Oon tässä miettiny että mikä näistä olis paras vaihtoehto:
-Ruskeasuon keskustalli
-Mäntsälän ratsastus (jos sitä edes enää on)
-Soukan talli enmuistanimeä
-Billnäsissä on yks talli mut siel on paikat täynnä
Juu eli kokemuksia talleista ja hepoista ilmapiiri lempihepat yms...
Mille tallille sitä lähtisi leirille
8
2428
Vastaukset
- onniponnu
kannattaa mennä ratsutila Wiknerille, se on kirkkonummella, siellä on monta erikokosta ja kilttiä heppaa ja ponia, opetus on laadukasta ja muutenki paras paikka. Riitintalliakin suosittelen.
- wewee
Einolan talli
- Alizu
Ehdottomasti Keskustalli, upeat hevoset jolla voi kisata, kaikki oman laisia!
- eao
Keskustalli.
- ongelmia
älä ainaskaa onnenpotkuun klaukkalaan. on kuulemma finassdi ongelmii.
- Anonyymi
Jep
- Ponny356
Kirkkonummella sijaitseva Ratsutila Wikner on laadukas ja hyvä talli. Itse olen ratsastanut siellä pari vuotta. Sitä suosittelen kovasti. Soukan tallilla käyn itse nyt. Ponit ovat siellä ihan kivoja, ainoa juttu harmittaa, kun ei saa hoitaa ponia tunnille itse. Mutta olen itse hoitaja niin kyllä sekin on ihan järkevä käytäntö.
- Anonyymi
Mun mielestä Wikner super huono talli esim kaveri kerran kerto et joku Orvokki niminen ope oli käskenyt et ohjaa se hevonen seinää muutenki huonoa opetusta ja lapset vaa matkustaa niitten hevosten seläs et en suosittele sitä tallia mutta kannattaisi aloittaa Lahnuksen Ratsaskoululla❗️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876