Moro! Olen ajatellut hakea yhdistelmäajoneuvon kuljettajaksi peruskoulun jälkeen, ja tulin miettineeksi sitä, että mitenhän se ajokortin ajo onnistuu, kun olen syntynyt vasta lokakuussa ja ymmärtääkseni se suoritetaan yleensä jo 2. vuonna eli minulla se olisi mahdollista vasta kolmantena vuotena. Tuottaako tämä ongelmia? Kiitos jo etukäteen :)
Rekkakortin suorittaminen amiksessa
6
329
Vastaukset
- tuleva kuski
Ja vielä toinen kysymys että minkälaisilla papereilla kempeleen logistiikkapuolelle suunnilleen pääsee? Keskiarvo 7.6 ja lukuaineiden keskiarvo 7.3.
- raksalleViäläJoskus
Oli itte ymmärtävinäni että et voi valmistua alalle ammattikoulusta jos rekkakorttia ei ole ja rekkakortti suoritetaan sielä vaikka oisit syntynyt "myöhään" :)
sekin hyvä puoli että logistiikka puolellahan tullee rekkakortin lisäks vaikka minkä näsköstä muutakin korttia.
Tuosta kempeleen jutusta en ossaa sannoo enempää muutakuin että Jyväskylässä muistakseni pääsee 7 keskiarvolla(?) ehkä hieman alle (???) Voin tosiaan tuon muistaa aivan väärin.
Toivottavasti oli apua tästä edes melkein :)- tuleva kuski
Kiitosta paljon! Tämä auttoi paljon :)
- raksalleViäläJoskus
tuleva kuski kirjoitti:
Kiitosta paljon! Tämä auttoi paljon :)
Hyvä kuulla että auttoi :)
Sen verran halluisin tosiaan korjata että tuolle logistiikka puolelle pääsee omasta mielestä kyllä huonommallakin keskiarvolla ku tuo 7.
Muista se että logistiikka alan huonoi puoli (omasta mielestäni :) ) on epävarmat työ ajat. Ei voi olla varma millonkaa pääsee töistä kotio. Ja jos viälä ajatellaan että perhettä sattuu olemaan joskus, voi se olla ikävää, jos isäntä on kotona 4h myöhässä siitä miltä viälä aamulla vaikutti.
Muista myös se että esim diabetes voi olla este logistiikka puolelle yrittäessä, mutta jos sulla sellassii ei oo riesana niin hyvä :)
Näin henk. kohtasesti työ muuten kiinostaa minuakin.
Lykkyä tykö :)
- yksvaan1
miten on jos opiskelee luovilla logistiikka alalla saako siellä tenttiä rekkakortin
- tulevarekkakuski
moroo pääseekö logistiikka kouluun 6.3 keski arvolla ja tarviiko osata enkkua tai ruottia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833