Olin parin kk ajan suojaamattomassa yhdynnässä yhden miehen kanssa. Itselläni ei oireita ole ollut, joten en osannut ajatella, että minulla olisi mitään tautia. Noin kolme viikkoa sitten olin suojaamattomassa yhdynnässä miehen kanssa jonka olen tuntenut parin vuoden ajan. Olimme yhdynnässä saman illan aikana ainakin kolme kertaa ja mies antoi minulle suuseksiä kaksi kertaa. Muutaman päivän kuluttua itse aloin miettimään, että mistä hitosta voin olla varma, onko minulla tauteja. Kävin testeissä, ja minulla todettiin klamydia. Kysyin terkkarissa, kuinka herkästi klamydia tarttuu ja vastaus oli vain "100 % varmuudella se ei aina tartu, mutta voi tarttua". Kerroin molemmille miehille tartunnasta ja kehotin menemään testeihin. Mietin vain, että kuinka herkästi klamydia olisi tähän toiseen mieheen minulta tarttunut tämän yhden illan aikana, kun olimme yhdynnässä kuitenkin useammin kuin kerran.
Klamydian tarttuvuus
mikäköhän
3
680
Vastaukset
- Hep45456
Minusta on turhaa miettiä Mies käy testeissä ja sitten se selviää, että kuinka suurella todennäköisyydellä tarttuu. Mutta voin sanoa, että jos olette olleet useamman kerran yhdynnässä, niin suurella todennäköisyydellä mies on tartunnan saanut.
Muista käyttää kondomia vastaisuudessa! - mikäköhän
Juu eihän se muulla selviäkään kuin sillä, että mies käy itse testeissä.
Lähinnä ehkä kyselin muiden kokemuksia, että miten herkästi on tarttunut. - Vain testi kertoo
Klamydia tarttuu muuten aika herkästi, ainoa tapa saada varmuus on käydä testissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15010909
- 525220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452423- 302123
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131691Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301231Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882