Aloin lukemaan Tommy Hellstenin kirjaa Virtahepo olohuoneessa. Vaikuttaa hyvältä, erityisesti olen alkanut miettiä tuota lapsiominaisuutta itsessäni. Ainut mikä kirjassa vähän häiritsee on se että kirjailijan mielestä uskonnollisuus on tavallaan sisäänrakennettu ominaisuus ja joissakin kohdissa se korostuu. Mutta aion silti lukea kirjan loppuun kun olen jo yli puolivälissä. Onko muita kirjan lukeneita ja mitä mieltä kirjasta?
virtahepo olohuoneessa
6
1558
Vastaukset
- jatka vaan
Hellstenin kirjat on hyviä. Tuo uskonnollisuus on vähän väärä sana. Ihminen on henkinen olento, ja luottamus johonkin korkeampaan voimaan (eli muuhun kuin itseensä) on osa sitä normaalikokoiseksi ihmiseksi kasvua.
- sisään rakennettu
pepep kirjoitti:
Kyllähän nyt itseluottamusta pitää olla.
Itseluottamus ilman korkeampaa voimaa nousee yleensä itsekkyydestä.
sisään rakennettu kirjoitti:
Itseluottamus ilman korkeampaa voimaa nousee yleensä itsekkyydestä.
Eli olen mulkku, jos en usko Jumalaan? Kiitos nyt vaan tästäkin kuitista.
pepep kirjoitti:
Eli olen mulkku, jos en usko Jumalaan? Kiitos nyt vaan tästäkin kuitista.
m ulkku
- fghjklöljhkgjf
Jumala ja Jeesus on totisinta totta ja oikeata parantumista ei voi koskaan tapahtua kun etsii pelkästään ihmisistä avainta onneen.
Sama kaikissa kahdentoista askeleen ryhmissäkin. Ihmiset, jotka eivät pysty kääntymään Jumalan puoleen jäävät paranemisessa alkumetreille. Jotkut heistä pystyy sinnittelemään vihan tai lääkkeiden voimalla kuivilla, mutta se jälki psyykkeelle...
Jumala rakastaa meitä kaikkia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947613- 374037
- 473586
- 2433004
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452552
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212504- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292419Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292258