Lindruusi etsii työntekijöitä seurakuntaansa.
Mikähän näistä sopisi Valtsulle tai Ollille parhaiten.
Jumalalla on tehtävä jokaista omaansa varten.
Jumalan seurakunta Turussa odottaa rukoillen joukkoonsa
- esirukoilijoita !!! (= Tärkein ja suurin tehtävä)
- rukousiltojen vetäjiä
- vanhimmistoveljiä, joilla on armoitus pitää kristityt koossa
Jeesuksen ympärillä
- sananopettajia
- siivoojia yms. kokouspaikan puhtaudesta ja järjestyksestä
vastaavia
- soittajia ja laulajia
- sieluja voittavia evankelistoja
- traktaattien jakajia..
Otathan rukouksessa vastaan omat tehtäväsi? Ja olethan sitten loppuun asti uskollinen ja luotettava Jeesuksen Kristuksen palvelija! Matt. 24:45-50. ”Sitä tässä huoneenhaltijoilta ennen muuta vaaditaan, että heidät havaitaan uskollisiksi!” 1 Kor. 4:2.
---
Sivaripuolueen työttömille
6
58
Vastaukset
- Hymyilevä Hannes
Olavi ei ainakaan sovi soittajaksi, eihän se oppinut sitä pianoa soittamaan.
- ollin naapuri
kovin on harjoitellut
- Veli Olavi
Onko seurakunnalla lakaisukoneelle käyttöä ?
- lindruusi
Voisikohan homo Valtteri jakaa traktaatteja.
Traktaattihan tarkoittaa hengellisessä kielessä kannatuskorttia, johon nimi otetaan hautakivestä, jossa on risti. - seurakunta
Tilinumero:
Seurakunta-apu ry
FI91 1632 3000 0036 63
Sähköposti:
[email protected]
Jumala siunaa iloista antajaa - EILA 68
Kylläpä on katkeria nää nyky ajan homot muita syyttelee omista toimista.On kyllä ihmettelemistä että kehtaavat tuoda täällä yleisellä sivustolla oman homoutesa julki.Kannattaisisiko teidän perustaa oma sivusto missä voitte pojat haaveilla toisistanne, myös kuvitella kuinka toisenne ottaisitte HYI HELVETIN HOMOT. SE VIELÄ ETTÄ KEHTAAVAT MUITA HAUKKUA HYI HELVETTI,HOITAKAA FETISSINNE MUUALLA PASKAT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569