Pihkalan 3. leiri! (2015)

Mävaan

Heeips
Oisko muita samalle leirille? Ois kiva vähän tutustua yms. Oon ite kaverin kanssa tulossa :)Ja ei olla kumpikaan ennen käyty Pihkalassa..!
Niinn kertokaa täällä jos ootte tulossa nii jutellaan! :)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku xD

      Moii! Mä olen tulossa, jos puhut siis esteleiristä

      • mä vaan

        Joo esteleiristä puhun :'D minkä ikästä porukkaa ootte xdd mä 13, tosin sillon leirillä jo 14 :')


    • Yks vaan

      Määki oon tulossa mun kaverin kanssa, eikä olla käyty aiemmin pihkalassa☺️

    • Annapanda

      Minäkin oon tulossa ☺️

    • lottta

      Heei minäki oon tulossa neljän muun kaverin kans tuolle leirille ! ollaan kaikki tällä hetkellä vielä 13 mutta kaikki muut paitsi yks on sillon leirillä 14 :)

    • jokuxD

      Oon leirillä 12 mutta täytän pian 13, pihkala on kyllä huippu paikka! Kuinka kokeneita tulossa leirille. Ite oon hypännyt n.40-50cm vaan :( entä keitä heppoja aijotte toivoa hoitsuksi?:)

      • Annapanda

        En ole oikeen koskaan kunnolla hypännyt tasaisia ja aika vähän sillä enemmän oon koulutunneilla ollut. Vaikkakin rakastan esteitä joten ajattelin sitten mennä esteleirille. ^ Ajattelin toivoo Fagoa jos se on vielä siellä.


    • mävaanvieläkin

      Mä oon ratsastanut jtn 5 vuotta, esteitä hypännyt ratana n. 70cm. :) hoitsua en oo oikein miettinyt vielä... :D

    • jokuxD

      Toivon kaverin kanssa Pokea ja Morrista jos jää pihkalaan ja millaa jos on sielä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe