Kellään kokemuksia noin vuoden 95 diesel Rangesta,entä bensakoneella-paljonko on kulutus about,autojen tyyppi viat,onko kalliita ylläpitää ja mitä mahtaa olla dieselin vero/vuosi?.Kannattaako tuoda Saksasta?.
Range Rover 2.5 D tai 4.6 B
3
2156
Vastaukset
- vmatikka
Ensimmäinen pitkä viesti ei näköjään mennyt sivuille, joten lyhyesti.
Itse toin Rangen marraskuussa Saksasta.
Jos haluat tietää enemmän asiasta, esim. kaupanteko, hinnat, verot, katsastukset, ym.
Ota yhteyttä [email protected]
Rangeterveisin.- Santtu
Kato ainakin infojärjestelmä, vanhemmiten tuppaa antamaan olemattomia ilmoituksia avonaisista ovista, palaneista lampuista ym. Useimmat viat itse korjattavissa mutta aikaa vieviä, johtuvat usein hapettuneista liitoksista! Alkupään 4.6 v8 ollut lohko onnetonta valua joka aiheuttanunut paineen menoa vesitilaan, sekä ilmajousituksen toivimuus kannattaa tarkastaa, kun laitat virrat päälle kaikkien ajokorkeuden valojen pitäisi palaa sekä sammua yhtaikaa. Myös syyläri, vesiletkut ja koneen öljynlauhduttimen letkuissa ollut vikoja, joita korjattu jo takuuseenkin aikoinaan.
- Santtu
Meillä 97 4.6 hse vei n. 15-16 l./100km. Uudemmalla ruiskulla (Bosch)oleva versio kuluttaa n. 1-2 litraa vähemmän. Ja on myös selvästi vääntävämpi n. 40nm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1094842Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744191527- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151004tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64876