Minusta iisalmi on huippu paikka,vaikka tääll ei ole hyviä vaateliikkeitä... :-(
Juhani Ahon koulu the Best..!!!
Onko täällä juhani aholaisia.???
Iisalmi Rulez.!!
9
2591
Vastaukset
- AnGeL
Onhan tää ihan ok paikka.. :D On yks hyvä vaatekauppa!! Jim&Jill :D ja onhan tuo kuopio tossa lähellä.. Mä harrastan kans Hevosia.. enemmän nykysin ravureita..! :)
- isompi!
No siis oottepa ihQraxuysikymbbei!! siis niiQ siis onpa ihQa ku iislames on nii sairaan ihQa! siis teiniysikympit rulez, niiQ daa...ootteko vähä niiQ ihQssa koulus? vähäX jussiaho on niiQ ihQ joo! Siis niiQ daa.
Oikeesti...teini ysikympit pois jimistä, löytyykö sieltä muka riukulapennuille jotain vaatteitakin???- ....
huhhuh, siun sieltä pitäis varmaan lähtee, oot ite näköjään kymmenkertaisesti teinimpi ja pissiksempi.."niinQ, hei DAA, iHQ" eikö? et siulla ei oo kauheesti sanomista..oot vaan näköjään TODELLAKI isompi, mut et järjellisesti;) ainakaa juttuje perusteella:D mutta hei, lisää tollasta isotteluu, piristää päivää ku huomaa miten tyhmiä ja noloja jotkut osaa olla:D
- du'h??
.... kirjoitti:
huhhuh, siun sieltä pitäis varmaan lähtee, oot ite näköjään kymmenkertaisesti teinimpi ja pissiksempi.."niinQ, hei DAA, iHQ" eikö? et siulla ei oo kauheesti sanomista..oot vaan näköjään TODELLAKI isompi, mut et järjellisesti;) ainakaa juttuje perusteella:D mutta hei, lisää tollasta isotteluu, piristää päivää ku huomaa miten tyhmiä ja noloja jotkut osaa olla:D
siis niiQ lueppa niiQ ton tuavetin maili niin älyyt tän idean niiQ neiti ihQ täydellinen....!!
ootko niiQ ikin kuullu niiQ wittuilusta teineille..??luulit sä et niiQ oikeesti siis hei haloo kirjottasin näin niiQ joillekki teineil?????????? hei haloo, jotain rajaa! - nameless...
.... kirjoitti:
eiköhän toi nimim. isompi halua todellaki vaan veetuilla noille teineille jotka ei oo ikinä nähny mitään niin isoo ja mahtavaa paikkaa ku iisalmi, jussiaho ja iisalmen jimjill....??
- siellä käynyt
huhhuh..elähän nyt kumminkaan liiottele, iisalmi on aika köyhä paikka..on siellä ihan hyvä jim&jill, mut siihe se sitte jääki..oon ite viettäny siellä paljon aikaa ku oon ollu sukuloimassa..ja nyt en vertaa sitä kumminkaa mihinkää isoon kaupunkiin jos sitä luulet, vaan ihan yhtä pieneen kaupunkiin..kai siinäki on hyvät puolensa..mut kai se sitte on ihan jees paikka..:\
- Joppelidäidöi
No ei se kyllä ole....Kemi ja Tornio....abauttiarallaa samankokoisia....ja elämää on 1000xenemmän kuin iisalmessa....kyllä iidensalmi vain yksinkertaisesti muistuttaa hautaa. Mut hei jos tykkäät siitä, niin saa tykätä, ei se keltään ole poijes
- Tuavetti
Tiiät sä et tää o niiku aivan totaalisen shitti paikka. Siis tääl ei oo mitää, hei haloo ei niiku mitää! Ja toi Juhani Ahon, vai mikä lie iha kiva mesta, mut tulis se tulis räjäyttää. Siis haloo. Siis mä en asuis tääl hetkeekää jos ei ois pakko.
- plaah...
ai että iisalmi hyvä paikka no ei oo mä asun iisalmessa ja täälä on ihan kuollutta eikä mitään hyviä kauppoja... jim&jill on iha perseestä tai siis eihän täälä enää oo koko jim&jilliä ku se on Xglobe...ja mitä jussiahoon tulee se on koulu paskimmasta päästä ja sen opettajat on vittumaisia...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315920Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?304020HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2962525- 1311816
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311513Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3841454Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131233
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76962- 115935