Asko Kervisen esitti vertauksen Osmo Pehkosen tapaukseen

Hyvä joukkoviesti

Aihe: Tärkeää oikeudellista ja tasa-arvoisuutta koskevaa tietoa Kotkan tilapalvelujohtaja Osmo Pehkoselle
Lähetetty: 3.1.2015 14:30
Lähettäjä: asko kervinen

Tärkeää oikeudellista ja tasa-arvoisuutta koskevaa tietoa Kotkan tilapalvelujohtaja Osmo Pehkoselle

http://www.kymensanomat.fi/Online/2015/01/02/Keskuskoulun asiakirjasalailusta rikosilmoitus Kotkassa /2015318437583/4

Arvoisa Kotkan tilapalvelujohtaja Osmo Pehkonen, Kymen Sanomien uutisten mukaan Teistä on tehty rikosilmoitus tieto- ja asiakirjapyyntöä koskevassa asiassa, vaikka rikosilmoituksen tekijä on saanut kaikki tarvittavat tiedot ja asiakirjat toisin, kuin minun eli Kotkan kaupungin Kervis-asian tapauksessa, jossa olen lukuisia kertoja pyytänyt tieto- ja asiakirjapyyntöihin lain takaamia kirjallisia vastauksia kaupunginjohtaja Henry Lindelöfiltä ja kaupunginsihteeri Raino Hassiselta ja Kotkan kaupungilta, mutta tästä huolimatta minulle ei ole annettu minkäänlaista vastausta esimerkiksi 11.2.2012, 6.2.2014, 19.2.2014 ja 20.2.2014 päivättyihin tieto- ja asiakirjapyyntöihini.

http://www.kymensanomat.fi/Mielipide---Sana-on-vapaa/2013/03/28/Miksi asiakirjapyyntööni ei vastata/2013315431479/69

Arvoisa tilapalvelupäällikkö Pehkonen, ottakaapa tämä viestini talteen varmuuden vuoksi siinä tapauksessa, että joudutte asiasta rikospoliisin kuultavaksi ja kertokaa rikospoliisille, että miksi Asko Kervisen tieto- ja asiakirjapyyntöihin vastaamatta jättäminen ei ole ollut rikos.

Tasa-arvoisen oikeuskäytännön mukaan Teitä Osmo Pehkonen on mahdottomuus asettaa rikosseuraamukseen, jos esitätte rinnakkaistapauksena Asko Kervisen tapauksen, jossa Kotkan kaupungin johtavat virkamiehet, kaupunginjohtaja Lindelöf ja kaupunginsihteeri Hassinen ovat laiminlyöneet virkavelvollisuutta jättäessään vastaamatta allekirjoittaneen tieto- ja asiakirjapyyntöihin.

Haminassa 3.1.2015

Asko Kervinen

1

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jälkilöylyä

Asko Kervinen oli oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4553
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1965
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1726
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      934
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      767
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63