Moi oon Nelli ja oon 15 vuotta vanha mulla olisi tavoite tehdä itsestä läski ja mulla on jo vähän makkaroita mutta ei tarpeeksi. Tahdon valtavan lihavan vartalon itselleni olisiko neuvoja.
tahdon lihavaksi
6
900
Vastaukset
- Trololooo
Trolololololololololololololo lelelelelelelelelelelel lol lol lol lol troll troll troll troll lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol troll lel lel lel lel lel lel lel lel trololololololololololololololo hahahaha lol.
- Eikannata
Olin itsekin tuossa iässä samalla tiellä. Mutta nyt tiedän ettei se kannata. Painan 480 kiloa. Olen nyt 37 vuotta ja aloin lihottamaan 13 vuotiaana. Nyt olen loukussa talossani. Minä en ole poistunut kotoani 9 vuoteen. Olen kyllä onnekas koska minulla on 17 vuotias poika joka auttaa minua kotona, jos häntä ei olisi makaisin vain sängyssäni. Olen niin lihava että on enää mahdotonta liikkua ja laihduttaa. Kuolen varmasti viiden vuoden sisään. En pysty kävellä koska polvilumpioni ovat poistettu sen takia etteivät ne jaksaneet enää jalkojeni painoa. Eli minulla on pyörätuoli jolla liikun koko ajan.
- LölTutustutaan
Moi Nelli! Mä oon ite 13w tyttö ja
aattelin että haluisitko enemmän "kertoo" jtn itestäs esim. Kikissä? :) Juteltas siel lisää ja näi :D - niin.just
Lihota ihmeessä niin kuolet!! >_<
- HamburilaisiaJaHerkkuja
Itse join joskus ruokaöljyä, lihottaa varmasti... :)
- Anonyymi
Hellpo homma suuri osa ihoo ihan itestään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689