Olin jostain syystä uima-altaan luona, jossa pidettiin jotain sukelluskurssia (minulle oikeassa elämässä täysin vieras alue). Epäröin menisinkö mukaan ja lopulta päätin uskaltaa. Sitten aloin pohtia ettei minulla ole uima-asua mukana. Mieheni ilmestyi paikalle ja hänen kanssaan tutkimme täyttä reppuani, josta löytyikin kuin ihmeen kautta kelvollisia vaatekappaleita uima-asuiksi. Tähän touhuun hupeni kuitenkin sen verran aikaa, että kun olisin ollut valmis osallistumaan kurssiin, tunti olikin jo loppunut. Osaisiko joku tulkita mistä tämä kumpuaa? Kiitos jo etukäteen!
Sukelluskurssille?
3
180
Vastaukset
Ei löydy tulkitsijaa?
- Arvelua
Unista on moneksi ja yksi mahdoliisuus tässä olisi sukeltaminen oman itsen syvyyksiin, tai oppia tuntemaan itsensä. Miksei myös sukeltaminen jollkein uudelle alueelle, vaikkapa työssä. Sinulla olisi kaikki edellytykset siihen, mutta jotenkin annoit tilaisuuden mennä ohi. Ei se mitään, ehtii sitä myöhemminkin.
Kiitos tulkinnastasi! Tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa olen itse asiassa uumoillutkin ja ehkä salaa toivonutkin, etten joutuisi vaikean valinnan eteen työelämässä. Saa nähdä näinkö käy, "myöhästytänkö" itseni sukellukselta uuteen kaikkine tekosyineni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain767636Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293049- 1531894
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha711718Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1291557Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721492- 1321212
- 79887
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784