Siis karseeta yleistystä... kai niitä on ihan normaalejakin pikkujouluja joissa käyttäydytään ihan ihmisiksi..
Eikös sinne pikkujouluihin voisi ottaa oman puolison mukaan niin ei tapahtuisi tuollaisia ääliömäisiä pettämisiä ja muita sekoiluja!? Minä ainakin olisin päässyt poikakaverin mukaan niiden firman pippaloihin jos olisin halunnut, mutta nyt ei olla menossa kumpikaan. Kännääminen on mahdollista muuallakin.
Tsiisus et ihmiset on typeriä.
Mikä oli todistettava.
hohhoijjakkaa
2
765
Vastaukset
- aikuisten juhlat?
Siis olishan se mun mielestä ihan toivottavaa, et pääsis puolison mukana firman pikkujouluihin ja haluisin omiinikin ukkoni mukaan. Ainoa mutta on vaan se että ns.isommissa firmoissa ei ole tapana esittää kutsuja avecilla, vaan ainoastaan henkilökunnalle! Olen ihmetellyt asiaa, enkä vaan ymmärrä!
En siis ollut omissa juhlissani, vaan järjestetään kaveriporukalla omat pienet pikkujoulut, jotka on paljon mukavammat, kuin työpaikan örvellys-juhlat, joiden jälkeen työkaverit ei edes katso toisiaan. Sen takia, että on tullut toilailtua edellisenä iltana... Ei kovinkaan aikuismaista ja vastuullista toimintaa!- Tonttu
Olen aivan samaa mieltä kanssanne! Ja nyt, kun toitotetaan niin perheiden hyvinvoinnista, niin eikös tämäkin jo omalta osaltaan vaikuttaisi siihen. Moni syrjään hypähtelykin jäisi tekemättä ja silti juhlista varmaankin tulisi hauskat oman kullan ollessa mukana. Minä ainakin ottaisin mukaan kultsuni, jos vain olisi mahdollista. Eikä olla enää ihan nuoripari vaan parhaassa keski-iässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510