Elämä vaikuttaa aina yhtä epävarmalta kuin aiemmin. Ei ole paljon muutosta tähän paniikkihäiriöönkään tullut. Se on vähän aikaa vaimeampi ja palaa sitten taas oirehtimaan. Myös yksinäisyys on seurana ja huoli toimeentulosta. Tuntee olonsa luuseriksi kun ei ole saanut mitään aikaiseksi suhderintamalla ja toisaalta ajattelee kelpaisiko edes kenellekään. Työtä oli vielä jonkun aikaa sitten mutta ei enää. Työ oli henkisesti melko raskasta ja koin jonkin verran myös kiusaamista. Joskus tuntuu että naiset kiusasivat ihan tahallaan että en olisi viihtynyt paikassa ja olisin lähtenyt sieltä pois ja näin pitivät ainakin oman paikkansa.
Pohdintaa
1
152
Vastaukset
- Toiveikas10
Nyt katse eteenpäin ja positiivisin mielin. Aivan sama mitä muut ajattelevat... Pääasia että itse tykkää esim työstään ja siitä mitä tekee. Itsensä kanssa pitää olla sinut niin kyllä parisuhdekkin luonaa. Muista ketään ei meistä ole täydellinen eikä ole tarkoituskaan. Jokaisella on omat heikkoutensa ne pitää vaan hyväksyä. Me paniikista kärsivät emme ole muita huonompia emmekä heikompia kuin muutkaan. Jollain on diabetes, verenpainetauti yms. Meillä nyt sattuu olemaan tää. Joten uusivuosi askel askeleelta eteenpäin. Hyvää uuttavuotta. Ei anneta sairauden hallita vaan hallitaan me sitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741