Terve!
Olin uutenavuotena liikkeellä vielä aamusta, kun vein vähän ylijuopuneen ystäväni kotiin.
Noin kuuden aikaan aamusta 1. päivä lähdin kävelemään kotiin päin. Näin kadulla naisen ja miehen. Mies meni koko ajan naisen eteen kun nainen yritti kävellä eteenpäin, nainen oli aika hiprakassa. Kun menin lähemmäs, tunnistin naisen ystäväkseni, kävelin ohi että näin hänen kasvonsa ja sitten kutsuin häntä nimellä. Mies lähti sen jälkeen lähes juoksemaan paikalta, hän katosi parissa sekunnissa nurkan taakse. Kun siinä jututin ystävääni huomasin jotain outoa. Korttelin nurkalla seisoi yksi mies. Toisella, samaisen korttelin nurkalla, seisoi toinen mies. Miesten välissä, pienellä kujakadulla, oli pieni perheauto/pakettiauto. Kun seisoin siinä ja jututin ystävääni, katselin tilannetta samalla. Toinen miehistä juoksi kauemmalta nurkalta siihen viereisen nurkan luokse, ja jututti miestä siinä, ja sitten palasi takaisin nurkalleen, pieni hetki sen jälkeen kun olin ilmestynyt paikalle, ja jäänyt jututtamaan ystävääni.
Hetken päästä aloin katselemaan miehiä tarkemmin. He kaikki seurasivat minua, ja lopulta kun olin kyylännyt heitä tarpeeksi, kuski ainakin lähti autollaan pois, ja ainakin yksi mies jäi nurkalle seisomaan kun lähdin viemään ystävääni pois paikalta.
Kaikki miehet olivat ulkomaalaisia. Se ei muuten ole niin merkittävä asia, mutta kaikki luultavasti tunsivat toisensa, ja säätivät jotain siinä kadulla. Mietin, että satuinko juuri pelastamaan ystäväni joltain todella pahalta. Saatoin hänetkin bussipysäkilleen,
Kuitenkin, päätin, että katson uutiset sun muut, eilen ja tänään, että onko sinä yönä sattunut jotain jollekin, ja nyt sitten tänään sattumalta näin, kun kohtuu pienessä kaupungissa asun, facebookin päivityksen kadonneesta tytöstä tässä kaupungissa, joka oli kuitenkin kai kadonnut seuraavana iltana keskustasta, eli siellä missä tämä kaikki tapahtui.
Mietin, että pitäisikö tälläisestä jutusta ilmoittaa jonnekin varmuuden vuoksi? Tai siis varmasti pitäisi, mutta voiko asiasta ilmoittaa sähköisesti? Mietin myös, että facebookissa tytön isä tosiaan häntä etsi, ja hänelle voisi lähettää viestin, mutta en haluaisi aiheuttaa turhaa huolta heille suoraan, jos tyttö onkin jostain muusta syystä kadoksissa. Ymmärsin kuitenkin, että tyttö ei tälläistä tee, ja tyttö vaikutti muutenkin aika "kunnolliselta", jos profiilista voi jotain edes päätellä.
Outo Toimintaa
14+19
2
207
Vastaukset 2
- rikkaus213123123
rasismia! sinä olla paska ihmine
- eirasismiavaan reali
tälle ystävällesi olisi voinut tapahtua ihan mitä vain. Monta muunmaalaista ukkoa ja yksi humalainen nainen. Kyllä nämä jätkät temput osaavat. Jokin suunnitelma siinä oli kun tämä yksi jätkä lähti heti pakoon kun kutsuit ystävääsi nimeltä. Onneksi osuit paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa651386Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921047- 164947
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105884Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30873Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as27859Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201782Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks48778Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128748- 27724
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.172659- 63624
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45623Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188523sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497