Itsemurha taas

mielessä...

Huonosti alkaa tämäkin vuosi. Syystä, jota en tässä halua mainita pilkkauksen vuoksi. Tännehän monet kirjoittavat vain pilkatakseen muita. Itsensä tappaminen tuntuu taas ainoalta vaihtoehdolta päättää tämä kurja elämä. Kaikki on aina mennyt pieleen kuitenkin. En enää jaksa edes siivota kotonani. Olen joko töissä tai väsyneenä kotona. En usko enää mihinkään. Kaikki mitä yritän epäonnistuu kuitenkin. Eikä haaveeni toteudu koska en saa niihin rahoja. Miksi edes synnyin? Olisi parempi kun ei olisi koskaan edes syntynyt tänne paskamaailmaan.

21

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rönsyposki

      Suomessa tuntuu olevan vahvana käsitys, että rahaa pitäisi saada jostain.

      Jos haluat saanda rahaa haaveidesi toteuttamiseen, ei siihen ole muita keinoja kuin sen hankkiminen! Tee lisää iltatöitä, viikonloppuisin. Kaupan kassalle voi päästä tai ilta/ tai yösiivoojaksi, vahtimestariksi.

      Koska Suomessa raha kuitenkin valtion mielestä myös pitäisi tulla ihmisille vain hyvin kontrolloidusti, joudut tekemästäsi lisätyöstä maksamaan enemmän veroa ja paljon paperisotaa. Joten hankkiaksesi lisätuloja, hyvä keino on käydä kauppaa.

      Tilata värikkäitä vauvan vaatteita kiinasta, myydä huuto.netissä pienellä voitolla.
      Hakea auto ruotsista ja myydä suomessa, ottaa tonni voittoa.
      Ostaa asunto, siivota ja maalata, myydä voitolla.

      Tunnelma on lannistava, koska Suomi rajoittaa raskaasti ihmisten kykyä vaikuttaa taloudelliseen ja sosiaaliseen asemaansa estämällä erilaisilla sakoilla ja ohjaavilla rankaisuveroilla menestymisen omalla yrittäjyydellä ja ahkeruudella.

      Mutta kaikki tämä vaatii sitä, että pikkuhiljaa nostat nokkaasi tuulta vastaan, lähdet ulos, tarjoudut tekemään pienipalkkaisiakin aputöitä.
      Kun ihmiset oppivat tuntemaan sinut avuliaana kaverina, he pyytävät sinua maalaamaan kesämökkinsä, pesemään ikkunoita, auttamaan kauppareissuissa.

      Vanhenevan suomen varakkaat eläkeläiset pystyvät kyllä maksamaan sinunkin haaveidesi toteutumisen, kun vain keksit mitä he tarvitsevat ja ryhdyt tarjoamaan itseäsi markkinoille.

      Ihmissuhteiden kyllä pitäisi parantua samalla tavalla, koska mitä enemmän tapaat ihmisiä ja esittäydyt, sitä useampi tietää kuka olet ja saattaa sen myös muistaa, mitä teet.

      Kun et puhu kenellekään mitään, olet turvassa pilkalta, mutta estät myös tehokkaasti menestyksesi elämässä.

      Harva pystyy luomaan yksinäisen uran umpihankeen, mutta jos osaat veikata oikeaa hevosta raveissa tai osaketta pörssissä, on jonkinlainen epävarma mahdollisuus rikastua ilman sosiaalisia taitojakin.

      Onni on kuitenkin sekin ankaran harjoittelun tulosta! Sinun pitää noillakin aloilla opiskella hevosten ja kasvattajien taustatietoja ja käyttäytymistä eri tilanteissa.
      Hevoset ovat laumaeläimiä ja niillä on tarkka arvojärjestys laumassa eikä se vartai maailmanmarkkinoilla.masti ole täysin vaikuttamatta niiden menestymismahdollisuuksiin raveissa.

      Samoin myös pörssissä, ihmiset seurailevat toistensa tietoja, katsovat miten muut reagoivat ja vauhkoontuneena laumana pakenevat vuorille kun omena putoaa puusta. Toisinajattelija saa ilmaisen lounaan omenasta, mutta kärsii yksinäisyydestä, lauman laiduntaessa vuorilla.

      • Kauko7

        Suosittelen itsemurhaa myös sinulle hyvisne neuvoinesi. Tai ala myydä persettäsi. Ainiin, sehän on jo ammattisi.


    • Ahdistunut mies

      Ihan samat fiilikset kuin aloittajalla ja jostain syystä aina ahdistaa vielä tavallista enemmän joka kerta kun vuosi vaihtuu.

    • tässä idea

      Mitä jos muuttaisit ajattelua ja alkaisit ajattelemaan päivä ja viikko kerrallaan? Suunnitelmia tekisit jokaiselle viikon päivälle tai tietyn kuukauden ajaksi ja toteuttaisit ne yksi kerrallaan?

    • raha on pieni ongelma

      Rahan puute on vielä pieni ongelma. Suurempi ongelma on se, jos tarvitset unelmiesi toteutukseen muiden apua, sinuun uskovia ihmisiä, jotka jaksavat sinua okeasti tukea ja auttaa. Silloin vasta ihmisten todellinen luonne paljastuukin. Valtaosa porukasta ei laita tikkuakaan ristiin toisten puolesta, vaan mieluummin katsoo vierestä toivoen toisen epäonnistuvan, koska ei itse koskaan viitsinyt eilä uskaltanut toteuttaa omia unelmiaan. Näin etenkin suomalaisessa yhteisunnassa, jossa kateutta on kaikkialla ja se vie oikeasti kalatkin vedestä.

      • tomppeli lause

        "Näin etenkin suomalaisessa yhteisunnassa, jossa kateutta on kaikkialla ja se vie oikeasti kalatkin vedestä."

        Tulihan se sieltä. Ihan niinkuin ei kateutta olisi muissa maissa. Tätä ikuista fraasia sitä jaksetaan vieläkin jauhaa aina.


      • mitäs älähdit
        tomppeli lause kirjoitti:

        "Näin etenkin suomalaisessa yhteisunnassa, jossa kateutta on kaikkialla ja se vie oikeasti kalatkin vedestä."

        Tulihan se sieltä. Ihan niinkuin ei kateutta olisi muissa maissa. Tätä ikuista fraasia sitä jaksetaan vieläkin jauhaa aina.

        No itse asiassa olen elänyt useissa eri maissa ja lause pitää täysin paikkansa. Se, että et halua asiaa edes myöntää ja että se koski sen verran, että reagoit, kertoo kuinka oikeassa tuo sanonta onkaan.


      • vääristymä

        "Näin etenkin suomalaisessa yhteisunnassa, jossa kateutta on kaikkialla ja se vie oikeasti kalatkin vedestä"

        Eivät suomalaiset ole sen kateellisempia ihmisiä kuin muun maalaisetkaan. Eiköhän ihminen ole syntinen kaikkialla eikä vain Suomessa :) Itse asiassa muissakin maissa on samat "kansanviisaudet" ja sananlaskut mm. kateudesta kuin Suomessakin. Kaikki kansat pitävät omaa kansaansa kateellisimpana. Miksi? Siksi, että heillä on eniten kokemuksia oman kansansa kateellisuudesta ja he usein elättelevät toivoa, että jossain asiat olisivat paremmin, jossain oman kotikylän ulkopuolella aurinko paistaa kultaisemmin ja linnut laulavat, ja ihmiset hyväksyvät ja rakastavat.....


    • mätö maailma

      " mutta jos osaat veikata oikeaa hevosta raveissa tai osaketta pörssissä, on jonkinlainen epävarma mahdollisuus rikastua ilman sosiaalisia taitojakin. "

      Nykyisen soopateknologian aikakaudella täytyy heti puuttua tuohon
      pörssikeinottelun suosittamiseen. Ymmärtäkää nyt että netti on jo
      rikollisten hallussa. Eli suurin osa näistä laitteista, millä tätä nettiä
      käytetään, voidaan ottaa netin kautta tulevan hyökkääjän toimesta
      haltuun, kaapata ja tehdä sen jälkeen siellä laitteella melkein mitä
      haluaa, sekä sen jälkeen poistua sieltä jälkiä jättämättä.
      Tällä toiminnalla on useimmiten myös taloudellisen hyödyn tavoittelu
      tarkoitus.

      Eli tämä mahdollistaa myös keskitetyn vakoilun ja seurannan myös
      näiden tavallisten ihmisten pörssitoimeksiantojen osalta.
      Se shorttihomo voi täten saada etukäteen näin tietoa tavallisten
      ihmisten liikkeistä pörssissä keskitetysti, jopa maailmanlaahuisesti.
      Sitten se pystyy hyökkäämään tilaisuuden tullessa valtavilla
      velkarahalla tapahtuvilla myynneillä, tarkoituksena pudottaa
      osakkeen kurssia.

      Tätä on tehty jo ainakin kymmenen vuotta, ellei kauemminkin.
      Siinä pelissä se tavallinen piensijoittaja on lähes aina se häviäjä.
      Se shorttihomo ostaa ne painattamansa osakkeet takas murto-osalla
      siitä hinnasta, millä se itse myi ne ja kuittaa lihavan voiton tuosta
      toiminnasta. Peli ei ole enää rehellistä, siellä lymyää tämän maailman
      isoimmat rikolliset, kaikista kieroimmat ihmiset mitä maa päällään
      kantaa.

      Se suurin rikollinen siellä taustalla, se ei enää tyydy mihinkään
      teknisiin analyyseihin, vaan se seuraa jo näitä laitteitakin millä te
      teette sitä kauppaa ja saa sitä kautta tiedon niistä teidän liikuista,
      alkaa sitten hyödyntämään tätä tietoa sopivassa tilanteessa.
      Te toisaalta ette tule koskaan tietämään niistä sen liikuista, voitte vain
      arvailla.

      Jos sä tavallinen piensijoittaja et ymmärrä tätä nettirikollisuuden
      ja pörsseissäkin hääräävän rikollisuuden muotoja ja tapoja toimia,
      sä olet kusessa siellä useimmiten, häviäjänä, se rikollinen kusee
      sinua silmään ensin näillä laitteilla ja sitten vielä siellä pörssissä.

    • pää pystyyn vaan !:/

      Tiedän sen tunteen, kun jokainen pieni vastoinkäyminen painaa ja tuntuu, että kaikki on yhtä vastoinkäymistä... Ahdistaa ja kaikki menee pieleen. Koko päivä yhtä vastoinkäynistä ja huominen sitä samaa... Sitten kun on aikaa olla rauhassa niin on ihan lamaantunut olo kaikesta...

      • Kiitos kaikille

        Kommenteista. Koitetaan jaksaa ja sinnitellä kaikesta huolimatta.
        Hyvää viikonloppua kaikille :)


    • Marja-Liisa1980

      Myös minulla on vuosi alkanut huonosti. En taida kirjoittaa miksi. Tunnen itseni arvottomaksi. Sekä huonoksi. Ystävät ovat hylänneet minut. Koen olevani taakka kaikille läheisilleni. Mikään ei ole niin kuin ennen. En ole sen arvoinen, että minun pitäisi olla elossa. Kun ei ole ketään kenen kanssa jutella. Läheiset eivät ymmärrä mielenterveys sairauttani. Sanovat vaan, että ota itseäsi niskasta kiinni ja mene ulos.Mutta kun se ei ole helppoa.En koe olevani sen arvoinen, että minun pitäisi olla elossa.

    • Marja-Liisa1980, samankaltaisia ajatuksia itsellänikin ollut. Olen välillä tarkoituksellisestikkin vetäynyt yksinäisyyteen ja jopa suunnitellut täysin erakoitumista, etten olisi vaivaksi kenellekkään. Mutta olen päättänyt katsoa tämän elämän läpi, mitä se tuo tullessaan. Ehkä jopa jotain hyvää minullekkin. Katso sinäkin, älä luovuta. Olemme arvokkaita ihmisiä juuri sellaisina kuin olemme. Kaikkea hyvää elämääsi, voimia ja rohkeutta. Halaus.

    • Maailma on

      Tämä menee ehkä hivenen ohi aiheen, mutta on minusta tärkeä. Tänään 4.1. oli iltasanomissa ja savonsanomissa valiteltiin ja päiviteltiin juttua, jossa nuoren henkilön tietoja psykiatrisesta hoidosta ja huostaanotosta oli päätynyt toisen yksityishenkilön reseptin väliin. Tämä tapahtui terveyskeskuksessa. Minusta on aivan yksi ja lysti onko asia tullut julkiseksi. Juttu on tämän nuoren näkökulmasta jokatapauksessa julkinen, ja han lienee jo menettänyt jokaisen tavallisen ystävänsä sen vuoksi. Enemmän olen huolissani siitä, että kaikesta päätellen tämä nuori on ottanut vastaan Suggestion: Sinä Olet Hullu! Ainakin lienee itsestään selvää, että tällaisia ajatuksia sataa joka puolelta hänen päälleen. Mistä löytyy sellainen henkilö, joha ajaa tällaiset ajatukset ulos hänestä, Terveydenhoitojärjestelmästä sellaista tuskin löytyy, sillä salassapito ainoastaan syyllistää tällaisen henkilön; sinussa on vikaa, koska tietosi pitää "saa" pitää salassa. Hän ei koskaan enää elämässään Iloita, Minä Olen Terve, vaikka olisi miten terve hyvänsä, jo järjestelmään tallennetut tiedot pitävät itsessään huolen siitä että hänellä ei ole enää pääsyä kaikkiin ammatteihin jne.

      Hän voi parantua ainoastaan mikäli jostain löytyy henkilö, joka ajaa demoniset Sinä Olet Hullu ajatukset ulos hänestä, tai hänen on ymmärrettävä niiden kauheus itse. Tämä on tietysti vain osa ongelmatonta, "tervettä" persoonalisuutta, mutta se on myös sen ehdoton ja välttämätön osa. Ottamalla tämän mahdollisuuden pois. Maailma ottaa pois ihmiseltä hnen mahdollisuutensa viettää tervettä ja tasa-arvoista elämää. Ongelmaan minusta vain kaksi mahdollista ratkaisua; joko nämä ihmiset ryhtyvät jonkinlaiseen vallankumoukseen, tai sitten tämä järjestelmä pitää lopettaa korkeammalta taholta, kuten esimerkiksi orjuus.

      • 30 000 vai 50 000?

        Oh hoh, aika mieletön kömmi terveyskeskukselta! Oliko jutussa tietoa, kuinka monta kymmentä tuhatta euroa henkilö saa kunnalta korvauksia?


      • Utopisti?
        30 000 vai 50 000? kirjoitti:

        Oh hoh, aika mieletön kömmi terveyskeskukselta! Oliko jutussa tietoa, kuinka monta kymmentä tuhatta euroa henkilö saa kunnalta korvauksia?

        Ei ollut, mutta kalliiksihan nämä tietysti tulevat veronmaksajille, ellet itse satu olemaan psykologi, jonka taas elättävät toiset veronmaksajat......, Niin että siten sinä ainakin sahaat omaa oksaasi sanomalla hänelle; Sinä Hullu. Sinänsä en aivan heti usko että nämä vähenevät nopeasti, ellei asiaan todella oteta samanlaista kantaa kuin orjuuden poistamisessa, Lisääntyneethän nuo ovat hurjasti, ja psykologit hierovat kätösiään. Siinä on sellainen juttu että epäoikeudenmukaisuus luo Vihaa ja Pelkoa. Siitä ei pääse eroon kuin korkealla moraalilla, eikä se tapahdu heti. t. Orjuuden poistaja..


      • 30 000 vai 50 000?
        Utopisti? kirjoitti:

        Ei ollut, mutta kalliiksihan nämä tietysti tulevat veronmaksajille, ellet itse satu olemaan psykologi, jonka taas elättävät toiset veronmaksajat......, Niin että siten sinä ainakin sahaat omaa oksaasi sanomalla hänelle; Sinä Hullu. Sinänsä en aivan heti usko että nämä vähenevät nopeasti, ellei asiaan todella oteta samanlaista kantaa kuin orjuuden poistamisessa, Lisääntyneethän nuo ovat hurjasti, ja psykologit hierovat kätösiään. Siinä on sellainen juttu että epäoikeudenmukaisuus luo Vihaa ja Pelkoa. Siitä ei pääse eroon kuin korkealla moraalilla, eikä se tapahdu heti. t. Orjuuden poistaja..

        Häh? Mistä oksan sahaamisesta nyt aloit puhua...?


      • Utopian torvi
        30 000 vai 50 000? kirjoitti:

        Oh hoh, aika mieletön kömmi terveyskeskukselta! Oliko jutussa tietoa, kuinka monta kymmentä tuhatta euroa henkilö saa kunnalta korvauksia?

        Jos jonain päivänä saisi YK:n seuraajana olevalta järjestöltä 5000 000 nykyrahassa korvauksia kärsimyksistä ja menetetystä elämästä.....tai ehkä kukkia muistomerkille vuonna 2070..

        Mistä sen tiedät????? ??????


    • Utopisti?

      Ellen muusta, niin siitä, että ihminen on onnellisimmillaan silloin kun on aidosti hyödyksi toiselle, ja itselleen. Se vaatii tietysti harjoittelua, mutta on palkitsevaa, voin aivan aidosti suositella omasta kokemuksesta, vaikka en tähän voi koko elämää kirjoittaa. Tämä sopii tietysti kaikille..

      Ehkä palaan joskus palstalle..... ......... ..

    • AuttawaVoima

      Sun kannattaa opetella, lukea ja viisastua ... jos kaikki pyörii rahan ympärillä, olet unohtanut suuren perimmäisen luovan ihmismielen potentiaalin.

      Rukoilen sinulle onnea ja voimia löytää todellinen vahvuutesi!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe