sinua!
Minä rakastan
10
922
Vastaukset
- Ottakaa te opiksi
Minäkin rakastan sinua, kun et vihaa minua!
- rakastan sinua
Minäkin rakastan sinua. Lisää tunnisteita ja kohta ollaan sylikkäin.:)
- Anonyymi
Söpöö
- Anonyymi
Et kelpaa mulle miehelle, kun sen täällä tunnustat. Rohkene tai pysy poissa elämästäni.
- Anonyymi
En käskystä pysy poissa. Sinulle sen nainen tunnustan, kun pääsemme lähekkäin. Rakas olet ja tulet aina mulle olemaan! Tämä on ollut totta siitä asti, kun sinut eka kertaa näin siellä. Näin kaunista sinua ja häkellyin. Rakastuneelta mieheltä tämä viesti vain sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käskystä pysy poissa. Sinulle sen nainen tunnustan, kun pääsemme lähekkäin. Rakas olet ja tulet aina mulle olemaan! Tämä on ollut totta siitä asti, kun sinut eka kertaa näin siellä. Näin kaunista sinua ja häkellyin. Rakastuneelta mieheltä tämä viesti vain sulle.
Oi joi jopas jotain, jäämpä "tunnustusta" oottelemaan irl 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä me nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin päättäväinen ja jämpti kommentti, ihana.
- Anonyymi
Kyllä minä sinusta miehen itelleni otan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sinusta miehen itelleni otan!
Ota vain. Hyvä juttu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741