Osaisiko joku sanoa mahdollista syytä seuraavanlaiseen vikaan:
Automaattivaihteistolla oleva, vuoden 2001 Neon vetää renkaat lukkoon aina vaihdetta vaihtaessaan. Tapahtuu sekä ylös että alas vaihtaessa. Samalla kun vika ilmeni, myös nopeusmittari näyttäisi lakanneen toimimasta.
Voisiko olla jokin solenoidi/sensorivika vai jotain syvällisempää?
Mitään epämääräistä ääntä auto ei pidä.
Kiitos etukäteen avusta!
Neon 2001 vaihdeongelma
Neonisti
3
167
Vastaukset
- Kyselijä
Eikö anna mitään vikakoodia? Tuossahan pitäisi olla jo 4-vaihteinen sähköohjattu loota.
- Neonisti
Ei anna mitään vikakoodia. Yksi mitä päässäni pyörittelin oli herra Jamaikan videon osavaihdokset:
https://www.youtube.com/watch?v=46VeVdRdkpc
Eli "replace the shift solenoid and speed switches", mutta ei oikein auennut, miten nuo oireilevat.
- ty767i67i
akku,perä paskana,ilmeisesti on vielä 3lovisella 02 tuli loppuvuodesta 4 lovinen.öljyt laatikkoon vaihdettu säännöllisesti?mittari ottaa oik vetoakselin juuresta singnaalin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011