Ja lopetetaan kaikki palstapelle jutut ja toisten mollaaminen ja keskitytään tähän liikenteeseen, kuinka saadaan sujuvammaksi ja turvalliseksi.
KIITOS ja hyvää uuttavuotta kaikille!!!
Tehkäämme uudenvuoden lupaus
18
92
Vastaukset
Eipä liittynyt sinunkaan aloitus palstan aiheeseen, lisää sotkua siis
- kolme pelleä
Täällä palstapellet kuorossa ja yövuorossa. No mitäpä voi muuta odottaa.
Mutta missä on kolmas pelle, "vajaalla mennään".- kolme pelleä
Jatkoa edelliseen: Olen idiootti ja haluan pilata aivan kaiken.
- trollaa paremmin
kolme pelleä kirjoitti:
Oot huono kopio.
- kolme pelleä
kolme pelleä kirjoitti:
Unohtui vielä edellisestä. Olen polkuautoileva homo.
- kolme pelleä
kolme pelleä kirjoitti:
Unohtui vielä edellisestä. Olen polkuautoileva homo.
Hyvä että muistit, koska itse unohdin. Olenhan idiootti.
- kolme pelleä
Olen täysidiootti.
- vaikka onkin pelle
Aloittajapelle voisi tehdä lupauksen olla tekemättä typeriä avauksia, ja muutenkin olla raapustelematta typeriä mölinöitään.
- eihän siinä sitten
Nyt on vaan sellainen juttu ettei tuosta aloittajapellestä ole keskittymään mainitsemaansa asiaan, eikä älliä liikenteen sujuvuuden kannalta oleellisten asioitten pähkäilyyn, kun on tyhjä pää niin se sitten on. Korvien välissä ei ole kuin etäisyyttä.
- kolme pelleä
Että se siitä pellestä.
- vajaalla mennään
kolme pelleä kirjoitti:
Että se siitä pellestä.
Kolme pelleä
- kolme pelleä
vajaalla mennään kirjoitti:
Kolme pelleä
Olen idiootti.
- kolme pelleä
kolme pelleä kirjoitti:
Olen idiootti.
Vajaalla mennään.
- vajakit.hoitoon
Minulla on sahanpurua varpaanvälissä. Siksi en oikein hallitse ennakointia liikenteessä, enkä osaa valita oikean tyyppisiä talvirenkaita.
- Siiv Ari
Osaltani lupaan penistellä vain keskusteluissa, jotka sen laadullisesti ansaitsevat. En siis aio tunkea penistä joka paikkaan.
Voin toki luvata tämän vain omasta puolestani. Kopioita en kontrolloi enkä niiden toimintaan puutu.
Penis.- Godsmack
Eihän sitä penistä voi tunkea, kuin yhteen paikkaan kerralla.
Anus. - Hih...Korvatuppelo
Kommenttisi viisi viimeistä kirjainta eivät liity mitenkään liikenteeseen.. :D
- SiivAri-fani
Mikä on penis kommentin tarkoitus alunperin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945198Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325976SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16410791Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369481Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!309383Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476