Miksi naiset valittaa yksinäisyyttä

yksinäinen.

Naiset saa aina miehen kunhan ei ole nirso. Nainen saa valita miehen aina ja miehe tila on odottaa että nainen kiinnostuu. Lopettakaa siis valitus naiset.

15

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisten hypergamia

Unohdit mainita että nainen saa aina myös itseään parempitasoisen miehen.

• Höpöä

Mitä noi tasot on olevinaan? Minä saisin korkeintaan työttömän juopon, joka kohtelee minua huonosti. En oleta sellaisen olevan omaa tasoani, koska itse en ole juoppo, käyn töissä ja kohtelen aina kaikkia hyvin, elleivät he muuhun anna aihetta.

• naisten hypergamia
        Höpöä kirjoitti:

Mitä noi tasot on olevinaan? Minä saisin korkeintaan työttömän juopon, joka kohtelee minua huonosti. En oleta sellaisen olevan omaa tasoani, koska itse en ole juoppo, käyn töissä ja kohtelen aina kaikkia hyvin, elleivät he muuhun anna aihetta.

Tasot on sitä että esim Leonardo Dicaprio ja Johnny Depp ovat korkeinta mahdollista tasoa kun taas tuollainen työtön juoppo on matalinta tasoa. Aika yksinkertaista.

Ja esimerkki hypergamiasta on se että nainen hyväksyy suhteeseen vain itseään parempipalkkaisen tai paremmannäköisen miehen, jollain tapaa aina paremman vaikka itse ei olisi ollenkaan kummoinen tapaus.

• Höpöä
        naisten hypergamia kirjoitti:

Tasot on sitä että esim Leonardo Dicaprio ja Johnny Depp ovat korkeinta mahdollista tasoa kun taas tuollainen työtön juoppo on matalinta tasoa. Aika yksinkertaista.

Ja esimerkki hypergamiasta on se että nainen hyväksyy suhteeseen vain itseään parempipalkkaisen tai paremmannäköisen miehen, jollain tapaa aina paremman vaikka itse ei olisi ollenkaan kummoinen tapaus.

Pystyn ymmärtämään ajatuksenjuoksusi, mutta mielestäni se on täysin miehistä ajattelutapaa (toivottavasti kaikki miehet eivät ajattele samalla lailla).

Ne työkaverini, joiden kanssa olen miesasioista jutellut, ovat kaikki samaa mieltä kanssani. Olisi täydellistä, jos olisi kiva ja rehellinen mies, joka aidosti välittäisi. Kukaan minkään tason perässä juokse.

• naisten hypergamia
        Höpöä kirjoitti:

Pystyn ymmärtämään ajatuksenjuoksusi, mutta mielestäni se on täysin miehistä ajattelutapaa (toivottavasti kaikki miehet eivät ajattele samalla lailla).

Ne työkaverini, joiden kanssa olen miesasioista jutellut, ovat kaikki samaa mieltä kanssani. Olisi täydellistä, jos olisi kiva ja rehellinen mies, joka aidosti välittäisi. Kukaan minkään tason perässä juokse.

Tunnetusti naiset haluaa ajatella kaikki tunteiden kautta ja vaikka tasoa ei suoraan ajattelisi niin ihmiset on aina tietyillä haluttavuustasoilla halusi sitä tai ei.
        Tuo on kyllä kuultu ennenkin että naiset sanoo haluavan kivan ja rehellisen miehen joka välittää mutta enemmän pitää seurata minkälaisia miehiä naiset oikeasti kelpuuttaa, kusipäärenttuja jotka eivät pidä naista minkäänarvoisena.

• naisten hypergamia

Tunnetusti naiset haluaa ajatella kaikki tunteiden kautta ja vaikka tasoa ei suoraan ajattelisi niin ihmiset on aina tietyillä haluttavuustasoilla halusi sitä tai ei.
        Tuo on kyllä kuultu ennenkin että naiset sanoo haluavan kivan ja rehellisen miehen joka välittää mutta enemmän pitää seurata minkälaisia miehiä naiset oikeasti kelpuuttaa, kusipäärenttuja jotka eivät pidä naista minkäänarvoisena.

Tämäkin on vähän sama juttu kun se kuuluisa kemian herättäminen.
        Nainen tykkää ajatella että joku tietty mies vain herättää kemiaa eikä halua sanoa todellista syytä siihen. Vaikka mies tietää täsmälleen mikä kemian herätti. Yleensä se on kasvot/pituus/luonne/status/koulutus/ammatti/peniksen koko.
        Esim Minttu Virtanen väitti ihastuneensa Räikköseen hänen tavallisuuteensa takia.. :D Ei tietenkään sano suoraan että ihastui Kimin formulastaran statukseen ja omaisuuteen. Miksei sitten ihastunut oikeasti tavalliseen tavismieheen..

• Höpöä

Tämäkin on vähän sama juttu kun se kuuluisa kemian herättäminen.
        Nainen tykkää ajatella että joku tietty mies vain herättää kemiaa eikä halua sanoa todellista syytä siihen. Vaikka mies tietää täsmälleen mikä kemian herätti. Yleensä se on kasvot/pituus/luonne/status/koulutus/ammatti/peniksen koko.
        Esim Minttu Virtanen väitti ihastuneensa Räikköseen hänen tavallisuuteensa takia.. :D Ei tietenkään sano suoraan että ihastui Kimin formulastaran statukseen ja omaisuuteen. Miksei sitten ihastunut oikeasti tavalliseen tavismieheen..

Kai minulla olisi jo se kusipäärenttu, jos sellaisen kelpuuttaisin. Enempää en jaksa asiasta kanssasi vääntää. Hyvää Uutta Vuotta.

• faktat toimii
        Höpöä kirjoitti:

Kai minulla olisi jo se kusipäärenttu, jos sellaisen kelpuuttaisin. Enempää en jaksa asiasta kanssasi vääntää. Hyvää Uutta Vuotta.

Aivan, et kelpuuta itsesi tasoista miestä. Joko "nait ylöspäin " tai et ollenkaan. Kuten vataosa naisista, oli se kuinka idioottimaista haihattelua tahansa.

• Höpöä
        faktat toimii kirjoitti:

Aivan, et kelpuuta itsesi tasoista miestä. Joko "nait ylöspäin " tai et ollenkaan. Kuten vataosa naisista, oli se kuinka idioottimaista haihattelua tahansa.

Sinä siis väität, että olen kusipäärenttu? Jos saisin kiltin miehen, niin "naisin ylöspäin"? Ihanaa miehistä järjenjuoksua.

• ampiaislyyti

Noi miehet mitä kaverit saa on sellasia jotka vaan makaa sohvalla oleillen somessa tai missä ovatkin. Mitä saamista semmoisessa on? Onks ne masentuneita? Kauhea kohtalo katsoa.

• älä valehtele taas
        Höpöä kirjoitti:

Sinä siis väität, että olen kusipäärenttu? Jos saisin kiltin miehen, niin "naisin ylöspäin"? Ihanaa miehistä järjenjuoksua.

Toivoisi jotain rehellisyyttä naisilta tässä asiassa. Kertakaikkisen kyllästynyt lukemaan just näitä viestejä "mä tyttö haluan vain sellaisen kivan ja lempeän ja luotettavan miehen", kun todellisuus on aina jotain muuta. Nainen haluaa korskean lihaksikkaan huumorintajuisen oriin jolla seisoo iso pitkä kulli pystyssä urheiluautossaan kuskaamaan minne vaan aina valmiina, joku näyttelijä Clark Gable, Errol Flynn, Gene Kelly, ehkä vähän liian lyhyt, no, joka tapauksessa kukaan nainen ei innostu mistään tavismiehestä vaan haluaa, tottakai, tulisen rakastajan! Eiksjeh.

• voi hyvää päivää

Sinkut-palstan hullut on näköjään ryöminyt tänne.

• Pipipäät

Ne tasohommat voitte omalta kohdaltanne unohtaa luokittelu on harhaista ja syykin siihen ettei löydy muita! Unohtakaa luikittelut! Se on neuroottista!

• Pipipäät kirjoitti:

Ne tasohommat voitte omalta kohdaltanne unohtaa luokittelu on harhaista ja syykin siihen ettei löydy muita! Unohtakaa luikittelut! Se on neuroottista!

Mutta niin totta...

• raha vastaan työtön

vastakkain asettelu. eli jos on tavallinen mies jolla ei ole rahaa ja on työtön ja toinen, joka on saanut juuri, vaikka ison lotto voiton taikka ison perinnön tai jostain muuten ison kasan rahaa eikä ole siis mikään julkisuuden henkilö niin kummanköhan se nainen valitsee? totta kai tuon jolla on iso kasa rahaa eikä siinä auta yhtään se, että työtön olisi kuinka mukava tahansa ja tämä on faktaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6114
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3053
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2213
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1827
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1798
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1783
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1532
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50