Koivulan kioski mitä mieltä ?

Grilli gallup

Koivulan kioski ruuat mille maistuu annoskoko,palvelu,kannattaako käydä ?

106

6187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK käyppä siel.

      Ihan perusnakkari,ruuan suhteen ei mitään yllätyksiä.Ihan ok. Olan paras kumminkin.

    • Kiska Hennaa

      Sen kiskan vois siirtää Hennaan....siäl on asiakkaita ainaski 15000.

    • jaeaemaa

      Sieltae saa hyvaeae.

      • Jaemaeaea2

        Tekeaeae kutaeae! Kunnon lenkkimkkaraeae


    • Nakkari

      Ihan ok, onhan se periaatteessa ainut nakkari Orimattilssa.

      • Suomilenkki

        Eikös Olassa ole enää torigrilliä ?


      • Suomilenkki

        Ja onhan Kotipizzassa myös grillisapuskaa....


      • Kebsun ystävä
        Suomilenkki kirjoitti:

        Ja onhan Kotipizzassa myös grillisapuskaa....

        Millaista?


      • v.m.-61
        Suomilenkki kirjoitti:

        Eikös Olassa ole enää torigrilliä ?

        Torikrilli löytyy .


    • kkkkkkkkkkkkk

      toi jaeamaa täytyy olla ihan lapentasolla.ei kukaan aikuine kirjoita mitään mistä ei tajua erkkikää.voi jos tietäisin oiken nimen ja osoitteen kävisin kattomassa mikä heppu on miehiään.

    • Pehmis P

      Mä olen kerran hakenut Koivulasta jäätelön, enkä toista kertaa ole vielä viitsinyt. Miesmyyjältä sain todella tympeetä palvelua. Odotin ihan peruspalvelua, eli tervehtimistä, hinnan sanomista, kiittämistä rahoista.

    • jakelia

      Aivan samaa mieltä miesmyyjä erittäin töykeä ja ylimielinen Ostin nakit ranskalaisilla sain tikkurerunat sanoi vain samoja ne on Jätin siihen sanoi syö itse Olen kuljettanut Sipsvuudin tuotteita 10.v jonkusen tonnin ranskalaisia ja tikkuperunoita tiedän kyllä mitä ne on eikä olis kaupoihin kelvannut tikkuperunat ranskalaisina.Meni äijä hiljaseksi kun sanoi että olen kuskannut mäitä ennemäm kun sinä olet nähnytkään !!En ole sen jälkeen tarvinnut sen kioskin palveluja !!!

      • k-kaupan väiski

        Paskin grilli mitä maa päällään kantaa


      • Ei kiitos!

        Itse en ole koskaan käynyt ko. paikassa enkä tule käymäänkään, sillä juuri se mies joka siellä on töissä ( omistaja?) on siinä kun olen ohi mennyt ollut pihalla ja mulkoillut siihen malliin että paikka ei kiinnosta.

        Saattaa olla perusluonteeltaan juropoika , mutta asiakaspalvelussa täytyy omata positiivisempi asenne.


    • S-kaupan viljo

      Siirtäköövät Hennaan koko kioskin. Sinne sopii hyvin! Kiukutelkoot siellä yksinään.

      • Huono palvelu

        Kioski kuuluisa huonosta palvelusta. Ihmettelen vaan miten pysyy pystyssä ?


    • Paljon käynyt

      Kateelliset täällä haukkuu. Minusta ruoka aivan hyvää, joskus meinaa joku olla hieman palanutta kiireen vuoksi. Paljon siellä porukkaa käy, niin uskon, että muutkin tykkäävät ruuasta.

      • Äly hoi

        Taas tää kateellisuus kortti! Mitä helvetin kateellisuutta se on, jos sanoo oman mielipiteensä. Jos sinä et jostain pidä, oletko sinä silloin katellinen ja mistä? Niin urpomaista kuin olla voi.


      • Se äly jätti
        Äly hoi kirjoitti:

        Taas tää kateellisuus kortti! Mitä helvetin kateellisuutta se on, jos sanoo oman mielipiteensä. Jos sinä et jostain pidä, oletko sinä silloin katellinen ja mistä? Niin urpomaista kuin olla voi.

        jo ajat sitten.
        Se Orimattila eli hevonv**un hevoskylä on yks oikein urpojen kylä. Mä oon kans kerran käynyt ko. puljussa. Hyvä kun ei yks asiakas yli kävellyt ja myyjänä olleen akan naama oli näkemisen arvoinen. Harvemmin sitä niin sitruunan nielleen näköistä vastaan tulee.


      • Anonyymi
        Se äly jätti kirjoitti:

        jo ajat sitten.
        Se Orimattila eli hevonv**un hevoskylä on yks oikein urpojen kylä. Mä oon kans kerran käynyt ko. puljussa. Hyvä kun ei yks asiakas yli kävellyt ja myyjänä olleen akan naama oli näkemisen arvoinen. Harvemmin sitä niin sitruunan nielleen näköistä vastaan tulee.

        Kyllä sitä jaksrtaan jatkuvasti kitistä millon ruoka paskaa ja millon on vesi märkää. Lopettakaa jo saatanan tunarit. Muuttakaa Lappiin jonnekin korpeen vinkumaan eipä siellä tollaset valittajat pärjäisi. Euroopassa riehuu sota ihmisillä ei ole ruokaa eikä kattoa pään päällä. Pitäs tulla tännekin opittas arvostamaan että on edes ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä jaksrtaan jatkuvasti kitistä millon ruoka paskaa ja millon on vesi märkää. Lopettakaa jo saatanan tunarit. Muuttakaa Lappiin jonnekin korpeen vinkumaan eipä siellä tollaset valittajat pärjäisi. Euroopassa riehuu sota ihmisillä ei ole ruokaa eikä kattoa pään päällä. Pitäs tulla tännekin opittas arvostamaan että on edes ruokaa.

        Vanha on viestiketjun aloitus mutta kyllä silti ärsyttää nää valittajat kaupan kassalla oon töissä ollu onneksi en enää. Kyllä siellä ihmiset valittaa aina. Milloin on joku tuote loppu se on elämää suurempi asia. Ainainen va litus ei oo ihme et myyjältä pinna palaa. Ei voi syödä kalaa ei lihaa ei kasviksia ei saa olla sitä eikä tätä. Tekis mieli sanoo kun moni näistä valittajista on ylipainoisia et on tullut jotain siitä reiästä mikä on nenän alla tunkettuu sisään ei se perse muuten levii


    • Hämmästynny

      Joo, ruuissa ei ole ollu valittamista mut myyjä on kyllä harvinaisen töykee.

    • kävijä

      myyjä on itte omistaja,onko siellä palaute laatikkoa mihin vois laittaa vähän palautetta,jos se ukko vähän muuttuis.

      • Tosi ostaja

        Kävin viimeviikolla hakemassa evästä sieltä lounas aikaan niin se saatanan jätkä otti minulletulevat eväät käteesä ja kaivo jonkun kökkäreen nestää kaiken sen keskellä sanin et en syö tuota paskaa niin otti hirveet kilarit ja toivotti minut helvettiin .Joten en mee enää ikinäsinne seuratkaas vaan mitä se pöljä touhuu kesken sfakan laiton.


    • kävijä

      koivulan kioskin sivuilla on palaute kysely.kirjoita sinne.

      • Vitut kirjotan

        Tännekin voi kirjoittaa! Miksi kirjoittaa palautelaatikkoon kun täällä tarina on useampienkin luettavissa!

        YMMÄRRÄTKÖ!


    • kävijä

      no siksi että myyjä huomaa käytöksensä.

    • Jakelia

      Täällä se on ihan sana kirjoitaako vai ei aika vähässä on lukukerrat. Palautetta vaan suoraan ei tunnu olevan silläkään merkitystä sama pöljä silti.Onkun omistas puoli Orimattilaa !!

    • Jakelia

      Mene hyvä ihminen hoitoon äläkä kirjoittele täällä juttujasi!!!

    • kerta riitti

      kyseissä paikassa tulee käytyä kerralla kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran.

    • kävijä

      haluaisiko joku maistaa mun DIKKIÄ?

      • kävijä

        laita oma nimimerkki .älä käytä toisten nimimerkkiä.


      • Typerää 1

        Mene hoitoon !!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • kävijä 1

      toi kävijä käyttää toisen kävijän nimi merkkiä.minä en kirjoittais noit typeryyksi .anteeks

      • kävijä

        joku on nuoleskellu mun DIKKIÄ


    • Typerää 1

      Tarkoitin tätä Dikkiä että mene hoitoon !!!

    • Siru 12 vee

      Jokuhan vois vaikka omistajalle vihjaista että ,lukasee palstan kirjoitukset.Niin vois vaikka asiakaspalvelu parantua.

      • Nacho wital

        Sais varmaa raivarit jos osais lukee, ja syljeksis vielä enemmän lihiksien väliin.

        Noh, ei kai snagarilta mitään kiitoksia ja kumarteluja tullakkaan hakemaan, vaan ruokaa, ja ne on mun mielestä olleet ihan hyviä, sitäpaitsi rupeappas itse edes ajatuksen tasolla myymään nakkeja orimattilassa, niin varmaan huomaat käytöksesi muuttuvan äreäksi. Ja juu, ei oo kenenkään pakko pitää kioskia orimattilassa mutta jostain se elanto pitää saada eikä tuo nakkikauppa niin rahakasta puuhaa ole, että voisi palkata hymyileviä typsyjä parveilemaan tiskin taakse.
        Kun pitäis nääs osata muutakin kuin hymyillä.
        Ja siihen päälle vielä verottaja, eläkemaksut, hygieniapassit, vuokrat sun muut terveys/hygieniatarkastajat eu vaatimuksineen niin rupee ohimosuonet pullistelee,,,

        Ai niin, sitten tulet vielä sinä huomauttelemaan vääristä perunoista kun tukussa ei ollut muuta ja pari valvottua yötä takana,,, seuraava asiakas kärsii.


      • Duunaritar
        Nacho wital kirjoitti:

        Sais varmaa raivarit jos osais lukee, ja syljeksis vielä enemmän lihiksien väliin.

        Noh, ei kai snagarilta mitään kiitoksia ja kumarteluja tullakkaan hakemaan, vaan ruokaa, ja ne on mun mielestä olleet ihan hyviä, sitäpaitsi rupeappas itse edes ajatuksen tasolla myymään nakkeja orimattilassa, niin varmaan huomaat käytöksesi muuttuvan äreäksi. Ja juu, ei oo kenenkään pakko pitää kioskia orimattilassa mutta jostain se elanto pitää saada eikä tuo nakkikauppa niin rahakasta puuhaa ole, että voisi palkata hymyileviä typsyjä parveilemaan tiskin taakse.
        Kun pitäis nääs osata muutakin kuin hymyillä.
        Ja siihen päälle vielä verottaja, eläkemaksut, hygieniapassit, vuokrat sun muut terveys/hygieniatarkastajat eu vaatimuksineen niin rupee ohimosuonet pullistelee,,,

        Ai niin, sitten tulet vielä sinä huomauttelemaan vääristä perunoista kun tukussa ei ollut muuta ja pari valvottua yötä takana,,, seuraava asiakas kärsii.

        Taitaapi olla itse omistaja asialla ASIAA....


      • ei asiakas
        Nacho wital kirjoitti:

        Sais varmaa raivarit jos osais lukee, ja syljeksis vielä enemmän lihiksien väliin.

        Noh, ei kai snagarilta mitään kiitoksia ja kumarteluja tullakkaan hakemaan, vaan ruokaa, ja ne on mun mielestä olleet ihan hyviä, sitäpaitsi rupeappas itse edes ajatuksen tasolla myymään nakkeja orimattilassa, niin varmaan huomaat käytöksesi muuttuvan äreäksi. Ja juu, ei oo kenenkään pakko pitää kioskia orimattilassa mutta jostain se elanto pitää saada eikä tuo nakkikauppa niin rahakasta puuhaa ole, että voisi palkata hymyileviä typsyjä parveilemaan tiskin taakse.
        Kun pitäis nääs osata muutakin kuin hymyillä.
        Ja siihen päälle vielä verottaja, eläkemaksut, hygieniapassit, vuokrat sun muut terveys/hygieniatarkastajat eu vaatimuksineen niin rupee ohimosuonet pullistelee,,,

        Ai niin, sitten tulet vielä sinä huomauttelemaan vääristä perunoista kun tukussa ei ollut muuta ja pari valvottua yötä takana,,, seuraava asiakas kärsii.

        eikö muka rahakasta eikö edelliselläkin pitäjällä ollut hieno talo ja monta autoa ja vetäytyi huvilalle espanjaan


      • mmmmmmmmmml
        ei asiakas kirjoitti:

        eikö muka rahakasta eikö edelliselläkin pitäjällä ollut hieno talo ja monta autoa ja vetäytyi huvilalle espanjaan

        ei todellakaan mennyt espanjaa huvilalle ,vaan kiiliöön .edellinen pitäjä on kuollut.


