Pettäminen?

Pettänyt

Juup, kyllä nuo pikkujoulut ja alkoholi saavat ihmiset liikkeelle vähä erimielellä.Kokemustakin on, ensin syödään,juodaan,saunotaan,juodaan,bailataan,juodaan vähä lisää vielä,juodaan,ja sitten samalla taksilla toisen kotia tai hotelliin.Mä lähin saattaan vaan kotio ja sitten tyttö jo pyysikin sisällä käymään..sen jälkeen sano etten mä nyt tähän aikaan voi lähtee käveleen kotio,on niin kylmäkin..hmm..ja sitten yksi asia johtaa toiseen sutelot,hyväilyt,vähän juotavaa vielä ja paketti on kasassa=PETTÄMINEN..siihen on niin mukava sitten nukahtaa toisen viekkuun ja kainaloon.Mutta auta armias kun aamu valkenee(tai paremminkin päivä)omatunto kolkuttaa oven takana ja ei halua avata sitä..pakko päästä se ainakin oman pään sisään,ei sitä koputusta ja jyskytystä jaksa loputtomiin kuunnella.Noo ei auta kun heittää kamat niskaan ja kotia kohti, hyvästelyt työkaverin kanssa..joka vielä kyselee, mites tästä eteenpäin?Nonniin joskus vois ajatella ensin ja tehdä sitten, mutta..sittenhän elämä olisi tylsää tai ainakin liian helppoa! =) Noo matkalla kotio kirpeässä pakkas säässä,kamalassa darrassa/vapainassa sitä miettii mitä tuli tehtyy,mitä jatkossa/kerronko vai en, pää täynnä kysymyksii..mistä sais vastauksii..haa kuningasidea, soitan kaverille ja kysyn mitä mieltä hän on ja mitä teen nyt.No olis ehkä kannattanut kuunnella kaveria silloin illalla jo kun hän kielsi lähtemästä mihinkään.Noo kakka on jo housussa.=) En sitten ikinä pystynyt kertomaan pettämistä exälle..tosin suhde kariutui tästä hetken päästä, en voinut elää asian kanssa.Tosin sähläsin kolmen muunkin kanssa jotain ja se ei tarvinnut edes kännejä..mutta juup!Olen sika kyllä.Enkä kertonut siksi että tieto olisi lisännyt tuskaa,you know? Mutta jos pettää kerran pettää toisenkin, mun kohdalla se piti paiakan..myöhemmissä suhteissa.Kannattaako pettäminen?Minun mielestäni ei, mutta en voi toiselle siihen vastausta antaa..mutta ei pistetä näitä pettämisii ja muita toilailuja pikujoulujen piikkiin..Hauskaa pikkujouluu kaikille! =)

4

2971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uggo

      Tuo juttu kuulostaa vähän liiankin tutulta meikäläisellekin.. Silloin kun pikkujouluissa on hauskaa niin sitä ikäänkuin muuttuu täysin toiseksi ihmiseksi. Asiaa vie eteenpäin vielä se jos omassa suhteessa ei kaikki ole kohdallaan juuri sillä hetkellä. Siitä saa tavallaan kimmokkeen pettää. Mulla ainakin tulee niin hemmetin huono omatunto, jos oon pettänyt (muutamia kertoja oon). Ensimmäinen kerta oli silti kaikista pahin.

      Olen kyllä toisaalta sitä mieltä että jos löytää oikein hyvän kumppanin ja kaikki loksahtaa kohdilleen alusta alkaen, niin pettäminen ei käy edes mielessä 3 promillen humalassakaan...

    • NuoriNainen

      Aina kaikki sanovat että jos pettää kerran niin pettää toisenkin. Itse haluaisin kertoa sen toisenki näkökulman, eli edellisessä suhteessasi ensimmäiseen pettämiseen kynnys oli korkea, muttei enää sen jälkeen. Suhde loppui, mutta mies ei koskaan saanut tietää, että olin häntä pettänyt.

      Aloitin uuden suhteen ihanan miehen kanssa, mutta suhdettamme varjosti se, että hän tiesi millainen petturi olin ollut. Lupasin, etten sitä tee. Yhteiseloa on nyt 4 vuotta ja häät tulosa. Kertaakaan en ole pettänyt, koska rakastan tätä miestä niin paljon, etten ota riskiä, että hänet menetän. Seksi on kuitenkin loppujen lopuksi samanlaista kaikkien kanssa, sen takia ei kannata vieraaseen sänkyyn hypätä. Jos tuntuu ettei kotona saa mitä haluaa, niin kannattaa keskustella avoimesti toiveistaan ja haluistaan.

      Tarkoitus oli siis kertoa, että ihminen voi muuttua, kun löytää sen oikean rinnalleen.

      Nyt eletään pikkujouluaikaa. Ajatelkaa elämää myös sen pikkujouluillan jälkeen. Miettikää kannattaako suhde vaarantaa yhden illan seksin takia. Minusta ei.


      Toivon kaikille rentouttavia pikkujoulua ja ihanaa joulunaikaa!

      • Pukki

        Älä ole liian varma siitä.
        Kyllä se sinunkin suhteesi tulee kohta arkeen ja sitten...


    • jonna

      oisko se vähän niin että jos pettää kerran niin se toinen kerta on jo tavallaan helpompi kun yksi kynnys on ylitetty on helpompi pettää uudelleen. ymmärsiköhän kukaan mitä yritän sanoa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe