Kiitoksia kaikille!

Auran PS ry

Kiitoksia kaikille teille, jotka tulitte tänään klo 16 alkaen Auran torille Perussuomalaisten teltalle.

Toivottavasti kuuma mustaherukkamehu ja kuuma kahvi kahvileipineen maistuivat - olihan melko kylmä viima teltan ulkopuolella. Tarjolla oli myös jätkänkynttilöiden leimussa grillinakkeja, joita makkaratikun nokassa voi lämmittää hiiligrillissä mieleisekseen kuumuuteen. Myös oli perunasalaattia ja italiansalaattia. Näitä kaikkia myös jäi, koska tarjolla olevia oli varattu riittävästi. Paikalla oli yksi kansanedustaja sekä useita kansanedustajaehdokkaita, joiden kanssa voi keskustella Stubbin sortohallituksen surkeista hallitustoimista ja muistakin ajankohtaisista aiheista.

8

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoluetuk tarjoilut!

Missäs oli Auran oma kansanedustajaehdokas?

Kulemma matkoilla.

Olisi siirtänyt matkaansa ja osallistunut tilaisuuteen, auralaisten äänestäjien halveksuntaa.

Turhaan persut tälläisia tilaisuuksia järjestävät, me tullaan vaan syömään ja juomaan koska me ollaan maksettu nekin tarjoilut= Puoluetukien muodossa persut nämäkin tarjoilut saavat eli veronmaksajat maksavat nämäkin ILMAISET tarjoilut!

Kivaa noita tarjoilua on jakaa, kun eivät maksa mitään itse!

• Ota asioista selvää!

Kirjoitat: "Kivaa noita tarjoilua on jakaa, kun eivät maksa mitään itse!"

Perussuomalaiset kuntien luottamusmiehet maksavat kokouspalkkioistaan 10 % puolueveron. Tämä koskee niin kunnanvaltuutettuja kuin lautakuntien jäseniäkin.

Joillakin puolueilla, kuten SDP:llä, puoluevero on 20 % mutta eipä näkynyt demareita torilla eikä siis mitään tarjoamassa!

Miksi kirjoitit perätöntä?

• Näin se vaan menee

Ja höpön höpön, ei Auralaiset persut mitään tarjoilua itse maksa!

• Pentti Arsukas.

Eivät maksa vaan se todella on veronmaksajoen pussista. Puoluetukiaisia.

• temograatti

Pentti Asukkaalle: Saako SDP puoluetukiaisia? Menevätkö ne rahat SDP-pomojen plakkariin? Paljonko Antti Rinne saa rahoja vuodessa?

• Auran asukki

Puoluetuki tilee veronmaksajien rahoista, aivan oikein.

Ketä toisin väittää, on väärässä.

Ota asioista selvää kirjoittajalle: Googleta puoluetuki ,jos et usko.

Aurankin perussuomalaisten toritapahtuma on mennyt rahoista, jotka veronmaksajat pvat maksaneet .

Olisitte vaan käyneet syömässä kunnolla siellä, omianne maksamianne ruokia olisitte syöneet siellä!

Helppo Auralaisten persujen on tarjoilla teltassaan ruokaa ja kahvia, kun eivät itse maksa tarjoiluaan, vaan piiri maksaa. Onko se niin vaikee tajuta???

kaikki suomen puolueet saavat puoluetukea ja rahat ovat lähtöisin veronmaksajilta!

• Kyl se nii o!!

Vänkyröitä koko sakki!

• sozializti

Miksi muita puolueita ei näy mailla eikä halmeilla?

Onko demari niin pöljä, että äänestää kuitenkin SDP:tä, vaikka J. Urpilainen edisti vain Kokoomuksen asiaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2480
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1773
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1134
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      298
      1044
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      874
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      769
    9. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      9
      767
    10. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    Aihe