Ikkuna putosi

Ei pakkasiin tehty?

Ibiza ST:n kuskin oven ikkuna putosi pakkasella. Lieneekö muilla samoja kokemuksia? Mersun pakuissa ja joissakin Skodissa (Octavia) olen kuullut olevan enemmänkin näitä ongelmia.

15

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpyhuulet

      Omituinen vehe kun ei edes akkunat pysy paikallaan?

    • Vuosimalli oli?

      Kuulopuheet ovat paras tapa käsitellä asiaa, eikö niin?

      • Ei pakkasiin jne.

        2012, kilometrejä pikkaisen vajaa 60 t.


      • Sekundaa

        No, tässä ihan omia kokemuksia: Ibiza ST 2012 ikkuna putosi kesäkelissä, MB Vito 2010 ikkuna pudonnut jo kolme kertaa, kaikki pakkasella. Kylymä oli ajella... Seat takuuseen, MB ei...


    • ossss on sairas

      osssin huonompi aloitus.

      • oletsairas

        Hih


    • osssss

      Juu.merkkiliikkeessä vaihtavat koko mekanismin ja kustantaa 500e.

      Hae korjaussarja motonet ja pienempi paja laittaa niin selviät satasella.

      • Ei pakkasiin jne.

        Meni onneksi takuuseen. Nyt tuulilasinpyyhkijät lakkasivat toimimasta. Takuuseen menee niidenkin korjaus, mutta sille aika myyjäliikkeeseen vasta 3 viikon päästä! Ja vuokra-auto pitäisi kuulemma ottaa siksi aikaa, omakustanteisesti tietty...


      • Vuokra-auton saa
        Ei pakkasiin jne. kirjoitti:

        Meni onneksi takuuseen. Nyt tuulilasinpyyhkijät lakkasivat toimimasta. Takuuseen menee niidenkin korjaus, mutta sille aika myyjäliikkeeseen vasta 3 viikon päästä! Ja vuokra-auto pitäisi kuulemma ottaa siksi aikaa, omakustanteisesti tietty...

        Kysäsepä uudelleen tuo vuokra-auto.
        Jos käytön estävä vika on takuunalainen eli autosi on noin uusi ja joudut sen korjaamista odottelemaan, niin kyllä vuokra-auton saa käyttöön. Ainakin minä sain, kun joskus viitisen vuotta sitten lämmityslaite lakkasi toimimasta tammikuussa. Autolla ei voinut ajaa, kun ikkunat huurtuivat ja jäätyivät tuulilasia myöten ajonkin aikana.
        Vaatimani vuokra-auton sain mukisematta. Bensat jouduin tietty maksamaan kuten omassakin olisin vastaavista ajoista, mutta en muuta.


      • Eipakkasiintehty
        Vuokra-auton saa kirjoitti:

        Kysäsepä uudelleen tuo vuokra-auto.
        Jos käytön estävä vika on takuunalainen eli autosi on noin uusi ja joudut sen korjaamista odottelemaan, niin kyllä vuokra-auton saa käyttöön. Ainakin minä sain, kun joskus viitisen vuotta sitten lämmityslaite lakkasi toimimasta tammikuussa. Autolla ei voinut ajaa, kun ikkunat huurtuivat ja jäätyivät tuulilasia myöten ajonkin aikana.
        Vaatimani vuokra-auton sain mukisematta. Bensat jouduin tietty maksamaan kuten omassakin olisin vastaavista ajoista, mutta en muuta.

        Laakkosen sopimuskumppanilta Avikselta kysyin s-postitse tarjousta 26.1. Nyt 29.1. ei ole vielä vastausta tullut. Löytyi pikkuvika, vain sulake palanut. Ja kun itse maksoi, niin yllättäen aika löytyikin 2 tunnin, ei 3-4 viikon päästä. Sulakevikaa ei korvattu LaakkosTurvaan, vaikka se kaikki mekaaniset viat kattaa...


    • osssss

      Heätys! VW viat..

      Seat,audi,skoda.VW samoja autoja tekniikaltaan!
      SAMAT VIAT

    • Shoope

      Voi voi...kunpa olisikin ainua vika. Cupra 265 ikää 5 kk on ollut pajalla jo 4 kertaa. Ekana mykisty radio/näyttö ja se vaihdettiin takuuseen. Sitten alkoi ohjausta kääntäessä helvetimmoinen krääkäsy ja klonkse ja vaihdettiin iskareiden yläpään laakerit. Sen jälkeen alkoi varotusvalojen välkkyminen ja kun kerran syttyi moottorin valo keltaisena löi ahdot pois ja nilkutin korjaamolle. Ei löydetty varsinaista vikaa ja ajettiin uusi softa sisään. Joulun alla pakkasella tipahti kuskin lasi alas kun olin sen avannut ja olin sulkemassa. Oli kiva ajaa jouluaika, pistin muovia ikkunan kohtaan sähköteipillä kiinni. Nostokoneistosta joku osa rikki ja koko mekanismi vissiin uusiks. Nyt varotusvaloja välkkyy välillä ja varmaan ko viides kerta tulossa. Lujaa laatua Seat.

    • seataudiskodaVWsama

      Kaikissa VW autoissa sama homma.
      Ja kaasupoljin poikki

    • autanythelvetissä

      omassa vag kulkineessa on ns.riippupoljin. olen yrittänyt hajoittaa sitä epätoivon vimmalla. Ei ole mennyt millään poikki, Antakaa hyviä neuvoja polkimen katkaisuun, saha ei ole hyvä neuvo. Pakkanen, vesi, jäätyminen, runtelu ei ole auttanut, nyt trollin apu olisi tarpeen...ehkä se vielä joskus katkeaa..

      • NapspoikkiVWseatautiskod

        VW muoviläpyskä kaikissa uusissa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2108
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1647
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe