Rumuus

pilasi kaiken

Mua on vihattu ja kiusattu ihan kouluajoista lähtien ja olin koulukiusattu yksistään sen takia koska olen niin harvinaisen ruma. Aivan kuin se olisi mun vika, että olen niin ruma, siksipä saakin kiusata ja vihata.

Eikä se jääny siihen koulukiusaamiseen vaan sitä mua kohtaan tapahtuvaa vihaa ja kiusaamista tapahtui ihan aikuisuuteen asti ja vain pelkästään harvinaisen rumuuteni takia. En saanut elämää lainkaan ja sekin pelkästään rumuuteni syy.

Onneksi lähden täältä kohta.

12

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nahkiaisparoni

      Älä lähde. Kokeile toisenlaisia kuvioita. Etsi erilaista seuraa tai lue vaikka kirjoja.

    • sadfasdfasdfads

      Muista kostaa ainakin niille kiisaajille raaasti! Ne paskat on ansainnu sen. Niin vain voi muuttaa ihmisiä, onneks on media siihen tarkoitukseen.

      • kosto-ah-niin-suloinen

        Kuten eräs mies joka ohjasi lentokoneen vuoren seinää päin, ja eräs toinen joka päätti leikkiä pyssyleikkejä eräällä norjalaisella saarella...


    • Harva ihminen, joka huolehtii hygieniastaan ja muista perusjutuista on ruma. Kokeile vaikka ostaa uusia vaatteita ja käydä parturissa, niin voit tuntea olosi paremman näköiseksi. Itsevarmuus tekee ihmisestä kauniimman.

      • Juusiitähänse

        tuo sun vastaus on aika korni. Ei rumuus hygieniasta ja vaatteista johdu. Omalla kohdalla noilla asioilla ei ollut merkitystä, mun rumuus johtuu rumasta naamasta. Ja se on sanottukin mulle muutamat kerrat ihan päin naamaa. On sanottu luontaantyöntävän näköiseksi, aikoinaan sain potkut ja viimeisin syy potkuihin oli kuulema se ett naamani on kuin petolinnunperse. Jos rumaksi mielletty henkilö pukeutuu liian hienosti ja muutenkin panostaa olemukseensa, silloin saa kuulla eniten kommentteja ei niin kauniista ulkonäöstä, tyyliin ett mikä vittu sä kuvittelet olevas ja otetaan turhat luulot rumalta pois, mollaamalla ulkonäköä ja naureskelemalla ja katsotaan vinosti päästä varpaisiin. Yrittäpä olla itsevarma ja laittautua ja pukeutua paremmin, jos olet muitten mielestä ruma. Taatusti tulee henkisesti turpaan toisilta ihmisiltä. Helpommalla pääsee, kun ei laittaudu, kulkee ihan tavallisissa kuteissa ja pitää itsensä muutenkin siistinä. Silloin ei provosoi ketään, kukaan ei noteeraa rumaa ihmistä, jos on hillityn näköinen. Joku saattaa vaan ohimennen vilkaista ja todeta mielessään ett onpa siinä rumakasvoinen nainen ja jatkaa matkaansa ilman ett ärsyyntyy.


      • RumaMiesIkuisestiii

        Ei pidä paikkansa. Itse huolehdin hygieniastani päivittäin. On puhtaat vaatteet, ehjät hampaat, siistit hiukset yms ja käyn töissä sekä pidän talouteni kunnossa mutta kun olen ruma naamainen mies karttaa naiset mua kuin ruttoa. Joten tuo mitä väität on täyttä merkityksetöntä sanahelinää.


      • oppeliini1
        Juusiitähänse kirjoitti:

        tuo sun vastaus on aika korni. Ei rumuus hygieniasta ja vaatteista johdu. Omalla kohdalla noilla asioilla ei ollut merkitystä, mun rumuus johtuu rumasta naamasta. Ja se on sanottukin mulle muutamat kerrat ihan päin naamaa. On sanottu luontaantyöntävän näköiseksi, aikoinaan sain potkut ja viimeisin syy potkuihin oli kuulema se ett naamani on kuin petolinnunperse. Jos rumaksi mielletty henkilö pukeutuu liian hienosti ja muutenkin panostaa olemukseensa, silloin saa kuulla eniten kommentteja ei niin kauniista ulkonäöstä, tyyliin ett mikä vittu sä kuvittelet olevas ja otetaan turhat luulot rumalta pois, mollaamalla ulkonäköä ja naureskelemalla ja katsotaan vinosti päästä varpaisiin. Yrittäpä olla itsevarma ja laittautua ja pukeutua paremmin, jos olet muitten mielestä ruma. Taatusti tulee henkisesti turpaan toisilta ihmisiltä. Helpommalla pääsee, kun ei laittaudu, kulkee ihan tavallisissa kuteissa ja pitää itsensä muutenkin siistinä. Silloin ei provosoi ketään, kukaan ei noteeraa rumaa ihmistä, jos on hillityn näköinen. Joku saattaa vaan ohimennen vilkaista ja todeta mielessään ett onpa siinä rumakasvoinen nainen ja jatkaa matkaansa ilman ett ärsyyntyy.

        Mistä ihmeessä sinä olet loytänyt noin ala-arvoisia ihmisiä kuuloetäisyydellesi?!
        Tuon tason ihmiset ovat ihmiskunnan alinta pohjasakkaa, olivat he sitten itsensä mielestä super kauniita tai super rumia tai mitään siltä väliltä.

        Jos sinulla vain suinkin on mahdollisuus ottaa noista eroa, tee se. Kaikki suomalaiset eivät edusta noin alhaista tasoa, saat huomata kun pääset noista irti!

        Sinun ei missään nimessä pitäisi halventaa kaikkia ihmisiä luulemalla että he ajattelevat kuin kertomasi pohjasakka.. Jokainen normaalilla älyllä varustettu luo oman kuvan toisesta, siihen kuvaan ei ulkonäollä ole niin kovin paljon vaikuttamista. Tuo kuva luodaan aivan muista ominaisuuksista.

        Tietenkin voit uskoa aivan mitä haluat,onhan siihen sinulla täysin vapaa VALINTA, mutta 99% ihmistä tietävät että uskomuksesi on täysin väärä.


      • Mä en ole nähnyt yhtäkään susirumaa henkilöä noilla mun kriteereillä. Tietysti jotkut on paremman näköisiä kuin toiset, mutta susirumia on lähinnä vaan ne jotka eivät tee yhtään mitään ulkonäkönsä eteen.


      • järkyrumanainen
        Fetus kirjoitti:

        Mä en ole nähnyt yhtäkään susirumaa henkilöä noilla mun kriteereillä. Tietysti jotkut on paremman näköisiä kuin toiset, mutta susirumia on lähinnä vaan ne jotka eivät tee yhtään mitään ulkonäkönsä eteen.

        No sun täytyis nähdä minut niin tietäisit, että susirumia on olemassa. Ei ehkä muita, mutta mä olen varmaan ainoa näin ruma ihminen ja nainen maapallolla. Ja ei voi todellakaan sanoa, etten ole pitänyt aikanani huolta ulkonäöstä ja elänyt terveellisesti ja ollut normaalipainoinen jopa hoikka ja peseytynyt ehkäpä enemmän kuin muut ihmiset ja pukeutunut siististi ja nätisti, mutta se ei todellakaan muuta syntymärumia piirteitä.

        Mun ongelma on luusto joka on luonnottoman isoa, leveää, paksua ja raskasta, vaikka en ole 2 metrinen niin silti mulla on raskaampi ja leveämpi luusto kun 2 metrisellä miehellä. Siis oikeastaan yksistään tää mun luusto pilaa mun ulkonäköni kasvoja ja vartaloa myöten.


      • Kisliini

        Yhdeltä tutulta leikattiin puoli leukaluuta syövän takia ja hän puhuukin epäselvästi sen vuoksi. Hänellä on kauniit, ystävälliset silmät ja hän uskaltautu näöstään huolimatta muiden joukkoon. Itseään ei kannata hylätä. Mitä muiden kommenteista.


    • katkeroitunut86

      Kyllä mä uskon, että susirumiakin on olemassa, vaikka luonnonvalinta tekisi heidän olomuotonsa harvinaisiksi. Täälläkin muutama kommentoi siihen tyyliin ettei se muka olisi mahdollista, koska defenssit kieltävät myöntämästä ettei kaikilla ole samoja lähtökohtia.

      Muakin kiusattiin kouluaikana haukkumalla päivittäin rumaksi huoraksi. Mulla on persoonalliset kasvot, jotka eivät mahdu kultaiseen leikkaukseen, vaikka jokin leikkaus voisi niitä kaunistaakin. En tiedä oonko lievä asperger vai mistä nuo piirteet johtuvat, mutta niistä seuraa myös verbaalinen ja loogis-matemaattinen erityislahjakkuus.

      Mikä oudointa, en ole silti kaikkien mielestä ruma vaan monen silmään nätti, söpö ja kaunis. Moni mies yrittää ja moni mies yrittää kytätä, koska minusta on kasvanut kärkäs nainen, joka on sekä suoraan miesmäisesti aggressiivinen että fiksu. Miehet eivät usein kestä tätä vaan yrittävät facessa hyökätä haukkumalla.

      Kumma kyllä, vaikka minun piti niiden kuudenkymmenen koulukiusaajapojan mielestä olla ruma olisi miesystäväehdokkaita 10-20 riippuen kriteereistä. Silti riittäis näitä nimittelijöitä kertomaan miten ruma olen.

    • hyypiönsen

      Ihmisaivot ovat niin sopeutuvat että siihen päälle voi rakentaa monien vuosien työllä yksilöllisen persoonan ja identiteetin.
      Näin olen joutunut syntymävammaisena miehenä tekemään. Ihmiset tottuvat poikkeukselliseen profiiliin.
      Kun tilanteeseen tulee ulkopuolinen tyyppi, se osoittaa inhonsa monin tavoin. Se loukkaa, mutta sama on tapahtunut tuhansia kertoja jo aikaisemmin niin että tästäkin pääsee yli rutiinilla.
      Sitä vaan sanoo, etteivät eläimet ansaitse muuta kuin eläimen statuksen - ei kuitenkaan vaarallisen tai teuraseläimen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      300
      3455
    2. 204
      2951
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1425
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1304
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe