vaihdoin trileptalista vimpattiin. Onko kellään kokemusta lääkkeestä? aloitin juuri, ainakin kaikenlaisia oireita on tässä alussa: paleltaa, oksettaa, huimaa, nukuttaa, ylimääräisiä liikkeitä jäsenissä, kipuja..kai ne ohi menee kunhan saa totuteltua, mutta olisi kiva kuulla pitkän ajan käytön kokemuksia??
Vastaukset 6
- ansku2412
No ei pitkää kokemusta,lääke aloitettu elokuussa 2014 kolmantena lääkkeenä.nostojen jälkeen rupesi huomaamaan mutta huimaus saatiin loppumaan toista lääkettä vähentämällä.aina on jotakin oireita mutta,osan kanssa on vain elettävä.
- Tarvittaessa vaihtoo
Eihän sivuvaikutukset välttämättä ohi mene. Huimauksen vuoksi jouduin vimpatin lopettamaan.
- ansku2412
Ei aina
- laura4
kaksoiskuvien ja hiauksen takia piti lopettaa
- laura4
siis huimauksen takia
- Vimpat
Kiitos vastauksista. Minä luulin kun lääkäri sanoi, että vimpat väsyttää paljon että olen väsyneempi kun vielä trileptal on samanaikaisesti, mutta oikeesti se on vienyt unet.. En saa unta illalla..noh onhan se välistä hyvä niinkinpäin..siirryn nyt isompaan annokseen niin vähän jännittää että miten sitten menee...mutta sithän sen näkee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54980
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69791Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli66767- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52680- 62643
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7616Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480