Kehtaatteko mennä miehenne eteen

Terho petterin serkk

ilman meikkiä ja kampausta sekä muitivaatteita?
Jos ootte sillai hyvännäköinen niin miksei, mutta kyllä toista pitää kunnioittaa niin pajljon että laittautuu eikä oleta että mies sietää mitä tahansa. Vaikka onkin varma saalis, niin ei oo varma että pysyy siinä jos ootte kun harakka iltakaljalla.

Harja punkan alle että voi laittaa aamulla hiukset heti hienosti, meikkipussi tyynynalle ja vaatteet siihen henkariin vaatepuuhun sänkyn viereen. Ennenkun meis herää niin kello soimaan ja kaunistumaan.
Muistakaa että hajuvesi on kaiken a ja o. Sitä heti aamusta muutamt truikat, ja pastilli suuhun.
Sitä mies odottaa että eukko on siisti kun hän avaa silmänsä.

12

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi köyhää (henkises

      Et oo vieläkään saanu?

    • Käykö...

      ...harakka iltakaljalla?

    • Chanel 5

      - muitivaatteet?
      - pajljon?
      - harakka iltakaljalla?
      - tyynynalle?
      - meis?
      - muutamt?
      -
      Jonkun vammaisen kirjoitusta.

      • Höpö, höpö!

        Tunnen useita vammaisia eivätkä he kirjoittaisi noin typeriä juttuja.


      • se on hullu
        Höpö, höpö! kirjoitti:

        Tunnen useita vammaisia eivätkä he kirjoittaisi noin typeriä juttuja.

        Mutta tän kirjoittajan vamma onkin päässä.


    • naturelle

      Voi toki, kyllä kehtaan, koska tiedän että mies rakastaa minua sellaisena kuin olen, omana itsenäni. Vaikka olen ihan tavallinen tallaaja, uskon olevani riittävän viehättävä luonnollisena ilman meikkiä ja tukka kampaamatta. Rakkaus on jotain muuta kuin ulkokuorta, ja kauneus on jotain muuta kuin meikkejä tai vaikkapa laihuutta.

    • PirkkoMatilda

      Minun mieheni on erilainen kuin sinun, eikä odota tuonlaista käyttäytymistä tai tälläämistä. Mutta hän onkin tosimies ja minä aitonainen.

      Sinä ja pellemiehesi voitte leikkiä ihan rauhassa - provohan koko kirjoitus on ja provosoiduin - saapahan ap nautintonsa.

    • ,.-,.-,.-,.-,.-

      Et ehkä uskois tätä, mutta mä uskallan olla mieheni nähden vaikka alasti! Olen joskus jopa ollut.

      • Isä

        Hurjimmat on olleet yhdessä jopa saunassa ja uimassa.


    • ottaako eteen?

      Totta kai. Naisen paikka on miehensä edessä, ja menestyvän naisen takana on aina vähemmän menestyvä mies, kuten kokemuksesta tiedät.

    • Prirkko Piggface

      Menkää kampaajalle, rasvaimuun, lenkille, kynsihoitoon, ihonhoitoon, kasvojen kohotukseen, kampaajalle, jalkahoitoon, ym ennekuin menette miehenne eteen kokopäivä*ksi. Se kannattaa hän voi katsella teitä taas kuukauden eteenpäin, kun huomaa että teette itsenne vuoksi jotain. Ei kukaan ole sulle itsestään selvyys.

    • ...

      Itse käytän useita kertoja kamalia vihreän erisävyisiä naamioita, niitä jotka kuivuessaan kurtistaa ihon kauttaaltaan. Tällä tavalla muistutan miehelleni, että huonomminkin voisi olla, ei tarvitse nähdä vaivaa arkilookkiin. Lenkilläkin kyllä käyn, mutta en millään sauvakävelyillä, kunnon intervalrääkkiä reilun tunnin ja kotiin päästessä pyydän miestä haistamaan minua, arvostaa sitten sitäkin, että aamuisin en aivan niin pahalle haise...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1738
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1472
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      985
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      822
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe