yleensä on
jos joku on "liian hyvää ollakseen totta"
10
312
Vastaukset
- Valinta on sinun
Jos joku on liian hyvä, niin sitten se on liian hyvä.
- ei voi tietää ikinä
Vanhat sanonnat ei aina pidä paikkaansa.
Jos antaa elämänsä ja valintansa sanontojen käsiin... löytyisikö sille sanontaa?- nih!
Ne on elämän viisauksia !!!
- Tapani_Kansa
- .....
jos joku on liian hyvä ollakseen totta , on se hyvä.
- vanha tai nuori
Ongelma on itsesä jos toinen tuntuu liian hyvältä ollakseen totta.
Todennäköisesti on silloin pilannut oman sielunsa jollain tavalla.
Sotkeutumalla asioihin ja ihmisiin jotka ei ole kohdelleet sinua oikein.
Koska ihmisen oma sisin voi vaurioitua helposti ei sitten enään voi uskoajotain sellaista olavan olemassa kun sellaisen tapaa.
Vanha sanonta niin makaa ku petaa. Uudempi versio sitä saa mitä tilaa.
Valinnoilla on aina seuraukset. Sitten vain pitää elää niiden seurausten kanssa.
-kansan uutiset-- aavikolla tuulee
Löytyy myös biblikaalinen versio kylvämisen ja niittämisen välisestä syy-yhteydestä.
- vai miten se meni
oikein wanha kansa sanoo myös että tyhjä ei kauan kumise :D :D
- jotain outoa?
Tarkoitatko nyt että epäilet aitoutta hänessä, jos näin lähde, kuuntele itseäsi.
Huijareita on ja tulee aina olemaan, lue lehtiä! Älä anna rahaa, älä usko uskomattomia kehuja itsestä, pidä jalat maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628