Mitäs arvelette, milloin kirkon jäsenluku putoaa alle neljän miljoonan? Meneekö tämän vuoden aikana?
Neljän miljoonan alle?
7
151
Vastaukset
Menee aika varmasti tämän vuoden aikana. Kirkko kärsii jo kastetut vs kuolleet määrissäkin. Lisäksi kai maahanmuuttajista suurin osa jää uskontokuntiin kuulumattomiksi. Ja kirkon väkiluku nyt on jotain 4 040 000, Joulukuussa viimeistään menee alle 4M.
- kääk!
Sitten loppuu öyhötys yli neljästä miljoonasta.
- pyöristys
kääk! kirjoitti:
Sitten loppuu öyhötys yli neljästä miljoonasta.
Uskoisin että ainakin tällä pastalla on eräs joka puhuu neljästä miljoonasta jäsenestä vähintään siihen asti että 3,5 miljoonaa alittuu.
pyöristys kirjoitti:
Uskoisin että ainakin tällä pastalla on eräs joka puhuu neljästä miljoonasta jäsenestä vähintään siihen asti että 3,5 miljoonaa alittuu.
Niin, no totta kai, kuuluuhan ev.lut kirkkoon myös ortodoksit, mormonit, jehovantodistajat ja juutalaiset, ja tietty kaikki rauhanyhdistyksetkin ovat tarpeen vaatiessa kirkkoja... Maalitolppia voi aina sopivasti siirrellä tarpeen mukaan.
- tic tac toe
Helposti. Nyt kirkko ilmoitti ennakko väkiluvukseen 4 041 000. Kun viralliset luvut tulee helmikuussa, niin väkiluku painuu vielä tästä monella tuhannella. Joten tälle vuodelle jää tehtävää selvästi alle 40 000. Helppo nakki.
- se on selvä
4 miljoonaa alittuu varmasti tämän vuoden aikana.
- geggeruusi4
No siitähän saakin sitten aika näyttävän tiedotteen, kun tuo raja alitetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793884
- 463302
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512421Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442021- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161655Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131481Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121299Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271247- 451224