Armeijan sadeasut

--Toni88--

Oliko kenelläkään muulla vaikeuksia pitää sadeasua päällä armeijassa loputtoman seisokin vuoksi? Oli kiihottavaa kaivaa poteroa mutaiseen maahan ja likastaa kamppeet oikein kunnolla. Pari kertaa oli pakko heittää mällit vartiossa, jos oli sadekeli ja kuravaatteet siksi yllä.

11

639

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armyrubber

      Sama juttu mulla. Joskus toin ne lomilla kotiinkin niin sai touhuilla ihan rauhassa.
      Joku vuosi sitten ostin armeijan käytetyn sadeasun ja sitä käytin tänään viimeksi armeijan kumisaappaiden kanssa kävelylenkillä räntäsateessa.

      • moikka haluistko sadeasuseuraa kaikki sadeasut on ok mul on paljon sadeasuja saappaita


      • kumi1 kirjoitti:

        moikka haluistko sadeasuseuraa kaikki sadeasut on ok mul on paljon sadeasuja saappaita

        Niinku sadetakissa ilman mitään alla? Tuntuu kiihottavalta ajatukselta.


    • Tj0 oli jo

      Hyvä huomio. Itse myös tykkäsin. Kun tuli sotkuauto, menin sadekamppeissa ja nautin suuresti kun nuoren likan kanssa juttelin. Voi h... mikä st...s. Söpö oli tyttö.

    • poika12345

      Kyllä sadeasussa on mukava seisotella...

    • Anonyymi

      Mä olin intissä suojelujoukoissa joten päivittäin oli päällä paksu kuminen suojapuku ja kaasunaamari sekä tietysti kumisaappaat.

    • hei sadeasurunkkari täällä toinen sadeasuseisottaja runkkari. hmm runkataan kimpassa sadeasuissa saappaissa. se on vaan niin ihanaa .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vintage Rukan sadeasut kiihottaa: tuoksu, ääni..saa kyrvän kovaksi!

    • Anonyymi

      Uus­i s­­­ek­si­­teatteri avautuu Su­ome­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­­kki­­­. Il­­­moit­­tau­tum­ine­n ry­hmä­­ämm­­e tä­äl­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D1b8F7

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe