Aihe: Tärkeää oikeudellista ja tasa-arvoisuutta koskevaa tietoa Kotkan tilapalvelujohtaja Osmo Pehkoselle
Lähetetty: 3.1.2015 14:30
Lähettäjä: asko kervinen
Tärkeää oikeudellista ja tasa-arvoisuutta koskevaa tietoa Kotkan tilapalvelujohtaja Osmo Pehkoselle
http://www.kymensanomat.fi/Online/2015/01/02/Keskuskoulun asiakirjasalailusta rikosilmoitus Kotkassa /2015318437583/4
Arvoisa Kotkan tilapalvelujohtaja Osmo Pehkonen, Kymen Sanomien uutisten mukaan Teistä on tehty rikosilmoitus tieto- ja asiakirjapyyntöä koskevassa asiassa, vaikka rikosilmoituksen tekijä on saanut kaikki tarvittavat tiedot ja asiakirjat toisin, kuin minun eli Kotkan kaupungin Kervis-asian tapauksessa, jossa olen lukuisia kertoja pyytänyt tieto- ja asiakirjapyyntöihin lain takaamia kirjallisia vastauksia kaupunginjohtaja Henry Lindelöfiltä ja kaupunginsihteeri Raino Hassiselta ja Kotkan kaupungilta, mutta tästä huolimatta minulle ei ole annettu minkäänlaista vastausta esimerkiksi 11.2.2012, 6.2.2014, 19.2.2014 ja 20.2.2014 päivättyihin tieto- ja asiakirjapyyntöihini.
http://www.kymensanomat.fi/Mielipide---Sana-on-vapaa/2013/03/28/Miksi asiakirjapyyntööni ei vastata/2013315431479/69
Arvoisa tilapalvelupäällikkö Pehkonen, ottakaapa tämä viestini talteen varmuuden vuoksi siinä tapauksessa, että joudutte asiasta rikospoliisin kuultavaksi ja kertokaa rikospoliisille, että miksi Asko Kervisen tieto- ja asiakirjapyyntöihin vastaamatta jättäminen ei ole ollut rikos.
Tasa-arvoisen oikeuskäytännön mukaan Teitä Osmo Pehkonen on mahdottomuus asettaa rikosseuraamukseen, jos esitätte rinnakkaistapauksena Asko Kervisen tapauksen, jossa Kotkan kaupungin johtavat virkamiehet, kaupunginjohtaja Lindelöf ja kaupunginsihteeri Hassinen ovat laiminlyöneet virkavelvollisuutta jättäessään vastaamatta allekirjoittaneen tieto- ja asiakirjapyyntöihin.
Haminassa 3.1.2015
Asko Kervinen
Asko Kervisen esitti vertauksen Osmo Pehkosen tapaukseen
Hyvä joukkoviesti
1
76
Vastaukset
- Jälkilöylyä
Asko Kervinen oli oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374653Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo512503- 1552337
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3651950Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291574- 721359
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html201261- 1021244
- 801154
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1091154