Mikä on SETA?

Rocky Kim

Tarja Halonen on joskus johtanut tämmöistä kun SETA-järjestöä.

Mikä on SETA? O

12

1657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan

      SETA= SEksuaalinen TAsavertaisuus. Se on vissiin joku homo/lesbo -järjestö.

    • Joo

      Tästä kun ääneni annoin..

      • Tasavertaisuus? Siis kenelle vain?
        MIKSI toisten seksuaalisuus kiinnostaa?
        Minua kiinnostaa VAIN omani ja pasisuhteessa kanssani elävän. Muille suon vapauden olla kiinnostumatta oli, sitten lesbo, homo, hetero tai muu. Lapsiseksiin suhtaudun ehdottoman kielteisesti!
        PO järjestö EI ole VAIN noiden poikkeavien, kuten jo nomikin sanoo: Tasa-arvo.
        Onko se vaikea käsittää?


    • Ninni

      Taitaa Halonen sitä johtaa vieläkin! Kuka tietää?
      Onkohan vielä jäsen, jotain kautta? YÖK

      • kannattaja

        Oletpa sinä sivistymätön ja suvaitsematon moukka.


    • oikeaa tietoa

      On semmoisia ihmisiä, jotka tykkäävät samasta sukupuolesta

      Eli miehet ovat sukupuoli yhteydessä keskenään, niinkuin mies ja nainen, mutta kun miehellä ei ole naisen sukupuoli elintä, täytyy homma hoitaa "persesilmään" , nämä ovat Homoja, eli miehet(jos nyt miehiksi voi sanoa) katselevat toisten miestem perään

      Sitten taas naisetkin tykkäävät toisista naisista, ne hoitelevat sukupuoli yhdynnät nuolemalla toisiaan "pilluun", kuten eräs nais kansanedustajakin rintalapullaan ilmoitti, "vittu haisee hyvälle", nämä ovat Lesboja

      Nämä aiemmin luokilteltiin sairauksiksi, mutta niiltäosin lakia muutettu, voivat jo nykyisin mennä keskenään samaa sukupuolta olevatkin, ikäänkuin naimisiin, sanotaan parisuhteeksi

      Rouva Presidenttimmekin oli näitten yhdistyksen puheenjohtaja SETA lyhennysnimeltään, eli nämä toimii järjestöinäkin, valitsevat keskuudestaan puheenjohtajan, kuten järjestöissä ikään, en tiedä Halosen jälkeisiä puheenjohtajia tarkemmin, mutta lienevät kuteen heillä asiaan kuuluukin, samaa sukupuolta rakastavia, ei kuten normaalisti rakastetaan toista sukupuolta, siinämielessä poikkeavia ovat, normaali ihminen katsoo heitä vähän kartellen

      Nämä ei keskenään voi saada lapsia

      • utelias

        ilmoitti, että "vittu haisee hyvälle"? Lauseesta muuten miehenä periaatteessa samaa mieltä, mutta naisen sanomana...


      • hasis
        utelias kirjoitti:

        ilmoitti, että "vittu haisee hyvälle"? Lauseesta muuten miehenä periaatteessa samaa mieltä, mutta naisen sanomana...

        Roosa hasiksenpolttaja Meriläinenhän se oli!


      • Vesku
        hasis kirjoitti:

        Roosa hasiksenpolttaja Meriläinenhän se oli!

        Marihuana, ei hasis.


      • Hjelmeri
        Vesku kirjoitti:

        Marihuana, ei hasis.

        Kyllä Kekkonen ois moiset laittomuudet karsinu.

        Mikähän se Vappu Taipale siellä Stakesissa muuten hommaili, jotain huumejuttuja, ai nii sehän on Tarjan kaveri ollaan ihan hyshys..


      • utelias
        hasis kirjoitti:

        Roosa hasiksenpolttaja Meriläinenhän se oli!

        Kiitos.


    • perustamassa SETAa

      Joskus -70 luvun alussa.
      Siihen aikaan hän asui naisen kans kimppa-asunnossa. Se toinen nainen oli lesbo, mikä ei tietenkään tarkota Tarjan oleen. Tarja oli vain vapaamielinen kavereita valitessaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe