Siis karseeta yleistystä... kai niitä on ihan normaalejakin pikkujouluja joissa käyttäydytään ihan ihmisiksi..
Eikös sinne pikkujouluihin voisi ottaa oman puolison mukaan niin ei tapahtuisi tuollaisia ääliömäisiä pettämisiä ja muita sekoiluja!? Minä ainakin olisin päässyt poikakaverin mukaan niiden firman pippaloihin jos olisin halunnut, mutta nyt ei olla menossa kumpikaan. Kännääminen on mahdollista muuallakin.
Tsiisus et ihmiset on typeriä.
Mikä oli todistettava.
hohhoijjakkaa
2
792
Vastaukset 2
- aikuisten juhlat?
Siis olishan se mun mielestä ihan toivottavaa, et pääsis puolison mukana firman pikkujouluihin ja haluisin omiinikin ukkoni mukaan. Ainoa mutta on vaan se että ns.isommissa firmoissa ei ole tapana esittää kutsuja avecilla, vaan ainoastaan henkilökunnalle! Olen ihmetellyt asiaa, enkä vaan ymmärrä!
En siis ollut omissa juhlissani, vaan järjestetään kaveriporukalla omat pienet pikkujoulut, jotka on paljon mukavammat, kuin työpaikan örvellys-juhlat, joiden jälkeen työkaverit ei edes katso toisiaan. Sen takia, että on tullut toilailtua edellisenä iltana... Ei kovinkaan aikuismaista ja vastuullista toimintaa!- Tonttu
Olen aivan samaa mieltä kanssanne! Ja nyt, kun toitotetaan niin perheiden hyvinvoinnista, niin eikös tämäkin jo omalta osaltaan vaikuttaisi siihen. Moni syrjään hypähtelykin jäisi tekemättä ja silti juhlista varmaankin tulisi hauskat oman kullan ollessa mukana. Minä ainakin ottaisin mukaan kultsuni, jos vain olisi mahdollista. Eikä olla enää ihan nuoripari vaan parhaassa keski-iässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.109523Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410