Aamulehti hehkutti ennen laman tuloa, että lama ei koske mitenkään Pirkanmaata, vaan täällä menee taloudessa huomattavasti paremmin kuin muualla maassa.
Nyt Tampereen työttömyysaste on lähellä 18:aa prosenttia. Se on yksi suurimpia suomalaiskaupungeista.
Aamulehden pääkirjoitusten kirjoittajat ovat joutuneet häpeäpaaluun, mutta nämä hehkuttavat jo uutta, maailmankirjat mullistavaa ratikkaa, joka on melkein ilmainen ja kulkee säällä kuin säällä.
Samat kirjoittajat uskoivat Rantaväylän kuin Kiinan muuriin. Se on jo nyt osoittautunut yhdeksi maailman turhimmista rakennelmista.
Aamulehti: Lama ei koske Pirkanmaata
3
152
Vastaukset
- huulipyöreenä
Vaikka muualla asunkin, niin Treella käydessäni kun näin pätkän tuota ns. rantaväylän (maanalainen tunnelitie ihan Näsijärven rannassa Särkänniemeen asti?) rakennustyömaata ei voinut kuin ihmetellä tieinsinöörien älynväläyksiä... Mitä järkeä tuossa on?
- valtion piffaa
Joo ei niin ja itseasissa työttömyyttä ei Sastamalassa ainakaan ole kun kaikki työttömät ovat kuntouttavassa työtoiminnassa. Siellä he sitten paiskivat niska limassa töitä ilman palkkaa.
- Kusilahti
Ja Vesilahti on riippuvainen täysin muiden kuntien tarjoamista työpaikoista ein kunta itsessään ole tuottava työpaikka vaan suuri kuluerä veronmaksajille jotka ei saa töitö omasta kunnasta vaan käyvät ulkopaikkakunnilla tienaamassa.Täys paska tuppukylä on vesilahti ja kunnan päättäjistä osa rikollisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848