Kiitoksia kaikille!

Auran PS ry

Kiitoksia kaikille teille, jotka tulitte tänään klo 16 alkaen Auran torille Perussuomalaisten teltalle.

Toivottavasti kuuma mustaherukkamehu ja kuuma kahvi kahvileipineen maistuivat - olihan melko kylmä viima teltan ulkopuolella. Tarjolla oli myös jätkänkynttilöiden leimussa grillinakkeja, joita makkaratikun nokassa voi lämmittää hiiligrillissä mieleisekseen kuumuuteen. Myös oli perunasalaattia ja italiansalaattia. Näitä kaikkia myös jäi, koska tarjolla olevia oli varattu riittävästi. Paikalla oli yksi kansanedustaja sekä useita kansanedustajaehdokkaita, joiden kanssa voi keskustella Stubbin sortohallituksen surkeista hallitustoimista ja muistakin ajankohtaisista aiheista.

8

332

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puoluetuk tarjoilut!

Missäs oli Auran oma kansanedustajaehdokas?

Kulemma matkoilla.

Olisi siirtänyt matkaansa ja osallistunut tilaisuuteen, auralaisten äänestäjien halveksuntaa.

Turhaan persut tälläisia tilaisuuksia järjestävät, me tullaan vaan syömään ja juomaan koska me ollaan maksettu nekin tarjoilut= Puoluetukien muodossa persut nämäkin tarjoilut saavat eli veronmaksajat maksavat nämäkin ILMAISET tarjoilut!

Kivaa noita tarjoilua on jakaa, kun eivät maksa mitään itse!

• Ota asioista selvää!

Kirjoitat: "Kivaa noita tarjoilua on jakaa, kun eivät maksa mitään itse!"

Perussuomalaiset kuntien luottamusmiehet maksavat kokouspalkkioistaan 10 % puolueveron. Tämä koskee niin kunnanvaltuutettuja kuin lautakuntien jäseniäkin.

Joillakin puolueilla, kuten SDP:llä, puoluevero on 20 % mutta eipä näkynyt demareita torilla eikä siis mitään tarjoamassa!

Miksi kirjoitit perätöntä?

• Näin se vaan menee

Ja höpön höpön, ei Auralaiset persut mitään tarjoilua itse maksa!

• Pentti Arsukas.

Eivät maksa vaan se todella on veronmaksajoen pussista. Puoluetukiaisia.

• temograatti

Pentti Asukkaalle: Saako SDP puoluetukiaisia? Menevätkö ne rahat SDP-pomojen plakkariin? Paljonko Antti Rinne saa rahoja vuodessa?

• Auran asukki

Puoluetuki tilee veronmaksajien rahoista, aivan oikein.

Ketä toisin väittää, on väärässä.

Ota asioista selvää kirjoittajalle: Googleta puoluetuki ,jos et usko.

Aurankin perussuomalaisten toritapahtuma on mennyt rahoista, jotka veronmaksajat pvat maksaneet .

Olisitte vaan käyneet syömässä kunnolla siellä, omianne maksamianne ruokia olisitte syöneet siellä!

Helppo Auralaisten persujen on tarjoilla teltassaan ruokaa ja kahvia, kun eivät itse maksa tarjoiluaan, vaan piiri maksaa. Onko se niin vaikee tajuta???

kaikki suomen puolueet saavat puoluetukea ja rahat ovat lähtöisin veronmaksajilta!

• Kyl se nii o!!

Vänkyröitä koko sakki!

• sozializti

Miksi muita puolueita ei näy mailla eikä halmeilla?

Onko demari niin pöljä, että äänestää kuitenkin SDP:tä, vaikka J. Urpilainen edisti vain Kokoomuksen asiaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1365
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      567
    10. 48
      547
    Aihe