Kihniö 5 rauhallisin

Vahingonveräjänvartija

Uuden tutkimuksen mukaan kihniö oli viidenneksi rauhallisin kunta asua. Viimeaikoina ei kyllä turvallisuus ole lisääntynyt kun katsoo kuinka hönössö kihniöllä ajellaan. Historia toistaa itseään, hyvä tuuri ei ole ikuista. Onni onnettomuuksissa on että ovat loukanneet vain itseään, vaiko homman jatkuessa tarvitaan vielä kirkon palveluja. Ottakaa jo nyt opiksenne.

11

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klasipulloja

Ennen olivat viinankeittäjiä kaikki kihniöläiset. Suurin osa sai muka jonkinmoisen herätyksen ja alkoivat uskoon. Nyt kihniöläiset käyttää
      viinaa todella paljon ja eniten viinaa kantaa näitten uskovien jälkeläiset.

• Kihniollä

Kaikki on uskovaisten yhteistä omaisuutta.

• nylkylän jannu

Mikähän viisas siellä nyt heräs lässyttään ja ihmetteleen tän paikan
      elämänmenoa. Syy on selvä ei noin viisasta nassikkaa ole tehty
      kuin ihan muutama tähän kylään. Kyllä on tulemus että olet tässä
      kylässä että oikein.

• AnteroA

Sieltähän se Kihniön kansankynttilä astui esiin, no esitä nyt viisautesi kun olet niin nero. Lässytä nyt viisautesi, että saamme nähdä mitä sinun pienessä päässäsi liikkuu???. Onko mielessäsi jotain?

• Mikko 30
        AnteroA kirjoitti:

Sieltähän se Kihniön kansankynttilä astui esiin, no esitä nyt viisautesi kun olet niin nero. Lässytä nyt viisautesi, että saamme nähdä mitä sinun pienessä päässäsi liikkuu???. Onko mielessäsi jotain?

Menikö pojalta puput pöksyyn, kun sai oikean kädenvääntäjän. Näin ne tyhmät Kihniöläiset älykääpiöt....

• iltapissit

Mikä matto mikko siellä nyt lässyttelee. Että ny pupu men housuun.
      No kaikenmaailman pikku siilipäät täällä nyt ennen iltapissaa uhoilevat.

• Mikko 19

Meillähän näitä kusipäitä riittää..

• hiihtäjä1

Ai ai ja ne kihniön tytöt :) :) :)
      Varsinkin maurintorin kaunottaret

• tuijottaja mies

Ja eräs vaale kaunotar nainen kihniöllä.

• Huonoo säkääkö?

Kävin Kihniöllä ja en saanut pillua kun ei ketään näkynytkään. Ei ollut
      edes ravintolaa tai mitään räkälää kylässä.

• Itsekin pitäis

Vanha kotikoulun rotisko pitää nyt saada näille lahkolaisille eikö
      nyt kellään ole järkeä päässä. Ostakoot itse myykööt omaisuutta
      niin kuin valtionkirkkokin tekee eikä aina kaikkea tarvi kupata
      kunnalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe