Ranskan vallankumous. Kuninkaallisia vietiin raakalaismaisesti mestattavaksi giljotiiniin. Niin myös esi-isäni. Tapahtui kuitenkin niin että Bretagnessa oli vielä Kuninkaalle uskollisia. Jokapuolelta Ranskaa oli kaikki mestattu/tapettu porvarissäätyyn kuuluvin menoin raakalaismaisesti. Esi-isäni olivat jo porvaristo suu kuolaten himoiten odotus tuota makaaberia teurastusnäytelmää jonka vain Ranskan alhaisin rotu olisi valmis esittämään. Tapahtui kuitenkin niin että Bretagnelaiset vielä osoittivat kunnioitusta kuningasvallalle hyökäten ja tuhoten nämä alhaiset ranskalaisiksi itseään kutsuvat apinahyeenat.
Ruotsin Kuningas antoi turvapaikan ja esi-isäni saapui Suomeen.
Kuninkaalliset pakenivat Suomeen
tositarina oikeesti
4
116
Vastaukset
- ja kirjoittaisi keks
Tarina pitää tietysti todistaa. Kuka olisi oikeesti niin vajakki että keksisi tuon tarinan.
- duiiyfr
Niin se on uskomatonta mutta totta.
- rojug
Tarina on uskomaton mutta tosi. Kuulin sen ollessani 14-vuotias. Olen sijalla toinen Ranskan Kuninkaaksi. He pakenivat Suomeen. Suomi oli silloin osa Ruotsia ja Ruotsin Kuningas antoi sen turvapaikan.
- w9yttyt
Joo kun 14-vuotiaana kuulin niin ajattelin että olipa hassu tarina-niin miksipä ei voisi olla totta. Ja onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774