Hei!
Minulla on Avast Internet Security, joka on maksullinen. Mahtaakohan se olla tunnuspohjainen. Saan uuden tietokoneen ja harmittaisi jos se menisi hukkaan.
Kiitos ja hyvää uuttavuotta 2015 kaikille!
Onko maksullinen Avast tunnuspohjainen?
7
76
Vastaukset
Ei pitäisi olla. Jatkossa älä maksa siitä enempää sillä ilmaisella pärjää yhtähyvin tai jopa paremmin Panda Cloud free ohjelmalla.
- fixaaja
Pärjää toki mutta maksullisessa on paljon ominaisuuksia. Naurettavaa jos ei ole tunnuspohjainen.
Juu mutta turhia sellaisia.
Juu suurinosa noista on turhia ominaisuuksia joita ei käytännössä tarvitse.
- fixaaja
Kyllähän verkkopankeissa on itsessään jo hyvä tietoturva ja tietokoneessa on palomuuri mutta olen kuitenkin maksanut tuosta sen vuoden eli tuonne huhtikuun loppuun asti.
Juu ei maksettua kannata poistaa vaan antaa sen olla niin pitkään kunnes sen aika loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922134Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882059- 981762
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091213- 211965
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72810