      • Putteennder
        ei asiakas kirjoitti:

        eikö muka rahakasta eikö edelliselläkin pitäjällä ollut hieno talo ja monta autoa ja vetäytyi huvilalle espanjaan

        Se tyyppi jolla oli hieno talo oli ainakin edellistä edellinen ja hän on perinyt omaisuutensa tekemättä yhtään mitään tuottavaa elämänsä aikana.


      • Oskar

        Puttepossun nimipäivät vietettiin alhonpellon kioskilla.


    • inhottaa

      ei se oikein ole,että kesken aterian aikaa kaivaa nennäänsä. ja peseekö käsiään kun käy vessassa.en käy enää koko kioskilla kyllä rukahalut on mennyt.

      • Nacho wital

        Justiinsa, me vaan pizzaa ja kebappia syömään, koraanista just luin miten vessassa pitää asioida, kantasuomalaiset käyttää sentäs paperia,,,

        Eli: annoskoot riittäviä, ruoka hyvää ja palvelua on. Ei tartte itte tehä.


      • Duunaritar
        Nacho wital kirjoitti:

        Justiinsa, me vaan pizzaa ja kebappia syömään, koraanista just luin miten vessassa pitää asioida, kantasuomalaiset käyttää sentäs paperia,,,

        Eli: annoskoot riittäviä, ruoka hyvää ja palvelua on. Ei tartte itte tehä.

        Ja hinnan kun sais viellä kohilleen niin kaikki olis tyytyväisiä !!!!!


    • liirumi

      täytyskö mennä tilaamaa hamppari ilman räkää.

      • jaemaeaeae

        räkäaeae on hyvaeaea


    • kerroshampurilainen

      Tilasin ensimmäisen ja viimeisen kerran kerroshampurilaisen. Kotona avasin paketin ja siellä oli hampurilainen kahdella juustolla. Soitin ja kerroin että en saanut tilaamaani tuotetta, niin minulle sanottiin että heillä toinen juusto vastaa sämpylän välikerrosta.

      • jaemaeaeae

        juustoaeae hyvaeaea ei tarvitaeaea sämpylaeae puolikastaeaeaeae!!:


    • Tympäsee 1

      Lopeta jo noi tymät kirjoittelus!!!!!!!!!!!!

      • jaeaemaeae

        sinae oot tyhmae


    • HämeenHitainx2

      Onko kioski vielä pystyssä, ainakin nettiisivuja ei enää löydy?

      • Piikkis

        Omistaja tais vaihtua... Mutta ainakin aamulla oli vielä toimintaa


    • Onnimanne

      Koivulan kioski on paras koko Päijäthämeessä. Hyvä palvelu hyvät sabuscat.

    • Kärköläläinen

      Paska paikka! Naismyyjältä ostettiin kaverin kanssa pekonihamppikset ja kun ruvettiin syömään niin pekoni ja lähes kaikki rehut puuttui. Oli niin kämänen hamppari etten ole ikinä saanut ja hintaa oli kuitenkin yli seitsemän euroa. Kun menin myyjälle sanomaan että pekoni puuttuu niin pyöritteli vaan silmiään ja sanoi että kuinkas tässä nyt näin on käynyt. Nopeastihan me se sinne lisätään. Ilmeeni oli varmaankin näkemisen arvoinen kun kaveri sai ennen minua omansa ja näin millanen käppyrä se oli. Kaksi kuivaa kuorta eikä juurikaan paljon muuta ollutkaan. Kyllä siinä hymy hyytyi ja hetkeen en saanut sanaa suustani. Ajattelin että täytyy valittaa itse omistajalle mutta taitaa olla itse samanlainen. Tältä mieheltä saimme kyllä edellisellä kerralla hyvän hamppiksen täytteiden suhteen mutta hymyä ei meillekään herunut.

      • Kärköläläinen

        Luulin että pekonihamppis oli vielä kesken kun kaverini sen mulle näytti. Eipä tainnut välissä olla aurajuustoa sen paremmin kuin majoneesiakaan, ei ainakaan maistunut. Eipä taideta enää siellä aterialla käydä.


      • pyllistyd
        Kärköläläinen kirjoitti:

        Luulin että pekonihamppis oli vielä kesken kun kaverini sen mulle näytti. Eipä tainnut välissä olla aurajuustoa sen paremmin kuin majoneesiakaan, ei ainakaan maistunut. Eipä taideta enää siellä aterialla käydä.

        Todella ihan paskaa se juppi myy siellä täysin paskanen keittiö hyi saatana..


    • maistuumulle

      Koivulan kioskilta saa aina hyvää ruokaa. Voi olla että Kärkköläläiset ovat niin fiiniä porukkaa ettei ruoka ole heille kyllin hyvää. Kelppaa kyllä meille Orimattilalaisille hyvin maistuu.

      • Kärköläläiset

        Fiinejä ei täällä Kärkölässäkään olla mutta jos olisit itsekin saanut sellaisen "vajavaisen" hamppiksen kuin me saatiin niin luulisin että olisit eri mieltä asiasta. Aina ennen mekin ollaan saatu tosi hyvät ja runsaat hamppikset mutta silloin meitä onkin palvellut se arvosteltu muka tympeä mieshenkilö. Hymyä häneltä ei juurikaan ole heltynyt enkä ole seurannut miten hän ateriat valmistaa mutta hyvää on ollut. Meillä oli tänään tosi kova nälkä kun kioskille mentiin ja nälkäisinä sieltä myös lähdettiin. Olisi pitänyt ottaa kuva varsinkin kaverini saamasta hamppiksesta. Usko tai älä mutta se oli todella hintaansa nähden surkea. Toivon että tekijä ottaa opikseen ja muistaa tästä lähtien laittaa kaikki täytteet eikä nuukailla niiden kanssa. Tänä päivänä ruoka on muutenkin niin kallista että kyllä sitä toivoo saavansa rahalleen vastinetta.


    • siivopitäs

      Paskai paikka, käyköhän siel terveystarkastaja koskaan?

      • terveystarkastettu

        Eilen tarkastimme ja havaitsimme paikan tosi siistiksi ja asianmukaiseksi joka tavalla. Ei ollut mitään moittimista ja ruokakin maistuu jopa liian hyvältä Orimattilalaisille.


    • vattatäynnä

      Meidän poppoo söi eilen Koivulan kioskin hyviä ruokia niin mieluusti että piti vielä käyvä santsaamassa. Tosi hyvää on!

      • Terveyskiska

        Ja kura lens sen jälkee ku varpusparvi, vai mitä? Vai roiskuko rapa? Mut ei mitää jos hyvää ol. Ja tuleeha siin samal vahvistettuu pakteerikantaaki ja suali siivottuu


    • kylläkelpaamulle

      Ainaki hirvee jono tännään kioskilla kun kaupat kii jonku pyhämiesten takia. Ei pihhaan meinannu päästä autolla neljän ruuhkasssa.

    • hyvääpalvelua

      Onneks kipsa oli tännäänkin auki kun tarvittiin jätskiä yllätys vierailun takia. Meille kipsa on ollut vuosia hyvä ruokapaikka ja lottoporukoissa ollaan mukana.

    • nassetätä

      Paras grilli - ainoa!!

    • kurrexaa

      asiaa

    • kurrexaa

      asiaa

    • fanittaja

      Hämeen hitain vitosella. Ei huono.

    • karaganda

      asiaa

    • kurrexaa

      asiaa

    • nch9icvb

      Asiaa

    • kalappaaa

      asiaa

    • saösöa

      hyvä paikka

    • slalalala

      kivat sapuskat

    • dlasalalala

      jees

    • asöaöaaöööa

      kyllä

    • ihgvbnm

      Joo

    • saalalaalal

      OK

    • gfklööbv

      Joo

    • etetetetet

      mikäs siinä

    • Mitämieltä

      Pahalle maistui. Runsas annoskoko. Pelottava palvelu. Kannattaa ehdottomasti käydä itse kokemassa ja toteamassa - ei näitä kasva puissa tällaisia paikkoja :D

    • nakkenaku

      Hämeen hitain oli ihan jees, palvelua ei minkäänlaista. Kuittia ei tullut, meneeköhän ostot kirjanpitoon?

      • Nasu

        Omistaja ei paljoa virka mitään, mutta näkisittepä omistajan pojan joka on siellä töissä. Oliskohan niellyt sitruunan ja jääpuikko pyllyssä.


      • minatyytyvainen

        Miksi maksa liika paljo kun Litli on lähellä ja hinta paljo halvempi. Mina osta kaiki aina Litli.


    • kuittia

      Kuittia saa aina pyytää.

    • kioskiruokaajee

      Ihan hyvä paikka ollut!
      Ei siellä tarvii sit käydä jos ei ole jonkun mielestä hyvä paikka!
      Kaikkia ei voi miellyttää samat asiat ja samat palvelut! Aina voit perustaa oman kioskin ja katsoa miten sinä pärjäät!

    • Lahtelainen

      Hyvät makkaraperunat oli ja Hotsi myös. Jos haluaa Lahessa kunnon grilliruokaa, pitää
      käydä Olassa hakemassa.

      • Anonyymi

        Minä kävin joskus 2017 vuonna siellä oli tummatukkainen nainen myymäs se palvelu oli tosi ala-arvoista


    • nocomments

      En syö grilliruokaa enää. Se ei sopinut minulle vaan pierettää.

      • Anonyymi

        Se on parempi kun tekee itse,tietää mitä saa.ja jonkin hirvittää se onko ne pessyt käsiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on parempi kun tekee itse,tietää mitä saa.ja jonkin hirvittää se onko ne pessyt käsiään.

        Paavo Repo oli paras,sieltä sai aina sen minkä halusi.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti paras kioski keskustassa. Paljujakin vuokraa.

    • Anonyymi

      Janne on homoseksuaali

    • Anonyymi

      Kesäretkellä poikettiin. Sisältäähän se on aika pieni koppi ja siellä oli muutamia muitakin asiakkaita. Mentiin ulos istumaan terassille. Eikä osattu kaipailla eväitä. Sitten siihen pyrähti kiukkunen muija ja paiskaa tarjottimen pöytään ja kivahti kuinka kauan eväät oli valmiina, ettekä tulleet hakemaan.

      Pois lähtiessä ajateltiin, että kiitos ja anteeks, ei tulla toiste. Ei ne tv mainokset mitään auta jos asiakaspalveluasenne on ala-arvoista. Tarjontaa on tänäpäivänä ihan riittävästi 🙄
      Ruoka oli ihan perussettiä ei mitään spessua.
      Terveisin ne 3 lahtalaista

      • Anonyymi

        No oho! Kylläpä on ollut täysin erilainen näkemys kuin miulla kun pyöräilen viikottain Lahdesta ja poikkean kioskille. Palvelu hyvää ja tuotteet maistuvaisia.


    • Anonyymi

      Kuljen sen kioskin ohi pysähtymättä.

      • Anonyymi

        Eikö ole rahulia?


    • Anonyymi

      Koivulan kioshki on paras Orimattilassa. Se järkkää kivoja tapauksiakin ja ulkona on terde. Viihtyisä paikka tavata kavereitakin.

      • Anonyymi

        Onko sisällä terde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sisällä terde?

        Ei ole kun ulkona. Raksa-Ranekin siellä viihtyy.


    • Anonyymi

      Isäntä jakoi Myllylässä viikonloppuna kioskin mainoksia keskellä päivää ja kävi kesken kaiken kerrostalon nurkalla kusella. Jatkoi tietenkin jakelua pesemättömin käsin. Hyi hitto. Jos sama asenne ruokien suhteen niin en suosittele. Peskää kätenne kun koskette kuponkiin...

      • Anonyymi

        Jo on härskiä touhua. Yäk.


      • Anonyymi

        Hanskat kädessä vein postiluukusta tippunen esitteen roskikseen. Ja heitin hanskat sinne perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on härskiä touhua. Yäk.

        Härskiä tai ei. Asenne on ainakin hälläväliä. Se tieto riittää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe