Armeijan sadeasut

--Toni88--

Oliko kenelläkään muulla vaikeuksia pitää sadeasua päällä armeijassa loputtoman seisokin vuoksi? Oli kiihottavaa kaivaa poteroa mutaiseen maahan ja likastaa kamppeet oikein kunnolla. Pari kertaa oli pakko heittää mällit vartiossa, jos oli sadekeli ja kuravaatteet siksi yllä.

11

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armyrubber

Sama juttu mulla. Joskus toin ne lomilla kotiinkin niin sai touhuilla ihan rauhassa.
      Joku vuosi sitten ostin armeijan käytetyn sadeasun ja sitä käytin tänään viimeksi armeijan kumisaappaiden kanssa kävelylenkillä räntäsateessa.

• moikka haluistko sadeasuseuraa kaikki sadeasut on ok mul on paljon sadeasuja saappaita

• kumi1 kirjoitti:

moikka haluistko sadeasuseuraa kaikki sadeasut on ok mul on paljon sadeasuja saappaita

Niinku sadetakissa ilman mitään alla? Tuntuu kiihottavalta ajatukselta.

• Tj0 oli jo

Hyvä huomio. Itse myös tykkäsin. Kun tuli sotkuauto, menin sadekamppeissa ja nautin suuresti kun nuoren likan kanssa juttelin. Voi h... mikä st...s. Söpö oli tyttö.

• poika12345

Kyllä sadeasussa on mukava seisotella...

• Anonyymi

Mä olin intissä suojelujoukoissa joten päivittäin oli päällä paksu kuminen suojapuku ja kaasunaamari sekä tietysti kumisaappaat.

• hei sadeasurunkkari täällä toinen sadeasuseisottaja runkkari. hmm runkataan kimpassa sadeasuissa saappaissa. se on vaan niin ihanaa .

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vintage Rukan sadeasut kiihottaa: tuoksu, ääni..saa kyrvän kovaksi!

• Anonyymi

Uus­i s­­­ek­si­­teatteri avautuu Su­ome­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­­kki­­­. Il­­­moit­­tau­tum­ine­n ry­hmä­­ämm­­e tä­äl­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D1b8F7

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82