Mille tallille sitä lähtisi leirille

LueLue

Oon tässä miettiny että mikä näistä olis paras vaihtoehto:
-Ruskeasuon keskustalli
-Mäntsälän ratsastus (jos sitä edes enää on)
-Soukan talli enmuistanimeä
-Billnäsissä on yks talli mut siel on paikat täynnä
Juu eli kokemuksia talleista ja hepoista ilmapiiri lempihepat yms...

10

3339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onniponnu

kannattaa mennä ratsutila Wiknerille, se on kirkkonummella, siellä on monta erikokosta ja kilttiä heppaa ja ponia, opetus on laadukasta ja muutenki paras paikka. Riitintalliakin suosittelen.

• wewee

Einolan talli

• Alizu

Ehdottomasti Keskustalli, upeat hevoset jolla voi kisata, kaikki oman laisia!

• eao

Keskustalli.

• ongelmia

älä ainaskaa onnenpotkuun klaukkalaan. on kuulemma finassdi ongelmii.

• Anonyymi

Jep

• Ponny356

Kirkkonummella sijaitseva Ratsutila Wikner on laadukas ja hyvä talli. Itse olen ratsastanut siellä pari vuotta. Sitä suosittelen kovasti. Soukan tallilla käyn itse nyt. Ponit ovat siellä ihan kivoja, ainoa juttu harmittaa, kun ei saa hoitaa ponia tunnille itse. Mutta olen itse hoitaja niin kyllä sekin on ihan järkevä käytäntö.

• Anonyymi

Ihan kiva talli on, kävin ite joskus mutta ei enää ratsastukselle ole motivaatiota joten lopetin. Suosittelen

• Anonyymi

Mihin leirille aikuisratsastaja, joka on palannut ratsastuksen pariin parinkymmenen vuoden tauon jälkeen?

• Anonyymi

Mikkolan leiri!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      237
      2678
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1134
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1088
    4. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      995
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      907
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      841
    8. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      41
      797
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      237
      790
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      120
      753
    Aihe