Oon tässä miettiny että mikä näistä olis paras vaihtoehto:
-Ruskeasuon keskustalli
-Mäntsälän ratsastus (jos sitä edes enää on)
-Soukan talli enmuistanimeä
-Billnäsissä on yks talli mut siel on paikat täynnä
Juu eli kokemuksia talleista ja hepoista ilmapiiri lempihepat yms...
Mille tallille sitä lähtisi leirille
9
2575
Vastaukset
- onniponnu
kannattaa mennä ratsutila Wiknerille, se on kirkkonummella, siellä on monta erikokosta ja kilttiä heppaa ja ponia, opetus on laadukasta ja muutenki paras paikka. Riitintalliakin suosittelen.
- wewee
Einolan talli
- Alizu
Ehdottomasti Keskustalli, upeat hevoset jolla voi kisata, kaikki oman laisia!
- eao
Keskustalli.
- ongelmia
älä ainaskaa onnenpotkuun klaukkalaan. on kuulemma finassdi ongelmii.
- Anonyymi
Jep
- Ponny356
Kirkkonummella sijaitseva Ratsutila Wikner on laadukas ja hyvä talli. Itse olen ratsastanut siellä pari vuotta. Sitä suosittelen kovasti. Soukan tallilla käyn itse nyt. Ponit ovat siellä ihan kivoja, ainoa juttu harmittaa, kun ei saa hoitaa ponia tunnille itse. Mutta olen itse hoitaja niin kyllä sekin on ihan järkevä käytäntö.
- Anonyymi
Ihan kiva talli on, kävin ite joskus mutta ei enää ratsastukselle ole motivaatiota joten lopetin. Suosittelen
- Anonyymi
Mihin leirille aikuisratsastaja, joka on palannut ratsastuksen pariin parinkymmenen vuoden tauon jälkeen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355699
- 725256
- 994325
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603348- 442940
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461975
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753