Mulla oli vähän aikaa sitten kova kutina iholla jonka olen nyt saanut hoidettua pois. Raapimisen tuloksena ihossani on kuitenkin muutamia punaisia "näppyjä" jotka ovat tietääkseni tulleet siitä, kun raavin ihoani niin paljon. Terkkarin mukaan näpyt eivät ole tulehtuneet. Hän suositteli kortisonivoidetta jota käytinkin viikon, tämän jälkeen bepanthenia ja välillä myös sibicortia. Nuo näpyt eivät juurikaan kutia mutta tässä on nyt pian mennyt kuukausi ja tuntuu että ne ei meinaa millään hävitä.. Mikä siis seuraavaksi apuun? Alkaa rasvat ainakin nyt olla kokeiltuina.
Rikkoutuneen ihon hoito
Mikäavuksi
2
120
Vastaukset
- Teatreeee
Ootko koittanut tea tree öljyä? Koita muutaman päivän ajan, max viikko, jos auttais. Jos aiheuttaa pahaa kutinaa tai kirvelyä en suosittele käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184