Aihe: Tärkeää oikeudellista ja tasa-arvoisuutta koskevaa tietoa Kotkan tilapalvelujohtaja Osmo Pehkoselle
Lähetetty: 3.1.2015 14:30
Lähettäjä: asko kervinen
Tärkeää oikeudellista ja tasa-arvoisuutta koskevaa tietoa Kotkan tilapalvelujohtaja Osmo Pehkoselle
http://www.kymensanomat.fi/Online/2015/01/02/Keskuskoulun asiakirjasalailusta rikosilmoitus Kotkassa /2015318437583/4
Arvoisa Kotkan tilapalvelujohtaja Osmo Pehkonen, Kymen Sanomien uutisten mukaan Teistä on tehty rikosilmoitus tieto- ja asiakirjapyyntöä koskevassa asiassa, vaikka rikosilmoituksen tekijä on saanut kaikki tarvittavat tiedot ja asiakirjat toisin, kuin minun eli Kotkan kaupungin Kervis-asian tapauksessa, jossa olen lukuisia kertoja pyytänyt tieto- ja asiakirjapyyntöihin lain takaamia kirjallisia vastauksia kaupunginjohtaja Henry Lindelöfiltä ja kaupunginsihteeri Raino Hassiselta ja Kotkan kaupungilta, mutta tästä huolimatta minulle ei ole annettu minkäänlaista vastausta esimerkiksi 11.2.2012, 6.2.2014, 19.2.2014 ja 20.2.2014 päivättyihin tieto- ja asiakirjapyyntöihini.
http://www.kymensanomat.fi/Mielipide---Sana-on-vapaa/2013/03/28/Miksi asiakirjapyyntööni ei vastata/2013315431479/69
Arvoisa tilapalvelupäällikkö Pehkonen, ottakaapa tämä viestini talteen varmuuden vuoksi siinä tapauksessa, että joudutte asiasta rikospoliisin kuultavaksi ja kertokaa rikospoliisille, että miksi Asko Kervisen tieto- ja asiakirjapyyntöihin vastaamatta jättäminen ei ole ollut rikos.
Tasa-arvoisen oikeuskäytännön mukaan Teitä Osmo Pehkonen on mahdottomuus asettaa rikosseuraamukseen, jos esitätte rinnakkaistapauksena Asko Kervisen tapauksen, jossa Kotkan kaupungin johtavat virkamiehet, kaupunginjohtaja Lindelöf ja kaupunginsihteeri Hassinen ovat laiminlyöneet virkavelvollisuutta jättäessään vastaamatta allekirjoittaneen tieto- ja asiakirjapyyntöihin.
Haminassa 3.1.2015
Asko Kervinen
Asko Kervisen esitti vertauksen Osmo Pehkosen tapaukseen
Hyvä joukkoviesti
1
94
Vastaukset
- Jälkilöylyä
Asko Kervinen oli oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111