Armeijan sadeasut

--Toni88--

Oliko kenelläkään muulla vaikeuksia pitää sadeasua päällä armeijassa loputtoman seisokin vuoksi? Oli kiihottavaa kaivaa poteroa mutaiseen maahan ja likastaa kamppeet oikein kunnolla. Pari kertaa oli pakko heittää mällit vartiossa, jos oli sadekeli ja kuravaatteet siksi yllä.

11

876

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armyrubber

Sama juttu mulla. Joskus toin ne lomilla kotiinkin niin sai touhuilla ihan rauhassa.
      Joku vuosi sitten ostin armeijan käytetyn sadeasun ja sitä käytin tänään viimeksi armeijan kumisaappaiden kanssa kävelylenkillä räntäsateessa.

• moikka haluistko sadeasuseuraa kaikki sadeasut on ok mul on paljon sadeasuja saappaita

• kumi1 kirjoitti:

moikka haluistko sadeasuseuraa kaikki sadeasut on ok mul on paljon sadeasuja saappaita

Niinku sadetakissa ilman mitään alla? Tuntuu kiihottavalta ajatukselta.

• Tj0 oli jo

Hyvä huomio. Itse myös tykkäsin. Kun tuli sotkuauto, menin sadekamppeissa ja nautin suuresti kun nuoren likan kanssa juttelin. Voi h... mikä st...s. Söpö oli tyttö.

• poika12345

Kyllä sadeasussa on mukava seisotella...

• Anonyymi

Mä olin intissä suojelujoukoissa joten päivittäin oli päällä paksu kuminen suojapuku ja kaasunaamari sekä tietysti kumisaappaat.

• pvc1

hei sadeasurunkkari täällä toinen sadeasuseisottaja runkkari. hmm runkataan kimpassa sadeasuissa saappaissa. se on vaan niin ihanaa .

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vintage Rukan sadeasut kiihottaa: tuoksu, ääni..saa kyrvän kovaksi!

• Anonyymi

Uus­i s­­­ek­si­­teatteri avautuu Su­ome­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­­kki­­­. Il­­­moit­­tau­tum­ine­n ry­hmä­­ämm­­e tä­äl­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D1b8F7

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4098
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      55
      3770
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2334
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      43
      2115
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1895
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1819
    7. 97
      1573
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1563
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      39
      1496
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      51
      1381
    Aihe