tahdon lihavaksi

Nelli 15

Moi oon Nelli ja oon 15 vuotta vanha mulla olisi tavoite tehdä itsestä läski ja mulla on jo vähän makkaroita mutta ei tarpeeksi. Tahdon valtavan lihavan vartalon itselleni olisiko neuvoja.

6

758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trololooo

Trolololololololololololololo lelelelelelelelelelelel lol lol lol lol troll troll troll troll lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol troll lel lel lel lel lel lel lel lel trololololololololololololololo hahahaha lol.

• Eikannata

Olin itsekin tuossa iässä samalla tiellä. Mutta nyt tiedän ettei se kannata. Painan 480 kiloa. Olen nyt 37 vuotta ja aloin lihottamaan 13 vuotiaana. Nyt olen loukussa talossani. Minä en ole poistunut kotoani 9 vuoteen. Olen kyllä onnekas koska minulla on 17 vuotias poika joka auttaa minua kotona, jos häntä ei olisi makaisin vain sängyssäni. Olen niin lihava että on enää mahdotonta liikkua ja laihduttaa. Kuolen varmasti viiden vuoden sisään. En pysty kävellä koska polvilumpioni ovat poistettu sen takia etteivät ne jaksaneet enää jalkojeni painoa. Eli minulla on pyörätuoli jolla liikun koko ajan.

• LölTutustutaan

Moi Nelli! Mä oon ite 13w tyttö ja
      aattelin että haluisitko enemmän "kertoo" jtn itestäs esim. Kikissä? :) Juteltas siel lisää ja näi :D

• niin.just

Lihota ihmeessä niin kuolet!! >_<

• HamburilaisiaJaHerkkuja

Itse join joskus ruokaöljyä, lihottaa varmasti... :)

• Anonyymi

Hellpo homma suuri osa ihoo ihan itestään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1869
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1713
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      304
      1514
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1395
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      84
      992
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      987
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      967
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      55
      932
    9. 67
      924
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      911
    Aihe