http://www.iltalehti.fi/uutiset/201501020125140_uu.shtml
Kaveri vielä kehuu kuinka "ei olisi huomannut tiellä järjettömästi pomppivaa miestä". No ei kai tuollaisella etäisyydellä paahtaessa mitään muuta voi nähdäkään kuin edessäa ajavan perävalot. Onneksi edellä olevan edellä ei ollut ketään, koska sittenhän tuo olisi ollut todellinen peräänajon, ei 500€:n, paikka.
Hanurissaroikkoujalle 500€
8
150
Vastaukset
Samaa tuossa katselin itsekin. Yritin videosta turvaväliä arvioida, mutta vähän haastavaahan se on. Parhaana arvauksena jotain 0,3 sekunnin luokkaa, siis aika vähän...
Mutta ihan normaali turvaväli ruuhkassa, eli tuskin siihen kukaan puuttuu. Minä tietysti suosittelen pidempiä, mutta sitten täällä alkaa aina hirveä nillitys elämästä vieraantuneiden toimesta. :)- veio
Monen itsesuojeluvaisto ei toimi. Jos rekka lähentelee takana niin tiedän kyllä konstit lopettaa sen vaarantaminen. Esim. hidastan mäen alla ja kiihdytän mäkeen niin siinähän jää sotkemaan vaihteitaan.
Paras konsti on hidastaa nopeus takana olevan välimatkan mukaiseksi. Vaan 500€ Ihmettelen suuresti, kun itse olen jo pienestä ylinopeudesta saanut moninkertaisen sakon
- hmmmm
Turhan monelle se turvavälin pitäminen on ylitsepääsemätöntä. Se johtuu matalasta älykkyysosamäärästä.
Eikö perässäroikkujaa pelota, jos edessäajava vaikka joutuukin yllättäen jarruttamaan vaikka suojatietä ylittäviä jalankulkijoita väistäessä? Todella typerää puuhaa kun joutuu olemaan ihan hermona, että mitä edessäajava tekee.
Tyhmille on aivan turha opettaa uusia temppuja, ei ne opi. Mun takana taas ei kauhean pitkään viihdytä, kun edelle onkin jo sitten aivan pakko päästä. - Hyvin menee
Piti lisätä sen verran että tuo toinen, hirven väistövideo olisi ollut mieluummin palkinnon arvoinen.
- Hyvin menee
veio: "Paras konsti on hidastaa nopeus takana olevan välimatkan mukaiseksi."
Mitä tarkoitat tällä?Jos turvavälin pitäisi olla vaikkapa 1-2 sekuntia, niin hidastetaan kunnes takanatulijaan on tarvittava turvaväli.
Olen kokeillut tätä kerran. Toimii se. Tosin jouduin hidastamaan 80 km/h nopeudesta noin 20 km/h nopeuteen kahdesti, ennen kuin meni perille.- Hyvin menee
The_Rat kirjoitti:
Jos turvavälin pitäisi olla vaikkapa 1-2 sekuntia, niin hidastetaan kunnes takanatulijaan on tarvittava turvaväli.
Olen kokeillut tätä kerran. Toimii se. Tosin jouduin hidastamaan 80 km/h nopeudesta noin 20 km/h nopeuteen kahdesti, ennen kuin meni perille.No ei todellakaan kuulosta ihan toimivalta. Kuulostaa pikemminkin siltä että kaksi ääliötä ei osaa tehdä mitään oikein. Minulla on "toimivasta" aivan eri käsitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151459- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41108Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61862- 32850
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778