, että jos asuisin yksin niin minulla ei olisi TV:tä ollenkaan!!!

    • Anonyymi

      Minä taas koen nuo kaikki todella hyviksi puhujiksi, samoin kuin Benny Hinn, Kenneth Hagin, Joyce Meyer ja monet, monet muut, myös Joel Osteen.

      Sen sijaan on joitain suomslaisia julistajia, varsinkin niitä, jotka julistavat ettei Ktistityn elämä ole helppoa, tai mikään 'mukavuuslippulaiva' tai menestystä jne. Niistä tulee itselleni vähän, tosin lievästi, paha tai ikävä olo, koska itse uskon tasan päinvastoin.

    • Anonyymi

      Rukousohjelmat ovat hyviä. Tuntee itsensä jotenkin vahvemmaksi ja tervepäisemmäksi, kun näkee millaisia sekopäitä oikeasti sekopäät ovat. Mukamas rahaa lahjoittamalla kokee yliluonnollisen parantumisen. Jatkakaa samaan malliin. Teidän sekoilullanne on oikein voimaannuttava vaikutus. Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe